שיתוף הערות והארות תתקבלנה בברכה

מירי רוזברגר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אשמח גם לקבל הערות על הלוגו.



פרסומת.jpgLOGO1 .jpgLogo_Mockup_79.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
הלוגו מעניין, איך מישהו שאנגלית אצלו היא שפת אם מתחיל לקרוא, לא מ-EASY?
מבין שזה אמור להיות יצירתי, אבל נראה לי שהכיוונים של הקריאות קצת מאתגרים.
אולי אני טועה.
 

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
הנראות מקצועית!
רק שאני לא בטוחה על צהוב ברקע לבן.. זה לא עובר טוב לדעתי ומאוד מקשה קריאה
 

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
מבחינת שבירת ההברות יותר נכון
בירו
קרט
יה

יש גם כמה טיפולים בלוגו מותר לשחק קצת עם הפונט בלוגו
Screenshot_21.png
בט' זה מוגזם הקרבה להרחיק מעט
ביוד זה מעט רחוק אפשר להיצמד בגלל ההתעגלות
ובקוף מימין לא כדאי החיבור הזה לתת שם אויר ומשמאל אפשר למשוך לתוך ה"רי"ש"
בדומה לקרבה שתבצעי ביוד והרי"ש

לגבי שורת הלוגו לטעמי היא מידי ארוכה ותיצור המון בעיות
במיקום ומגבלה לשילוב בעיצובים
כדאי לבחון אופציה של 2 קומות לשאוף לסגור קוביה
 

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
לדעתי חייב להעלות את הכוכבית בשורה ראשונה
*
בירו
קרט
יה​
1. תנסי את האופציה של יישור מרכז
וליצור סביב הטיפוגרפיה הזאת את הקריאייטיב
(שהוא הרעיון היצירתי שממחיש את הכאב והצורך בשירות של המפרסם)

2. טיפוגפיה חייבת קצת יותר מרווחים קבועים
בשביל זה אנחנו (או אנו) בשורה אחת (לא סגור שזה הסלוגן הכי הרמטי)

הטקסט באייקון של האמינות קטן מידי אני מבין שמטרתו לספק חותמת של אמינות
כדאי לוותר על החזרתיות הרבה ולנסות להגדיל את הטקסט ע"י דילול החזרות
שיראו את התוכן (למילה "יעילות" כדאי לחפש חלופה יעילה יותר)

4. הויזואל לא מספיק טוב המון פרטים ובלבול שיוצר עומס קוגנטיבי (למרות שאני מבין שזה המסר)
אבל הצופה לא נותן את צ'אנס להבין את המודעה הויזואל מסובך לו והוא מדפדף הלאה
אז את התסביך של הבירוקרטיה כדאי להעביר בצורה פשוטה וברורה יותר

הצבעים לדעתי אחלה



Screenshot_22.png
 

מירי רוזברגר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אשמח לחוות דעתכם על התיקון למודעה שהעלתי


לדעתי חייב להעלות את הכוכבית בשורה ראשונה
*
בירו
קרט
יה​
1. תנסי את האופציה של יישור מרכז
וליצור סביב הטיפוגרפיה הזאת את הקריאייטיב
(שהוא הרעיון היצירתי שממחיש את הכאב והצורך בשירות של המפרסם)

2. טיפוגפיה חייבת קצת יותר מרווחים קבועים
בשביל זה אנחנו (או אנו) בשורה אחת (לא סגור שזה הסלוגן הכי הרמטי)

הטקסט באייקון של האמינות קטן מידי אני מבין שמטרתו לספק חותמת של אמינות
כדאי לוותר על החזרתיות הרבה ולנסות להגדיל את הטקסט ע"י דילול החזרות
שיראו את התוכן (למילה "יעילות" כדאי לחפש חלופה יעילה יותר)

4. הויזואל לא מספיק טוב המון פרטים ובלבול שיוצר עומס קוגנטיבי (למרות שאני מבין שזה המסר)
אבל הצופה לא נותן את צ'אנס להבין את המודעה הויזואל מסובך לו והוא מדפדף הלאה
אז את התסביך של הבירוקרטיה כדאי להעביר בצורה פשוטה וברורה יותר

הצבעים לדעתי אחלה



צפה בקובץ המצורף 1324760
 

אתרית

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
ממש מודעה חמודה וחכמה!
רק שאני לא בטוחה על צהוב ברקע לבן..
מסכימה. בלוגו.

אישית יותר התחברתי ליישור ימני

ולגבי הפירוק-דווקא כי זה לא הפירוק הצפוי שמקל על הקריאה הוא משרת את המסר מעולה.
 

מרים דייטש

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
רעיון ממש יפה למודעה!
וגם הצבעים מקוריים ויפים
מצטרפת למה שאמרו על הלוגו, הוא מידי רחב ונמוך, וזה בעייתי גם מבחינת הנראות, וגם מבחינת העבודה על הלוגו בהמשך בשילוב במדיות אחרות
כדאי לפרק לשתי שורות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה