דרוש מידע הסרת שומות בעור שמגיב בצורה לא טובה

מרדכי היהודי

משתמש פעיל
שלום וברכה
אני שואל בשביל מישהי מהמשפחה שאין לה גישה לפה.
לאחר כמה ניסיונות של הורדת שומות, בניתוחון בקופ"ח ובמשחה אצל קוסמטיקאית, וגם במשחה שנרכשה באופן פרטי, מה שקרה שבד"כ במקום השומה (וזה אחרי הרבה שומות שעברו טיפול) שנשארה צלקת, נגע עור, או נקודות מסוג אחר. לפי מה שאומרים לה היא סובלת מ"עור קלואידי" שמגיב בצורה לא טובה לטיפולים בעור.
בתחילת התהליך מה שהיא חיפשה זה היה "שירות הסרת שומות", אך כרגע מחפשים מטפלת שמומחית ספציפית לעבוד מההתחלה עד הסוף, שלא יישארו נגעי עור אחרי ההסרה, מישהי שמתמחית באופן סצפיפי בטיפול בעור מסוג כזה. שאלת התקציב פחות דחוף כרגע. העיקר מישהי שבאמת אפשר לסמוך עליה שיש לה ניסיון בבעיה כזאת ויכולה לקחת אחריות על זה.
 

הדר 310

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
יש את "רפוא ירפא"
אם אני לא טועה זה הבת של ד"ר זמיר המיתולוגי.
יש לי חברה שהסירה שם כמה שומות בהצלחה.
המס': 0556780100
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  25  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה