דרוש מידע הצבעתם? עכשיו הזמן להכפיל את הכח. העלו תכנים לקידוש שם שמיים. ללא שיוך מפלגתי ספציפי.

מצב
הנושא נעול.

ב' א'

משתמש פעיל
יאיר לפיד במטה ׳יש עתיד׳:
״סיימנו עכשיו הערכת מצב, קיבלנו את כל הנתונים מכל הארץ ובאופן מאוד לא מפתיע זה אכן צמוד מאוד - מאוד - מאוד. זה בחירות שייסגרו על הקשקש״.
 
  • תודה
Reactions: yyz

המטורף

משתמש חדש
אנחנו חייבים לשכנע את כול מי שאפשר המצב לא טוב אני לא אומר סתם אני יושב במטה של מפלגה חרדית ויש לחץ אצל הפוליטיקים
 

yyz

משתמש פעיל
e9e997f522d1f83c278c.jpg
 

המטורף

משתמש חדש
בבקשה צאו להצביע ר חיים בשמים בוכה חכם שלום מתחנן ואנחנו יושבים גם אם כבר בחרנו מה אם שכננו חברינו צאו לברר
 
  • תודה
Reactions: yyz

ב' א'

משתמש פעיל
יו״ר ש״ס אריה דרעי במשדר חירום לחיים הורוביץ וישראל כהן ב׳קול ברמה׳ -
״התחושות לא טובות, סיימתי עכשיו את כל הפילוח המקצועי של הצוות שלנו, עברתי אזור ומגזר, המצב לא טוב. עשרות המיליונים שהשקיעו במגזר הערבי מביאים אותם לקלפי. רק אם במסירות נפש נביא את כולם לקלפיות בשעות הקרובות, נביא לניצחון. זה לא יום לטיולים, זה יום חירום״.
 
  • תודה
Reactions: yyz

yyz

משתמש פעיל

איך התרגלנו?! השנה האחרונה הוכיחה שהבחירות היום גורליות / יוחאי דנינו​

בשנה האחרונה החלשים ניזוקו, התחבורה הציבורית התייקרה, השתייה המתוקה הפכה למצרך יקר, מחיר החד פעמי זינק הרבה מעבר לכלים רב פעמיים, מעונות היום נותרו משותקים ללא דרגות במשך שנה שלמה, מחירי הדיור לא עצרו לרגע

את מוצאי הבחירות לכנסת הקודמת, רבים ממצביעי הימין לא יישכחו. האופוריה שפשטה בקרב מחנה הימין עם פתיחת תוצאות המדגמים הראשוניים, הייתה גדולה. סוף סוף, אחרי כל כך הרבה מערכות בחירות, לראשונה סוף סוף הימין יכול להקים ממשלת ימין מלא- מלא.

כמה שעות לאחר מכן, הימין החל לרדת. המדגמים התעדכנו ומפלגת האחים המוסלמים – סניף ישראל, צלחה את אחוז החסימה וגדעה באחת חיוכם של רבים מקרב מחנה הימין. דווקא בליכוד לא היו מודאגים מידי, הם האמינו שעד מהרה תמצא הנוסחה לכניסת רע"מ לממשלה, או לכל הפחות שינוי החוק שיביא לבחירה ישירה, בה הם מאמינים שלנתניהו אין מתחרים ובכך יבוא לציון גואל.

את ההיסטוריה אין צורך להזכיר, אבל מאז זרמו הרבה מים בנהר ורע"מ הפכה לאויבת הימין כולו, בהובלתו של יו"ר הציונות הדתית, שהפתיעה אז את המערכת הפוליטית ובתום קמפיין סיוע מיוחד של יו"ר הליכוד, צלחה את אחוז החסימה עם שישה מנדטים.

המנדט להרכבת הממשלה הוטל על בנימין נתניהו, אבל הימים שעברו לאט מידי, לא גרמו לכך שיימצא רוב להקמת קואליציה ולו צרה. אחר כך הוטל המנדט על יושב ראש 'יש עתיד' יאיר לפיד ורגע לפני שהיה נראה כי גם הפעם המנדט יוחזר לנשיא המדינה, הודיע לפיד יחד עם שותפו נפתלי בנט (מישהו מכיר?!) כי עלה בידם להרכיב ממשלה.

החיוכים בשמאל היו מפה לפה, ובימין-חרדים התחושות נעו בין כאב, על סף תסכול ועד לא מעט כאלו שהטילו ספק בנבואות האיוב של ראש האופוזיציה נתניהו. באנו לשנות הבטיח לפיד ואין כל סיבה שלא להאמין לו.

שנה וארבעה חודשים חלפו מאז השבעת הממשלה, ונדמה כי בכל יום שחלף עד לפירוקה, הבינו עוד ועוד את פוטנציאל הנזק ההרסני שלה. לא מעט מאזרחי ישראל נפגעו בכהונתה של הממשלה, חלקם חרדים וחלקם לא, המכנה המשותף לכולם היה: הפגיעה של הממשלה.

החלשים ניזוקו, התחבורה הציבורית התייקרה, השתייה המתוקה הפכה למצרך יקר, מחיר החד פעמי זינק הרבה מעבר לכלים רב פעמיים, מעונות היום נותרו משותקים ללא דרגות במשך שנה שלמה, מחירי הדיור לא עצרו לרגע ואם נמשיך למנות את פעולותיה של ממשלת הגזירות, נצטרך לבקש אישור מהעורך לחרוג ממגבלת המילים דנן.

גם בתחום הביטחוני המצב לא משופר ודומני שאין צורך להכביר במילים, מלבד זה שצדו צעדינו מלכת. הפיגועים הגיעו לבני ברק ואלעד, הפחד חזר לשלוט ברחובות, החשש מפני כל דמות מזרחית היה טבעי, והדם שנשפך עוד מבעבע על אדמת הקודש.

אבל מעבר לכל, הממשלה האחרונה קידשה מלחמה על היהדות. רפורמה בכשרות, רפורמה בגיור, רפורמת הטלפונים הכשרים, רפורמת התחבורה הציבורית בשבת ועוד שורת רפורמות שנועדו לעקור את הדת, שרק בנס נעצרו עם פירוק הממשלה, רגע לפני שחוקים נוספים שהיו בקנה אושרו.

במבט לאחור נראה שהתרגלנו. אבל אם תחזרו לאחור, תזכרו בכאב שפילח את ליבכם בכל חוק נגד עולם התורה. אם תעברו על לוח השנה, תזכרו בכל אמירה מקוממת של שרת התחבורה והטיקטוק, ותתכווצו על מקומכם. אם תראו את השנאה בעיניים של גלעד קריב, ותזכרו מה היה כאן עד שהכנסת יצאה לפגרה, תשפילו את מבטכם. אם תשמעו את צחוקו המתגלגל של איווט האיום שביקש לזרוק אותנו במריצות למזבלה, כבר לא תוכלו עוד להישאר אדישים.

אם תדפדפו בארכיוני העיתונים ותקראו ציטוטים מפיה של יושבת הראש של הוועדה למיזמים יהודיים, תבינו עד כמה היהדות ניצלה רגע לפני שהשבר הגדול הגיע. אם תזכרו בעגלה הריקה ממצביעים ומתוכן, יועז הנדל, לא תוכלו לשתוק עוד על הפגיעה בגדולי ישראל מכל העדות והחוגים, כמו גם על הניסיון לכפות את אורח חייו על הציבור החרדי. וזה לא הסוף. ליברמן, לפיד, מתן כהנא, גלעד קריב, מיכאלי, זאב אלקין ויועז הנדל פעלו שוב ושוב לכרסם במהירות ובשיטתיות, בכל הקדוש והיקר לנו. וסליחה ממי שלא הזכרתי את שמו ובוודאי כתוב על ספר דברי הימים של ממשלת הזדון.

לא בכל יום יש הזדמנות לתקן את מה שקלקלו, אבל לפעמים זה קורה וכשתקראו את הטור הזה, ההזדמנות הזו תהא בעיצומה. אם במערכות בחירות קודמות, הייתה למישהו פריווילגיה לשבת על מקומו ולומר שלום עלייך נפשי, בבחירות הללו, האופציה הזו כבר לא קיימת אצל מי שיראת השם נסוכה על פניו או אפילו בליבו.

אין פריווילגיה, כי אם חלילה גם הפעם ממשלת הימין בנוכחות המפלגות החרדיות לא תקום, ממשלת בנט –לפיד וליברמן, תהא משחק ילדים לעומת מה שעוד צפוי למגזר החרדי. עולם הישיבות יעמוד בפני קריסה וכבר היו דברים מעולם. הכוללים לא יוכלו להיוותר במתכונתם הנוכחית, תלמודי התורה לא יוכלו לשמור על עצמאותם הרוחנית, ושלא לדבר על שבת, על כשרות, על גיור ומי יודע, אולי אפילו ברית מילה בסכנה.

הדברים הללו הם לא הבעת עמדה, מכיוון שבטור הזה לא עסקינן בעמדותיי האישיות, אלא פרשנות נטו. אלו לא תרחישים בעלמא, אלא תחזית מדויקת הרבה יותר מהחזאים שמבשרים על בוא השלג. הפרשנות הזו (כמו שאר הפרשנויות) מבוססת על נתונים, על דיבורים שנאמרים בחדרי חדרים ועל תכניות שנבלמו ברגע שאחרי האחרון.

אם הציבור החרדי, על כל גווניו ושלוחותיו, לא יצא להצביע בהמוניו, זו עלולה להיות בכייה לדורות. ההצבעה בבחירות, היא לא פחותה מעזרה ליהודי שמבקש תפילין, או סידור תפילה. היא אפילו הרבה מעבר לכך. ועכשיו נסו לדמיין לעצמכם מישהו מבקש מכם תפילין, ואתם מסרבים רק בגלל שהתעייפתם, או שהמרפסת שהוצאה בלא אישור, נהרסה.
 

המטורף

משתמש חדש
אני חושב על זה מה נעשה עוד חודש שנפסיד ח"ו נבכה למה לא נרים את הקפפה ונעבוד כול אחד שרואה את תגובה זו טלפון אחד לחבר שנראה לך שמסתפק לא יזיק
 
  • תודה
Reactions: yyz

yyz

משתמש פעיל

לא בכל יום איתרחיש ניסא

זוכרים?​

דרמה במליאה: ח"כית ממרצ הצביעה נגד – חוק הגיוס נפל בקריאה ראשונה​

הקואליציה לא הצליחה להעביר את חוק הגיוס בקריאה ראשונה, לאחר שבהצבעה שמית נרשם שוויון 54. חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי ממרצ הצביעה נגד החוק, במחאה על...


הרבה שלוחים למקום​

הפתק שלך יכול להציל את עולם התורה.
אל תפספס את ההזדמנות לקדש שם שמיים, ומי יודע אם זו הבחירות האחרונות לפני בוא המשיח.
ואז הוא יראה על המצח שלך למי אתה שייך.
לה' או לבעל.
רוץ, לפני שיהיה מאוחר.
 

דיאלוג

משתמש סופר מקצוען
ריבונו של עולם
מפרסמים כל הזמן שהמצב צמוד צמוד ומסוכן מאד
- איך אפשר לסייע למערכה??
 
  • תודה
Reactions: yyz
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה