מידע שימושי הרב טריגר זצ"ל יו"ר ארגון משובב נתיבות

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
ראיתי את הכתבה הזאת:
הדמות מוכרת. הוא היה נראה אדם מיוחד. הוא היה אוסף כספים לטיפול בנוער מתמודד. היה בו משהו מרשים, היה משמח לראות שגם אנשים בדמותו וצורתו עוסקים במלאכת הקודש המורכבת הזאת.
מישהו יכול להוסיף פרטים עליו ועל הארגון שלו?
 

משה פישר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ראיתי את הכתבה הזאת:
הדמות מוכרת. הוא היה נראה אדם מיוחד. הוא היה אוסף כספים לטיפול בנוער מתמודד. היה בו משהו מרשים, היה משמח לראות שגם אנשים בדמותו וצורתו עוסקים במלאכת הקודש המורכבת הזאת.
מישהו יכול להוסיף פרטים עליו ועל הארגון שלו?

יש אפשרות להעלות את הכתבה?

תודה
 

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
היה מתארח אצל ההורים שלי המון
היה מסתובב לאסוף כסף לארגון לבחורים מתמודדים
כמעט שלא אכל
בחיים לא ראיתי אותו ישן על מיטה
תמיד היה נרדם על הכסא
מגיע ממשפחה מיוחדת
 

הון ובית

נדל"ן. משכנתאות. כלכלת המשפחה
מנהל
מנוי פרימיום
יש אפשרות להעלות את הכתבה?

תודה


הלם בבני ברק: רבים השיב מעוון – הרה"ג רבי ישכר דב טריגר ז"ל התמוטט ונפטר
יעקב מלמד
ה׳ בטבת תשפ״א – 20.12.20
14:49
0 תגובות
הרה''ג רבי ישכר דב טריגר ז''ל היה מחשובי התושבים בעיר בני ברק במשך שנים רבות הוא עזר לנערים מתקשים ודאג לכל צרכיהם, הוא כיתת את רגליו למענם ולא חס על כבודו. לפני מספר שעות נכנס המנוח למבנה המקווה של חסידות סאטמאר בבני ברק שם התמוטט ונפטר

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון רבי ישכר דב הכהן טריגר ז"ל אשר שימש במשך שנים כיו"ר ארגון 'משובב נתיבות' זאת לאחר שהתמוטט במבנה מקווה סאטמאר בבני ברק והוא בשנת השישים לחייו.

המנוח הרה"ג רבי ישכר דב טריגר ז"ל היה מחשובי התושבים בעיר בני ברק, החל משחר נעוריו ניכר היה במידותיו הנאצלות וביראת השמים הטהורה שלו.

לפני שנים רבות הוא הקים את ארגון 'משובב נתיבות' שם היה עוזר ומסייע לנערים נושרים וכאלו המתקשים בלימודם, הוא היה דואג לכל מחסורם של אותם נערים כשהוא מצעיד אותם מעלה מעלה בתורה ויראת שמים טהורה.

את רגליו כיתת במשך שנים רבות עבור הארגון כשהוא לא חס על כבודו, הוא היה עובר מבית כנסת לבית כנסת בכדי להתרים אנשים רבים עבור אותם נערים אומללים וזכה להשיב רבים מעוון.

בשעות האחרונות הוא נכנס למבנה המקווה של חסידות סאטמאר ברחוב נחמיה 15 בבני ברק שם הוא התמוטט כתוצאה מדום לב, מתנדבים ופארמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את פטירתו בתום פעולות החייאה ממושכות. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.



אברומי כץ מתנדב זק"א תל אביב מסר: "כוחות הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו במקום. אנחנו פועלים כעת להשיג ויתור לנתיחת גופת המנוח ולהביאו לקבורה על פי ההלכה".

יצוין כי מתנדבי זק”א תל אביב מטפלים בכבוד המת ומסייעים למשפחה בעריכת הלווייה והקבורה ועומדים לצד המשפחה בשעות הקשות.
 

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
1608480789674.png
 

23600

משתמש פעיל
לא להאמין. בן אדם מיוחד.
לפני כחודש בעלי אמר לו שהוא רוצה לתרום לארגון שלו,
הוא שאל את בעלי איפה אנחנו גרים,
ובערך אחרי שעה הוא התייצב אצלינו, הוא בעצמו,
היינו בהלם.
לא הבנתי למה בעלי מתעכב כ"כ הרבה,
לאחר מכן בעלי אמר לי שבעקרון הוא כמעט נפל(הרב טריגר זצ"ל)
מרוב חולשה, אז בעלי ניסה לתמוך בו, ולעזור לו לרדת את המדרגות, (והיו הרבה מדרגות...)
ולשאלת בעלי למה הרב טרח כ"כ-אז הוא ענה לו בפשטות ש"אם יש עוד יהודי שמוכן לעזור לארגון המיוחד הזה, מי הוא שיעכב זאת"
אני ע עכשיו המומה מהמראה של בן אדם חלוש שכך טורח לדבר מצוה
 

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מדברותיו ששמעתי לפני שנים ממנו זצ"ל
בפרשת תולדות האריך על כך שאברהם אבינו התקצרו חייו ב-5 שנים שלא יראה את בן בנו יוצא לתרבות רעה.
שאל בפאתוס: כמה היינו נותנים ומוכנים לשלם עבור דקה מחייו של אאע"ה שימשיך לחיות וכ"ש על יום, וודאי על שבוע נוסף, חודש, שנה וכו' ועד חמש שנים, הרי כל הון שבעולם היה שווה לנו לתת מעצמינו בכדי שאברהם אבינו ימשיך לחיות.
נשער לעצמינו לו אירגון "משובבב נתיבות" היה קיים באותה תקופה, הרי בשקלים בודדים היינו מצמידים לעשו אברך שישמע אותו ויעזור לו ויאהיב עליו את הלימוד כך שהוא לא יפול לתרבות רעה ואבינו אברהם היה ממשיך בעבודת ובהפצת האמונה בעוד חמש שנים!!!
ואחרי שהמעשה כבר נעשה ואבינו הק' מת לפני זמנו, מי לא ירצה לסייע לעוד מאות הורים ויותר מזרעו של אברהם שלא יתקצרו חייהם בראותם את צאצאיהם חלילה נופלים לעמקי פי באר שחת, הרי בשקלים בודדים יכולים להאריך חייהם של כ"כ הרבה הורים וסבים...
ודפח"ח
 

שרה מגן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
בד"ה
אדם צדיק ויקר שרבים השיב מעוון.
אש יוקדת של מסירות ואהבת ישראל.
אי אפשר היה להשאר אדישים מול הלהט שבער בו להציל כל נפש מישראל.
אבידה גדולה לכל הציבור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה