התייעצות הפקחים של אגד

מצב
הנושא נעול.

רעבצין

משתמש פעיל
המנטליות שלנו שונה.
אני רואה את זה בתור גמ"ח (גם אם משלמים).
ואצלינו השכנים ממש שמחים לבקש מאיתנו, ואנחנו שמחים לעזור.
יכול להיות שלנו זה קל כי יש לנו 5 מחשבים עם רשת בל"ע. (נייח ונייד לכל הורה ואחד להנדסאית שבדרך).
אני לא דנה אף אחד, ולא כלום. אין לי כוח להתווכח.

רעיון יפה, אך יותר הגיוני שהם יבואו כשהאוטובוס עוד שתי דקות בתחנה... וממלאים להם מיד. יותר נוח גם.
בלת''ק
אתם הגויית'ס שלהם?!!
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
ההבדל הוא שהמידע של הרב קו נשמר על הכרטיס ולא בשרתים של משרד התחבורה.
אולי יכולים לעשות הזמנת הטענה בטלפון אבל בסופו של דבר צריך מגע פיזי עם הכרטיס כדי להטעין אותו (והמכשיר באוטובוס כיום לא יכול להטעין)
זה השאלה, איזה עוד כרטיס עובד בצורה כזו פרימיטיבית?
 

ynigun

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
זה השאלה, איזה עוד כרטיס עובד בצורה כזו פרימיטיבית?
זה לא פרמטיבי זה גאוני.
הם שומרים את המידע על הכרטיס כך שיעבוד גם אם האינטרנט באוטובוס נופל, ושהמידע מוצפן בלי שתוכל להוסיף כסף לבד, מדובר מטכנולוגיות ברמה מטורפת ובעצם יש שם בכרטיס מחשב עם מיני מערכת הפעלה שמספיק לו הקצת חשמל שהוא מקבל מהקורא כרטיסים כדי להצפין את המידע בצורה חזקה.
 

נסיך אוסטרי

משתמש פעיל
עריכה תורנית
בחזרה לנושא האשכול.
ממליץ מאד לקרוא את חוקי הפקחים שצירפו פה לפני חודש,
פשוט יצא לי להציל ממון של שני יהודים על ידי כך.
(פעם אחת לא היה לו תג מזהה, ופעם אחרת לא היה לו כובע מבקר).
 

קבצים מצורפים

  • נוהל פיקוח על תשלום דמי נסיעה בקו שירות באוטובוס 2022 (1).pdf
    1.9 MB · צפיות: 103
דרמה!!!
לפעמים פניה למשרד התחבורה מביאה תוצאות!
טוב, תרגעו. זה לא היה כל כך פשוט.
זוכרים את הסיפור ההוא, שהפקחים הקימו לנו תחנת בדיקה מתחת לבית,
ועיכבו כל אוטובוס עד סוף הבדיקה?
אז קיבלתי ממשרד התחבורה תגובה בזו הלשון:
"מבירור עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים לפנייתך בחברת "גלים", נמסר כי "כיוון שבענף התחבורה הציבורית ישנו שיעור לא מבוטל של נוסעים לא משלמים, הסכמת הנסיעה של חברת "גלים" מול משרד התחבורה מחייב כי פיקוח אמור להיעשות בשיעור של ,50% דהיינו של כל נסיעה שניה. אם מדובר באוטובוס חברת "גלים" או קבלן חיצוני מטעמנו." אני מצרה על המקרה ועל חוויתך, בברכת נסיעה נעימה ובטוחה."
כרגיל, תגובה טיפשית שאין בה שום קשר לתוכן הפניה.
הפניה היתה בעיקר לגבי "אגד", ותחנת הביקורת שהם הקימו על דעת עצמם.
בשלב הבא, שלחתי מייל למשרד של מקלב. (sgan#mot.gov.il)
תגובה ראשונה:
"
זה ממש לא חוקי,
נשמח לפירוט ספציפי."
שלחתי פירוט, פלוס מכתב תגובה מחוצף מאגד שזכותם לעצור את האוטובוס עד דקה.
(הפקח, כאמור, קיבל הוראה שמותר לו עד 4 דקות. וגם בזה לא עמדו.)
תגובתם:
"
שלום וברכה, פנייתכם התקבלה בלשכת סגן השר, באופן כללי תמיד מומלץ לפנות למשרד התחבורה".
ואז, אחרי כמה ימים, שולחים לי תשובה חדשה ממשרד התחבורה לפניה הראשונה שלי, בזו הלשון:
"הריני לאשר קבלת פנייתך שבסימוכין. בפתח הדברים אבקש להביא לידיעתך, כי חל איסור על הפקחים לעכב את הנסיעה על מנת לבדוק את תיקופי הנוסעים. על בדיקת התיקופים להתבצע במהלך הנסיעה. אבקש לציין כי בעקבות פנייתך, הועברה הנחיה בנושא לגורמים המקצועיים בחברות "אגד" ו-"גלים". הגורמים המקצועיים בחברת "אגד" ציינו כי החל מיום ,23.5.23 שיטת הבדיקה אשר תיארת בפנייתך הופסקה, (שקר! זה פשוט יום למחרת הפניה הראשונה שלי. למעשה הם המשיכו גם שבוע אחרי זה) וכי הם פועלים על פי הנחיות משרד התחבורה. מחברת "גלים" נמסר כי העיכובים בנסיעות אשר ציינת בפנייתך נבעו מעומס נוסעים בתחנות. (שקר מוחלט! הם חיכו שכולם יעלו, ואז עצרו את האוטובוס אחרי התחנה ביציאה מירושלים ובדקו בנחת נוסע נוסע) יחד עם זאת, הגורמים המקצועיים יעבירו חידוד בנושא בדיקת התיקופים במהלך הנסיעה. אני מודה לך על פנייתך ומצרה על אי הנעימות שנגרמה. בברכת נסיעה נעימה ובטוחה."
והבעיה נפתרה. קל ופשוט!

מקווה שלא הארכתי מדי.
קבצים מצורפים.
מסקנה: לא להתיאש! גם אם כבר קיבלתם תשובה שאין מה לעשות, גם אם הם משקרים לכם בפרצוף בלי להתבייש, תעשו כל מה שאתם יכולים כדי להעמיד אותם על המקום.
משרד נציב פניות הציבור במשרד מבקר המדינה יכול לעזור, לפעמים.
בהצלחה!
 

קבצים מצורפים

  • התנהגות פקחים באוטובוס מחברת גלים בירושלים (1).pdf
    KB 159.5 · צפיות: 39
  • עיכוב אוטובוסים על ידי פקחים בנסיעות של חברת אגד ו- גלים (1).pdf
    KB 162.9 · צפיות: 40
  • אגד 3 (1).pdf
    KB 111.4 · צפיות: 22

פחות או יותר

משתמש פעיל
זכור לי שאם הפרופיל זהה מותר לשלם ברב קו לא שלך.
תשלחי קודם שאלה למשרד התחבורה על זה, אם יענו שמותר תשלחי ערעור.
אם לא יבטלו תשלחי לנציב פניות הציבור במשרד מבקר המדינה את שני המסמכים.
הם חוזרים מהר מאוד.
איפה לשלוח שאלה? אין מקום שהמידע הזה כתוב?
 

קומקום חשמלי

משתמש פעיל
מישהו יודע האם יש לנהג עבירה על החוק להעלות כיתה אוטובוס?
ניסיתי לחפש מידע בנושא ולא מצאתי
אם מישהו יודע משהו בעניין אשמח לעידכון
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה