דרוש מידע הייתן ממליצות לטוס לטיול בדרום קוריאה?

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הכל תלוי לאיזה מטרה נוסעים,
יש כאלו שנוסעים לראות נוף, מפלים, שלג, סקי, שקט, מגדלים מטורפים, סגנון חיים אחר, ועוד ועוד

ולכל מדינה יש משהו אחר להציע.
 

חננ

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
לא נראה לי שיש שם משו מיוחד, אבל מה שהבנתי זה שהמדינה מאוד מפותחת מבחינה טכנולוגית
 

RUTUSH

משתמש צעיר
לא מכירים מישהו שאולי היה שם???
כי כפי שאני הבנתי דווקא מרתק שם. רק עכשיו מתחילים לגלות את המקום כאתר תיירותי במזרח אסיה.
אשמח לשמוע פרטים...
 

מליון

משתמש מקצוען
לא יודעת באיזה מקומות היית ואם היית...
לדעתי טיולים ראשונים עושים באירופה,
אוסטריה, בודפשט, פראג...
לדעתי דרום קוריאה זה למתקדמות, אלו שמעניין אותם תרבות אחרת... וכו'
 

איכות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
תאילנד נשמע יותר מעניין..
 

תמר פולק.

משתמש צעיר
עצם העובדה שאף אחד לא ביקר שם ולא יודע לענות כבר הופך את זה ליעד מרתק!!!
בכול אופן אתר למטייל אמור לתת לך מענה מלא.
אני ינסה לשלוח לך משם קצת מידע.
 

תמר פולק.

משתמש צעיר
הרפובליקה של דרום קוריאה היא למעשה חציו של חצי האי הקוריאני שבאסיה והיא גובלת בצפונה עם אחותה היריבה הקומוניסטית, צפון קוריאה. דרום קוריאה שוכנת בין שתי מעצמות: סין במערב ויפן במזרח, ולאורך ההסטוריה הושפעה משאיפות ההתפשטות של שתיהן ונאלצה לתמרן ביניהן כדי לשמור על תרבותה ואמונותיה. בירתה של דרום קוריאה, סיאול, היא שיא המודרניות ויש בה גורדי שחקים, קניונים מפוארים ופארקים רחבי ידיים, יחד עם זאת ניתן למצוא בה עדויות רבות לימים עברו, מקדשים ומבנים עתיקים. הדרום קוריאנים הם חובבי טבע מושבעים ותוכלו לראות רבים מהם מטיילים במרץ מחוץ לעיר, ברגל, ברכב או על אופניים, באחד הפארקים הלאומיים, בחופים המבודדים, במעיינות החמים ואפילו באתרי הסקי אשר במדינה.

קוריאה הולכת והופכת לאחד היעדים החדשים, המסקרנים ביותר באסיה. אתר למטייל ושגרירות קוריאה בישראל גאים להציג את ספיישל "הדבר הבא: קוריאה!" - היכנסו, טעמו מעט ממה שיש לקוריאה להציע לכם ותגלו את יעד הטיול הבא שלכם.

טיסה:

כרטיס טיסה עלה לי 3300 שח, קניתי את הכרטיס כחודש וחצי לפני תאריך היציאה. הזמנתי דרך חברת אייר אינדיה, עצירת ביניים של 14 שעות בהלוך, ושעה וחצי בחזור בדלהי, היה מדובר בכמעט הכרטיס הכי זול שמצאתי. הכי זול שראיתי היה בחברת אתיופיאן אייר, כ- 350 שח פחות, אך עם עצירת ביניים של 17 שעות בהלוך ובחזור באתיופיה.

אני אישית מאוד לא התחברתי לאוכל במטוס של אייר אינדיה ואני ממליצה להביא אתכם אוכל לטיסה, בשדה התעופה של דלהי יש מספר מסעדות זולות ואפשר למצוא מה לאכול. למעוניינים אפשר לצאת מהשדה ולטייל בדלהי בעצירת ביניים, אני אישית לא עשיתי את זה כי התחזית הראה שיש מעל 40 מעלות בחוץ, רק אל תשכחו לעשות ויזה להודו!!!

אחרי שקניתם כרטיס טיסה לדרום קוריאה אל תשכחו להוציא ויזה, עולה 28 שח. https://www.k-eta.go.kr/portal/apply/index.do

התנהלות כספית:

יש לי עמלות נמוכות בכרטיס אשראי ולכן אני גיהצתי את האשראי בכל מקום שהיה אפשר, בשדה התעופה משכתי כסף בסכום של 200,000 וואן שזה 535 שח, ועמלת המשיכה של הכספומט הייתה 3500 וואן, 10 שח.

סים: בשדה התעופה בסיאול יש שתי חברות שניתן לרכוש מהם סים

  1. חברה אחת עולה 83 שח ניתן להזמין מכאן https://www.koreatraveleasy.com/pro...e-call-4g-unlimited-data-korean-phone-number/
אני הזמנתי מהם, אך כאשר ניסו להתקין את הסים זה לא עבד והם החזירו לי את הכסף, אמרו לי שהמכשיר שלי לא קולט את הסים שלהם, הפלאפון שלי הוא שיאומי.

2. החברה השניה הייתה הרבה יותר יקרה, אך לא הייתה לי ברירה, כי לא היו עוד אופציות. קניתי סים שהוא רק אינטרנט בלי שיחות וסמסים ל 20 יום, עלה לי 162 שח.

הגעה לסיאול:

כאשר נוחתים בקוריאה ניתן להגיע למרכז סיאול במספר דרכים: אוטובוס, רכבת מהירה, ורכבת פרברית.

בהלוך לקחתי את הרכבת המהירה לקח לי 45 דק להגיע למרכז סיאול עלה לי 26 שח. בחזור לקחתי רכבת פרברית לקח לי שעה ורבע נסיעה ועלה 12 שח.

תמונה מתוך אתר למטייל

סיאול:

תחבורה ציבורית:
התניידתי באמצעות אוטובוסים ורכבת תחתית, השתמשי בגוגל מפות, KAKO MAPS ו NEVER MAP. כל התחנות ברכבת תחתית כתובים באנגלית, באוטובוסים לא תמיד וזה משתנה בין קו לקו.

מחיר נסיעה - האוטובוסים יותר זולים המחירים נעים בין 2 שח ל 3.5 שח. רכבת תחתית בין 3 שח ל 4.5 שח.

**יש להצטייד ברב קו מקומי בשביל נחות, אפשר לרכוש במיני מרקטים שפזורים בכל מקום או בתחנת רכבת.

אוכל:

  1. אני אוהבת לשתות קפה, הדרך שלי להפחית בהוצאות, היא להביא מהארץ קפה ולקנות חלב במדינה שאני מטיילת ולהכין קפה בהוסטל. כאשר אני בוחרת מקום לישון, אני בודקת האם יש אמצעים להכנת קפה/ מטבח משותף. מחירי הקפה בדרום קוריאה יקרים כמו בארץ ולפעמים אפילו יותר.
  2. מים - בכל הוסטל יש קולרים, אז תמיד אפשר למחזר בקבוקי מים, בכל מסעדה מגישים מים חינם.
  3. כמה כסף מוצאים על אוכל? תלוי מאוד מה התקציב שלכם. בדרום קוריאה יש בכל פינה וחור סוג של מיני מארק 7/11 /CU וכד', בתוך החנויות האלה יש אוכל מוכן שאפשר לחמם במיקרוגל ולאכול, יש רולים גדולים של סושי שמאוד משביעים, סנוויצ'ים, מנות חמות ועוד. סושי עולה בין 3 - 7 שח, ארוחה חמה בין 12 - 16 שח.
לגבי מסעדות - יש מסעדות יקרות, מסעדות עממיות, ויש מסעדות שפשוט עולות יותר כי הם באזורים מרכזיים ותיירותים, לא אכלתי במסעדות היקרות כדי לומר מה המחירים, אכלתי רק בזולות המחירים נעים בין 18 - 27 שח למנה משביעה.

סיכום: אני אכלתי בד"כ 2 ארוחות בחוץ וארוחה אחת במיני מארק כלומר בממוצע הוצאתי 60 שח על אוכל ביום, והייתי תרמילאית מפונקת, תרמילאי בתקציב נמוך יכול להוציא פחות.

לינה: ישנתי בהוסטלים לאורך כל הטיול, ישנתי בחדרים רק של בנות, חדרים מעורבים תמיד יותר זולים ב 3.5 שח בערך, הזמנתי דרך אתר בוקינג, ממוצע מחיר לילה 43 שח, ואפשר למצוא יותר זול, לי היה חשוב שלא יהיו איתי בחדר יותר מ6 אנשים והציון של ההוסטל יהיה גבוה.

במהלך שהותי בסיאול ישנתי בשלושה הוסטלים שונים על מנת להכיר את העיר. בסופי שבוע המחירים קופצים בסיאול, המלצה שלי היא להזמין מראש על מנת שהמחיר יהיה נמוך. בנוגע לאמצע שבוע אפשר להזמין מהיום למחר.

  1. Step inn myeongdong יש אחד ושתיים, הם אותו דבר. ישנתי שם שלושה לילות באמצע שבוע, עלה לי 128 שח לחדר מעונות עם 6 בנות. אהבתי מאוד את ההוסטל, מיקום מעולה קרוב לאטרקציות במרחק הליכה, ארוחת בוקר (לחם, ריבה, חמאת בוטנים, חמאה, קורנפלקס, גבינה צהובה ופסטרמה, קפה ותה, ללא הגבלה), מטבח משותף, שקע ומנורת לילה לכל מיטה. חיסרון אין מקרר לשמירת אוכל והחדרים מאוד קטנים.
  2. Inno hostel & Pub lounge hongdae - ישנתי כאן שלושה לילות בסופ"ש עלה 140 שח. הזמנתי חדר של 4 בנות, וקיבלתי 5. חשבתי שהאיש בדלפק שיבץ אותי בחדר של 5 בטעות, השבתי את תשומת ליבו, והוא ענה שהחמישית היא עובדת של המקום. אני מטיילת הרבה ואף פעם לא שמעתי תירוץ שכזה. פניתי לשירות לקוחות של בוקינג, וקיבלתי החזר כספי בגובה של לילה אחד. צריך להיות ארוחת בוקר כלול, אך לא יצא לי לקום בשעות הללו. כיבסתי כאן כביסה, עלה לי 18 שח - כולל ייבוש.
יתרונות: החדר נעים וגדול, יש שקע ומנורת לילה לכל אחד. מיקום שקט ובמרחק הליכה של 15 דק לחיי לילה של Hongdae.

חסרונות: להוסטל יש מדרגות תלולות ולא נוחות, שובצתי בחדר בקומה שלישית, באתר בוקינג כתוב שיש מטבח משותף ומקבלים מגבות חינם - שקר!!! אין מטבח משותף ולא יכולתי להכין קפה :( והמגבות עולות כסף.

מבחינת הוסטל הוא די אחלה, אך אין לי אמון בשירות שלהם ולא הייתי חוזרת לכאן שוב.

3.Dream Guesthouse - ישנתי כאן שלושה לילות (ימי רביעי, חמישי ושישי - מציינת את זה כי בשישי המחירים עולים) בחדר של 6 בנות עלה 119 שח. אין ארוחת בוקר.

יתרונות: בתוך החדר היה שירותים ומקלחת פרטיים, מטבח משותף וגדול, מיקום מעולה ושקט, שקע ומנורת לילה פרטי לכל אחד.

חסרונות: לא היה לחדר מפתח, היה קוד כניסה לקומה והיו שלושה חדרים בתוך הקומה, וכל אחד יכל להיכנס לחדר. בהוסטל הזה בחדרים האחרים היו בנים ולא הרגשתי בטוחה. אם בכל הקומה היו רק בנות, זה לא היה מפריע לי שאין לי מפתח לחדר, אך במקרה הזה, לא. אז אם אתן בנות שמרגישות פחות בנוח במצבים כאלו לא הייתי ממליצה על ההוסטל הזה.

דברים שכדאי לדעת:

  • ניתן לקבל החזרי מס בדרום קוריאה, בזמן הרכישה תבקשו החזר מס.
  • לגיימרים שבנינו, יש בדרום קוריאה בכל עיר שטיילתי PC קפה, המחירים משתנים בין מקום למקום, המחירים נעים בין 8-13 שח לשעתיים, המקומות פתוחים 24/7 ממליצה בחום לחוות את החוויה הזו.
תמונה מתוך אתר למטייל

  • המלצה ליום שיורד גשם - ללכת לראות סרט בסינמה 4DX חוויה! עולה 50 שח לכרטיס.
  • סאונות או Jjimjilbang בעיני חובה לנסות!! יש קטנים וגדולים, ויש כל מיני סוגים. בטיול הנוכחי ביקרתי בשני מקומות, אפרט על האחד שבעיני שווה ביקור בסיאול. מדובר על Jjimjilbang מאוד גדול 4 קומות, ניתן להעביר כאן חצי יום. למי שלא יודע מה זה Jjimjilbang - מדובר במרחצאות נפרדות לבנים ובנות, נכנסים בעירום, ובאזורים המשותפים יש כל מיני סאונות (גחלים, קרח, אבנים מיוחדות, ועוד) מקבלים פיג'מות מיוחדות לאזורים הללו. בנוסף יש מסעדה עממית, ומקומות לנוח ולישון. מחיר כניסה 38 שח לכל החוויה, רק למרחצאות 22 שח. בתוך המרחצאות יש אפשרות לקבל עיסוי גוף בשמנים או קרצוף גוף להוצאת העור המת, אני עשיתי קרצוף, חוויה כואבת, אבל חוויה שלא חוויתי בשום מדינה שטיילתי, עולה 67 שח, ממליצה!!!
מיקום ב Naver Map:

숲속한방랜드

서울 서대문구 봉원사길 75-7

http://naver.me/GP98j9TL

כתובת באנגלית: 75-7 Bongwonsa-gil Seodaemun-gu Seoul

מספר טלפון: 02-365-2700

האי ג'ג'ו:

הגעה לאי:
אחרי סיאול טסתי לאי ג'ג'ו קניתי כרטיס הלוך מראש כחודש וחצי לפני, עלה לי 97 שח, דרך חברת JEJU AIR , כולל מזוודה של 10 קילו עליה למטוס ועוד מזוודה של 15 קילו לבטן המטוס. לא ידעתי כמה ימים ארצה להיות באי ג'ג'ו ולכן קניתי כרטיס חזור יומיים לפני הטיסה, עלה לי 150 שח, משך הטיסה כשעה.

לגבי טיסות פנימיות ככל שתזמינו את הטיסה קרוב למועד המחיר יעלה, יש מלא טיסות של כל מיני חברות בקו סיאול-ג'ג'ו אז אל תדאגו שלא ישאר לכם כרטיס, אלא כן אתם טסים בתקופה של חג או חופש מיוחד של הקוריאנים.

התניידות בתוך האי: אני התניידתי עם תחבורה ציבורית וזה אפשרי וקל, בכל האוטובוסים יש אינטרנט, והיה לי קל להבין איפה אני נמצאת ולאן אני רוצה להמשיך דרך האפליקציות שהזכרתי לעיל. כן צריך לקחת בחשבון שזה לוקח זמן וזה מעייף, נסיעה לאטרקציה יכולה לקחת בין שעה לשעה וחצי לכל כיוון, אך הנופים מהממים והעברתי את הזמן בשמיעת מוזיקה או פודקאסט. מחיר נסיעה נע בסביבות 4 שח.

לינה: חודש יוני הוא חודש גשום בדרום קוריאה, ולא הצלחתי להנות כראוי מהאי מכיוון שהגיע מונוסון. בעקבות כך שהייתי באי רק 4 לילות. נחתתי באי בערב והטיסה שלי הייתה בבוקר מוקדם ולכן בחרתי לישון בעיר ג'ג'ו. אך אם אתם מגיעים בתקופה אחרת והטיסה שלכם לא מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה אני ממליצה לישון בצד השני של האי בעיר Seogwipo, היא יותר קרובה לרוב האטרקציות. ישנתי בהוסטל

SUM GuesthouseJejuAirport - קרוב מאוד לשדה התעופה, לתחנה המרכזית - מיקום מצויין, כולל ארוחת בוקר עם ביצים!! ומטבח גדול. ישנתי בחדר עם 6 בנות עלה לי 200 שח ל4 לילות.

טיפים:

  1. משהו שלא יודעים על האי ג'ג'ו זה שכמו שיש אצלנו בארץ שביל ישראל, להם יש שביל שמקיף את כל האי ואפשר לטרק מצורף מידע בקישור הבא https://www.jejuolle.org/trail/eng/
  2. בשוק Jeju Dongnum Market נפתחים דוכני אוכל בשעה 18:00 בערב, ממליצה להגיע אחרי השעה הזו כדי לטעום כל מיני סוגי אוכל מעניינים.

מחירים של אטרקציות:

  • Haenyeo Museum - באופן כללי ממליצה לקרוא את הספר נשות הים של ליסה סי, כדי להבין יותר טוב את המוזיאון ובכלל את התרבות המיוחדת של האי ג'ג'ו. מחיר 3 שח.
  • Manjanggul - כדאי להביא לכאן סוודר, קפוא בפנים, מחיר 11 שח.
  • seongsan ilchulbong - שימו לב שיש שביל אחד בחינם ושביל אחד בתשלום שמוביל אתכם לפסגה של ההר געש, מחיר 14 שח. כמו כן, אם יתמזל מזלכם תוכלו לראות את נשות האי ג'ג'ו צוללות ודגות פירות ים, תלכו בשביל החינמי כדי לראות זאת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה