הרוג בפיגוע ירי. הרב רזיאל שבח, אברך ואב לחמישה.

מצב
הנושא נעול.

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
הרב רזיאל שבח הי"ד, אב לחמישה, נרצח הערב (שלישי) בפיגוע ירי בכניסה ליישוב חוות גלעד בשומרון. הוא קיבל טיפול ראשוני בזירה כשמצבו קשה מאוד, ולאחר מכן פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא, שם למרבה הצער נקבע מותו.

נכתב על פי התקנון שבאירועים חריגים ניתן לעדכן
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
ברוך דיין האמת
מדובר באבדה גדולה - תלמיד חכם גדול מאד, מוהל ושוחט ובקי
 

multizoom graphics

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
ד' ישמור ויציל.
כואב.
 

Orfeos

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
ברוך דיין האמת
הרב רזיאל שבח הי"ד אב לשישה ילדים, בן 35 היה במותו, נרצח הערב בפיגוע ירי בעת שנסע ברכבו על כביש 60 סמוך לחוות גלעד בשומרון. כוחות הביטחון מבצעים סריקות אחר המחבלים שנמלטו
הרב שבח היה מוהל והתנדב במגן דוד אדום. לפני כשנה סיים את לימודי הרבנות ובתקופה זו היה בעיצומם של הלימודים לדיינות.
הרב הותיר אחריו את רעייתו יעל, ארבע בנות ושני בנים, הקטן שבהם הוא פעוט בן שמונה חודשים. מועד הלוויתו טרם נקבע.
צוותי מד"א שהוזעקו לזירת הפיגוע העניקו לרב שבח טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נלחמו הרופאים על חייו במשך דקות ארוכות, שבסיומן נאלצו לקבוע את מותו.
מבית החולים מאיר נמסר כי "הפצוע הגיע לביה״ח ללא דופק, ללא נשימה וללא סימני חיים. הוא הובהל לחדר הטראומה, שם בוצעו פעולות החייאה מתקדמות ולצערנו למרות המאמצים נקבע מותו"
מחקירה ראשונית עולה כי המחבלים ירו מרכב חולף לעבר רכבו של הרב שבח, ונמלטו לאחד הכפרים בסביבה. כוחות הביטחון מבצעים סריקות באזור.
נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בעקבות הפיגוע, ''הצטערתי מאד לשמוע על מותו של הפצוע בפיגוע בצומת חוות גלעד. מדינת ישראל לא תיתן לטרור להרים את ראשו, ואני סמוך ובטוח שכוחות הביטחון יביאו את האחראים לדין.
המקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא יוסיפו לדאבה עוד. אמן
 

קבצים מצורפים

  • טרור בשומרון זירה.mp4
    2.6 MB · צפיות: 127
  • טרור בשומרון ביח.mp4
    13.6 MB · צפיות: 108

שרי 1

משתמש פעיל
5a552e155ce6a10c1.jpg


הרב רזיאל שבח הי"ד למד ולימד בשנים האחרונות בישיבת 'רועה ישראל' ביישוב יצהר, ובמהלכן עבר את מבחני ההסמכה לרבנות לצד הכשרה כשוחט וכמוהל.

"הרב רזיאל היה שילוב מיוחד של תלמיד חכם ועובד השם, שלמד תורה בהתמדה מתוך חיות ושמחה, והאיר פנים לכל הסובבים אותו", מספר חברו יהושע גלברד, מנהל ישיבת 'רועה ישראל'. "בתקופת המבחנים לרבנות הוא נשאר לישון בישיבה במשך כל השבוע ולמד בהתמדה עד השעות הקטנות של הלילה. לצד לימוד התורה הוא היה חבר טוב ואיש מעשה שבאופן טבעי הלך להתנדב בהצלת חיים במסגרת מד"א וגם התנדב בחברא קדישא. האבידה הזו בלתי נתפסת".

מזעזע...ה' יקום דמו
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
הי"ד
קשור לצלם מאיר שבח?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ג

א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי:ג רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה:ד וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי:ה קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה:ו אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי:ז לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי:ח קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ:ט לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה:
נקרא  27  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה