מידע שימושי המונופול נשבר: סופרבוס תחליף את אגד בירושלים

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
המונופול נשבר: סופרבוס תחליף את אגד בירושלים
החלטה היסטורית: חברת סופרבוס זכתה במכרז להפעלת קווי אוטובוס בירושלים - עד קיץ 2023 יועברו אליה כל קווי אגד בעיר בשלוש פעימות, הראשונה בנובמבר 2021
פורסם בתאריך: 1.2.21 11:39


מאת: שלומי הלר

אחרי עשרות שנים – סוף למונופול אגד בירושלים: משרד התחבורה צפוי להודיע בקרוב על זכייתה של חברת סופרבוס, כמפעילה של התחבורה הציבורית בירושלים במסגרת התוכנית להגברת התחרותיות ושיפור השירות לנוסעים.
לפי התכנון, בתוך כשנתיים, עד קיץ 2023, חברת אגד תחדול מלהעניק שירותי ההסעה במרכז העיר ובחלק מהשכונות בירושלים, כאשר חברת ההיסעים סופרבוס תכנס במקומה ותפעיל שירותי הסעה משופרים ולפי הציפייה יעילים ונגישים יותר כמו תוספת של קווי לילה והתאמת הקווים לרכבת הקלה ומתן דגש לצמצום זמן הנסיעה.

למעשה, כניסתה של חברת סופרבוס לירושלים תתבצע בהליך מדורג כאשר בסופו חברת סופרבוס תפעיל כ-54 קווים בירושלים, בתחילה, לקראת סוף שנת 2021, בחודש נובמבר, תתבצע הפעימה הראשונה, ואז תחל החברה להפעיל כ-25 קווים ובהמשך את כל השאר.
בין הקווים החדשים נמצאים קו 508, שיקשר את דרום מערב העיר להר חוצבים דרך בגין, קו 500 שיהיה קו לילה המחבר בין מוקדי בילוי בעיר, קו 504 המחבר בין הר חומה לתחנה המרכזית דרך בגין עם עצירה במלחה, 531 העתיד לקשר את גילה לתחנה המרכזית דרך שדרות בגין.
בנוסף, ייפתחו קווים חדשים רבים, שצפויים לשפר את ניידות התושבים בכל רחבי העיר. בסך הכל יועברו 35 קווים קיימים אותם מפעילה אגד לסופרבוס ויתווספו 17 קווים חדשים, ביניהם ארבעה קווי לילה.

חבר מועצת עיריית ירושלים, אלעד מלכא (התעוררות), שפועל למען תחבורה ציבורית הוגנת ואיכותית בירושלים, מוסר ל"כל העיר" כי "המכרז הוא ראשון מבין שניים שישנו את מפת התחבורה בעיר מקצה לקצה: הכפלת שירות, סוף למונופול אגד בעיר, קווים מהירים ושדרוג האוטובוסים. מעורר תמיהה כיצד חברה שזכתה במכרז להפעלת הרכבת הקלה תפעיל גם שירות אוטובוסים בעיר חרף הוראות המכרז לא לאפשר זאת, נדאג לוודא שההחלטה לא תבוא על חשבון הציבור הרחב".

 

סופריא - הוצאה לאור

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום גולד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
שיביאו את קווים עילית לירושלים
ביום שחברת 'עילית' התמזגה עם חברת 'קווים' הרגישו בביתר ירידה בשירותיות. בתקופה שהחברה קיבלה גם את אשכול מודיעין ואשכול אלעד, שוב הרגישו ירידה בשירותיות.
לדעתי, ביום שהם יקבלו את ירושלים, הם כבר ממש לא יהיו החברה הטובה ביותר.
 

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
זה ברור כמה שהחברה יותר קטנה היא יותר יעילה
עכשיו למצוא אבידה בקווים זה תענוג
ביום שהחברה תגדל זה ישתנה
 

לאנגער

משתמש מקצוען
ביום שחברת 'עילית' התמזגה עם חברת 'קווים' הרגישו בביתר ירידה בשירותיות. בתקופה שהחברה קיבלה גם את אשכול מודיעין ואשכול אלעד, שוב הרגישו ירידה בשירותיות.
לדעתי, ביום שהם יקבלו את ירושלים, הם כבר ממש לא יהיו החברה הטובה ביותר.
נכון במאה אחוז!
 

i am

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
דווקא פה בטלזסטון סופרבוס הם אחלה אני גר פה שנה ואני זוכר שפספסו אולי פעמיים נסיעה
כמה זמן אתה גר בטלזסטון?
כי בעבר השירות שלהם היה ממש ממש גרוע, פספסו בערך שליש מהנסיעות... אבל בשנתיים האחרונות באמת השתפר מאוד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

אשליה אופטית • אתגר 48

לוח מודעות

למעלה