כשקראו בתורה בשבת שעברה 'במדבר', צדו עיניי ואוזניי פסוק בו מתואר שעל כל דגל של כל שבט היה מצויר סמל וכותב רש"י שכל שבט היה לו צבע סמל אחר כצבע אבני החושן.
והנה המקור:
ב. אִישׁ עַל דִּגְלוֹ בְאֹתֹת לְבֵית אֲבֹתָם יַחֲנוּ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל מִנֶּגֶד סָבִיב לְאֹהֶל מוֹעֵד יַחֲנוּ:
רש"י: באתת. כל דגל יהיה לו אות מפה צבועה תלויה בו. צבעו של זה לא כצבעו של זה, צבע כל אחד כגוון אבנו הקבועה בחשן, ומתוך כך יכיר כל אחד את דגלו.
הרי לנו הלוגו הראשון בתורה, ולנו רק נותר לתהות האם זה היה מפוקסל או וקטורי?
והנה המקור:
ב. אִישׁ עַל דִּגְלוֹ בְאֹתֹת לְבֵית אֲבֹתָם יַחֲנוּ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל מִנֶּגֶד סָבִיב לְאֹהֶל מוֹעֵד יַחֲנוּ:
רש"י: באתת. כל דגל יהיה לו אות מפה צבועה תלויה בו. צבעו של זה לא כצבעו של זה, צבע כל אחד כגוון אבנו הקבועה בחשן, ומתוך כך יכיר כל אחד את דגלו.
הרי לנו הלוגו הראשון בתורה, ולנו רק נותר לתהות האם זה היה מפוקסל או וקטורי?