לדעתי חייב להעלות את הכוכבית בשורה ראשונה
*1. תנסי את האופציה של יישור מרכז
בירו
קרט
יה
וליצור סביב הטיפוגרפיה הזאת את הקריאייטיב
(שהוא הרעיון היצירתי שממחיש את הכאב והצורך בשירות של המפרסם)
2. טיפוגפיה חייבת קצת יותר מרווחים קבועים
בשביל זה אנחנו (או אנו) בשורה אחת (לא סגור שזה הסלוגן הכי הרמטי)
הטקסט באייקון של האמינות קטן מידי אני מבין שמטרתו לספק חותמת של אמינות
כדאי לוותר על החזרתיות הרבה ולנסות להגדיל את הטקסט ע"י דילול החזרות
שיראו את התוכן (למילה "יעילות" כדאי לחפש חלופה יעילה יותר)
4. הויזואל לא מספיק טוב המון פרטים ובלבול שיוצר עומס קוגנטיבי (למרות שאני מבין שזה המסר)
אבל הצופה לא נותן את צ'אנס להבין את המודעה הויזואל מסובך לו והוא מדפדף הלאה
אז את התסביך של הבירוקרטיה כדאי להעביר בצורה פשוטה וברורה יותר
הצבעים לדעתי אחלה
צפה בקובץ המצורף 1324760
מסכימה. בלוגו.רק שאני לא בטוחה על צהוב ברקע לבן..
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכט
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה: