בטחוני הסלמה ביטחונית בצפון ובדרום!!!

מבזקן בחזית

על המתיחות הביטחונית: גורם ביטחוני בכיר, "חיזבאללה הצליח להעביר אמצעי לחימה מתקדמים מאיראן וסוריה ללבנון, המהווים איום גם על פלטפורמות גז, ספינות טילים וכלי טיס של הצבא" | וואלה
 
מבזקן בחזית

המתיחות הביטחונית: ההגבלות על המרחב האווירי בגבול לבנון הוארכו אמש ביממה על טייסים אזרחיים נאסר לטוס מרחק של פחות מ-6 ק"מ מגבול ישראל- לבנון. ההגבלות על המרחב האווירי בגבול סוריה ועזה הוסרו
 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
מחבל נתקע בגדר כשניסה לחדור לגבעת החרסינה בקרית ארבע

Ft2iDY0XsAQX9zI
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
יואב יצחק: נתניהו אמר אמת. מבקריו, שניסו לגמדו, כיזבו. אכן, כדברי נתניהו, בפעולת צה״ל בשבוע שעבר פגע צה״ל בחיזבאללה. עכשיו ניתן לומר - במקום רגיש ביותר. עד כדי-כך שנסראללה נמנע מלעסוק בכך בפומבי. משיקוליו-הוא.
 

שלום זכר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
דוברות מד"א: בשעה 19:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע מדקירה בכביש 60 בצומת גוש עציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם גבר כבן 40 במצב קל-בינוני בהכרה מלאה. שאול
 
בשבועות האחרונים האיץ צה"ל את מיגון הכבישים ודרכי הגישה ליישובים ולמוצבים בדרום, מחשש לפיגוע מכיוון רצועת עזה.
על פי דיווח באתר 'וואלה', העבודה ההנדסית של פיקוד הדרום כוללת הצבת חומות מיגון בכניסה ליישובים סמוכי גדר, חומות בטון בכניסה למוצבים ועמדות, והיקף גדול של סוללות עפר - גם באזורים שבהם אמורים להתרכז כוחות בתרחיש של מבצע או מלחמה ברצועה.
קצינים באוגדת עזה מעריכים כי בתרחיש של הסלמה, חוליות טרור ינסו "לצוד" כלי רכב, חיילים ואזרחים ישראלים לאורך הגבול, לפני שצה"ל יספיק להרחיקם מהגבול או לחסום כבישים.
קצינים בשטח אמרו: "הפעילות ההנדסית התחילה אחרי מבצע 'שומר חומות', התרחבה אחרי 'עלות השחר', אבל בחודש האחרון אנחנו רואים יותר סוללות עפר, וארגון מחדש של המרחב בגבול כמו שינוי כניסות למוצבים, הצבות בטונדות, ומיגון צירים".
הם הסבירו את הסיבה: "אנחנו מבינים שהאזור כולו עלול להידרדר למבצע רחב בטווח הזמן הקרוב".
הקצינים הוסיפו: "ארגוני הטרור, ובהם גם חמאס, מנסים לייצר משוואה שעל כל אירוע בהר הבית או מספר הרוגים גדולים ביהודה ושומרון תהיה תגובה מעזה".
"לכולם ברור שהמצב כרגע נפיץ והוא יכול להתפרץ תוך זמן קצר. צה"ל הגיב נקודתית בפסח בגלל רמדאן. כולם מדברים על זה שבמטח הבא זה ידרדר ללחימה", אמרו.

בחדרי חרדים
 
מבזקן בחזית

אחרי קרב הגרסאות בין ישראל לחיזבאללה: עיתנואי לבנוני המזוהה עם ארגון הטרור טוען, "ישראל ניסתה לפעול קרקעית נגד ארגון הטרור בעומק לבנון בתגובה על הפיגוע במגידו"
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
מכון ירושלים לאסטרטגיה ולביטחון (JISS) התריע בימים האחרונים מפני המצב המדיני והביטחוני החדש שנוצר לדידו בישראל, וטוען כי על ישראל להתכונן לאפשרות של מלחמה בטווח הזמן המיידי.
במסמך שפרסט המכון נכתב בין היתר כי "המאבק על הרפורמה המשפטית גרם נזק אדיר למדינת ישראל. במישור המדיני התערער הדימוי של גיבוי אמריקני (גם אם בפועל מתנהל שיתוף הפעולה הביטחוני כסדרו), וברובד הכלכלי חל כרסום בדירוג האשראי של המדינה". עוד נטען כי "ישראל נראית בחוץ כחברה קרועה, ההולכת ומאבדת את כושר התפקוד שלה. מדינות ידידותיות, שביניהן אלו החתומות על הסכמי אברהם, שהשליכו את יהבן על נוכחותה האסטרטגית של ישראל במרחב, מסתכלות בתדהמה על העימות הפנימי, המעיד לכאורה על כך שבמדינת ישראל יש איומים שעלולים לפרק את יכולתה הצבאית. אויבי ישראל צוברים ביטחון, ומצפים שהמתחים הפנימיים במדינת היהודים אכן יובילו לתהליכים של הרס עצמי, על פי תיאוריית 'קורי העכביש'".

המכון אף מזהיר כי הדברים קורים "כשבשל תמורות במאזן האזורי והגלובלי, סביבתה האסטרטגית של ישראל הופכת לבעייתית, ואף מסוכנת מכפי שהיתה זה עשרות שנים. איראן יותר בטוחה בעצמה, הן בשל הדיכוי היעיל של התסיסה הפנימית והן בשל החיבור האסטרטגי לרוסיה ולסין, המתורגם להסכמים עם מדינות ערביות, שבראשן סעודיה. סוריה, בעלת הברית של איראן, שבה ומתקרבת לליגה הערבית. מעבר לכך, טהרן, הממשיכה להתקדם לצבירת חומר בקיע לנשק גרעיני, מבינה שארה״ב עסוקה במקומות אחרים ומפחיתה את מעורבותה
 

שלום זכר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
דובר צה"ל: ראשוני: כוחות הביטחון פועלים כעת במחנה הפליטים ג'נין. פרטים נוספים בהמשך. כוחות גדולים נוספים בדרך לגנין לוחמי צה״ל פועלים יחד עם שב״כ למעצר מספר מחבלים בתוך מחנה הפליטים, לאחר תקופה ארוכה בה לא פעלו בו. לפחות מחבל אחד נורה ונפצע לאחר שסיכן את לוחמינו.


הלל ביטון רוזן, חדשות 14
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה