חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - נטו דיווחים

מצב
הנושא נעול.

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
זה בסיס אימונים של הכוח הבינלאומי לשלום וביטחון
כוחות נאט"ו מאמנים שם חיילים אוקראינים כבר כמה שנים

עדכון:
35 הרוגים
134 פצועים
תמונה מהמתחם

ככל הנראה תמונה חלקית מהצד שנותר משהו
כי לפי חלק מהדיווחים נוצרו במקום מכתשים של כעשר מטר עומק
IMG_20220313_113958_904.jpg
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

תיעוד: החיילים בוזזים את המכולת לתוך הטנק​

עוד עדות לכך שאספקת המזון ביחידות הרוסיות אינה תקינה ניתן למצוא בתיעודים בהם נראים חיילים רוסים בוזזים מזון מבתים פרטיים וחנויות. היום פורסם תיעוד בו נראים חיילים רוסים מעמיסים תכולת מכולת לתוך טנק. צפו​


 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

דיווח באוקראינה: רוסיה השתמשה בפצצות זרחן בתקיפה הלילה​

כוחות רוסיים הואשמו בשימוש בנשק זרחן בלתי חוקי בתקיפה הלילה באוקראינה. נציב זכויות האדם באוקראינה אמר כי "רוסיה השתמשה בפצצות זרחן בהתקפה במזרח המדינה הלילה"​

כוחות רוסים הואשמו בשימוש בנשק זרחן בלתי חוקי בתקיפה הלילה (בין שבת לראשון) באוקראינה, נשק שאסור על פי אמנת ג'נבה. הדיווח הנוכחי הוא האחרון בשורה של האשמות על פשעי מלחמה של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. החומר מאד מסוכן ופוגע בעור תוך שהחומר שורף את העור עד העצם. כמעט בלתי ניתן לטפל בפצעים מפצצת זרחן, ובמקרים רבים פצועים מתים.

אחד ממתנגדיו הבולטים של ולדימיר פוטין ברוסיה, ליאוניד וולקוב, הזהיר היום שהוא עלול להיות "משוגע מספיק" להשתמש בנשק גרעיני. פשעי המלחמה שמבצע פוטין מתפרסמים ללא הפסקה באוקראינה, אזרחים חולצו מהריסות לאחר תקיפות אוויריות רוסיות במיקולאיב. כוחות ההצלה עבדו קשה להוציא לכודים למקום מבטחים בעקבות הפצצה.

מוקדם יותר היום אמר האפיפיור פרנציסקוס: "בשם אלוקים אני מבקש מכם: תפסיקו את הטבח הזה". האפיפיור פרנציסקוס הזהיר כי הפצצות על בתי חולים לילדים ומטרות אזרחיות הן "ברבריות". לדבריו, "אין סיבה אסטרטגית מוצדקת" להתקפות הללו, ואמר כי "התוקפנות המזוינת הבלתי מקובלת" חייבת להיפסק.
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
רשת ב׳: קבוצת פרו-אוקראינים פרצו הלילה לווילה של בתו של פוטין בעיר הנופש הצרפתית ביאריץ. הפעילים החליפו את המנעולים לבית, ומוכנים לקלוט אליו פליטים מהמלחמה.


׳ווינט׳: 15,000 בקשות לעלות לישראל מרוסיה נמצאות בטיפול בימים אלה על ידי גורמי העלייה.
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
08:00 – סוכנות הידיעות RIA ציטטה נציג מהמשלחת הרוסית לשיחות, ליאוניד סלוצקי, שאמר כי השיחות התקדמו בצורה משמעותית. "לפי מה שאני רואה, ההתקדמות עשויה לצמוח בימים הקרובים לעמדה משותפת של שתי המשלחות, ותוביל למסמכים לחתימה".

כזכור, בכיר בלשכתו של זלנסקי אמר אמש לכאן חדשות כי נראה שבניגוד לעמדות הראשוניות "הרוסים מוכנים לפשרות". "יש לנו תחושה שרוסיה מבינה את המצב טוב יותר, ואנו מאמינים שהמו"מ מתישהו יבשיל להסכם". אך עם זאת הבהיר "נסרב לכל אולטימטום, ובטח לעמדה הראשונית של רוסיה".

07:45 – הנשיא ביידן והנשיא מקרון שוחחו על המצב באוקראינה והדגישו את המחויבות שלהם לגרום לרוסיה לשאת באחריות על הפלישה. מלשכתו של מקרון נמסר שארצות הברית וצרפת הסכימו לחזק את הסנקציות נגד רוסיה בשיחה ביניהם.

07:30 – ארגון הצלב האדום באוקראינה מזהיר מפני "התרחיש הגרוע ביותר" בעיר מריופול. העיר הנצורה והמופגזת על ידי הכוחות הרוסיים רשמה כבר יותר מ-2,200 הרוגים מאז תחילת הלחימה. ארגון הצלב האדום דרש מכל הצדדים המעורבים לפעול להעניק סיוע מיידי לתושבי העיר.

07:15 – נשיא אוקראינה זלנסקי שב על קריאתו להכריז על שמי מדינתו כאזור אסור לטיסות, כדי לעצור את ההפצצות הרוסיות. "אם לא נסגור את מרחב הטיסה מעל לאוקראינה, זה רק עניין של זמן עד שטילים רוסיים יפלו על אדמת נאט"ו ועל אזרחי נאט"ו. בשנה שעברה הבהרתי למנהיגי נאט"ו שאם לא יהיו סנקציות מניעתיות חמורות נגד רוסיה תתחיל מלחמה".

07:00 – עוד לילה של מלחמה באוקראינה, עם התקדמות מינימאלית של כוחות צבא רוסיה. בארצות הברית מעריכים הלילה כי מאחורי בקשת רוסיה מסין לספק לה תחמושת וסיוע צבאי בעקבות המלחמה, מסתתרת העובדה שרוסיה לא נערכה למלחמה ארוכה באוקראינה וחשבה כי תשיג ניצחון מהיר, ולכן אין להם מספיק נשק.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה