יצחק ג.
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
1.
'היכל ושערים'. ספר שראה אור לפני מס' שנים.
המחבר, יהודי ת"ח בר אוריין, שעוסק לפרנסתו בענף הבניה, מעוניין להדפיס את ספרו מחדש עם הוספות.
נפגשנו.
סיכמנו על עימוד ועיצוב מחדש לכל החומר כולל כריכה.
הוא מספר לי על בית-הכנסת שמתפלל בו, שהוא נמנה על מייסדיו, ובפרט על 'ארון הקודש' שהוא תכנן עיצב וכו',
בקיצור, קרוב ללבו.
בקשתו בפיו, אם אפשר שסגנון העיצוב יזכיר את ארון הקודש.
2.
נגשתי למלאכה.
הוא שלח תמונות של ארון הקודש המדובר,
כאמור, בתחילה דובר גם על כריכה גלופות חדשה,
התחלתי בצריבה באילוס',
שלחתי לכמה 'מבינים', כולם פה אחד: 'משהו כאן חסר', 'אין פרופורציה' וכו'. 'תמשיך לשפץ, לשרטט מזוית אחרת'.
3.
ממשיך לנסות:
4.
בינתיים הלקוח מעוניין לצמצם עלויות וחוזר בו מרעיון הכריכה (אל דאגה, שילם על העבודה היחסית).
נשארנו עם שער ראשי, הסכמות, הנצחות, חוצצים ושאר ירקות.
בסיס יש כבר ב"ה.
היכל = ה"ה ארון הקודש.
ושערים = שער בתוך הארון.
תמונה של שיש,
מעט משחקי צבעים בגווני שחור-אפור-לבן.
הצללות פה ושם, והנה שער ראשי (מזכיר את ארון הקודש?):
5.
מפתחות&הנצחות:
קרדיט&חוצצים:
6.
עימוד:
כשעה נפגשנו רק על הניואנסים בעימוד...
סגנון פונט, הקטנת סוגריים מרובעות בחצי אחוז, עיטור עדין, ועוד.
בסוף יצא מרוצה. ב"ה.
'היכל ושערים'. ספר שראה אור לפני מס' שנים.
המחבר, יהודי ת"ח בר אוריין, שעוסק לפרנסתו בענף הבניה, מעוניין להדפיס את ספרו מחדש עם הוספות.
נפגשנו.
סיכמנו על עימוד ועיצוב מחדש לכל החומר כולל כריכה.
הוא מספר לי על בית-הכנסת שמתפלל בו, שהוא נמנה על מייסדיו, ובפרט על 'ארון הקודש' שהוא תכנן עיצב וכו',
בקיצור, קרוב ללבו.
בקשתו בפיו, אם אפשר שסגנון העיצוב יזכיר את ארון הקודש.
2.
נגשתי למלאכה.
הוא שלח תמונות של ארון הקודש המדובר,
כאמור, בתחילה דובר גם על כריכה גלופות חדשה,
התחלתי בצריבה באילוס',
שלחתי לכמה 'מבינים', כולם פה אחד: 'משהו כאן חסר', 'אין פרופורציה' וכו'. 'תמשיך לשפץ, לשרטט מזוית אחרת'.
3.
ממשיך לנסות:
4.
בינתיים הלקוח מעוניין לצמצם עלויות וחוזר בו מרעיון הכריכה (אל דאגה, שילם על העבודה היחסית).
נשארנו עם שער ראשי, הסכמות, הנצחות, חוצצים ושאר ירקות.
בסיס יש כבר ב"ה.
היכל = ה"ה ארון הקודש.
ושערים = שער בתוך הארון.
תמונה של שיש,
מעט משחקי צבעים בגווני שחור-אפור-לבן.
הצללות פה ושם, והנה שער ראשי (מזכיר את ארון הקודש?):
5.
מפתחות&הנצחות:
קרדיט&חוצצים:
6.
עימוד:
כשעה נפגשנו רק על הניואנסים בעימוד...
סגנון פונט, הקטנת סוגריים מרובעות בחצי אחוז, עיטור עדין, ועוד.
בסוף יצא מרוצה. ב"ה.