הטיזרים כבר לא נספגים - -

  • פותח הנושא cmyk
  • פורסם בתאריך

גולד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

איש קטן

משתמש צעיר
כאשר ר' מרדכי קברניט נותן לי את רשות הדיבור, צריכים להיות שוטה לא לנצל זאת.

יש לי הסבר מדויק למה הקמפיין הזה הצליח, והוא בפירוש לא מהסיבה שרצית להיתלות בה, היינו הפצצה ארטילרית כבדה מהרגיל. מהעובדה הפשוטה, שבניגור למיללר שטריימל, הרי קרויס לא השתולל כלל וכלל יותר מ-35 מפרסמי מודעות הרחוב מידי שבוע בחודש שלפני פסח. כלומר, לא הייתה כאן הרעשה יוצאת דופן מבחינת המדיה, ואפילו במידעונים זה לא פורסם. הייתה שיטה אחידה בין כמות הפרסום של קרויס לזו של סופרים למשל, ופחות בהרבה מפרסטר כובעים למשל, כולם הופצו ברחוב בהדבקה חוזרת ונישנית משך חודש, כולם הופצו בבתי הכנסת, באותם כמויות ובאותם מינונים, אולם פרט לדבר אחד, השוני בין שבוע לשבוע, כאשר אנו שינינו פרסומים מידי שבוע בתהליך שהולך ונבנה יחד עם גירוי והתעניינות הקהל, והשאר נשארו עם אותה מודעה בדיוק שחזרה כמו מנטרה. ההבדל הכלכלי מתבטא במחיר ההדפסה גרידא, שמסתכם בכ 1700 ש"ח לגליון, תכפיל לשלוש, וזה כל ההבדל מבחינת ההוצאה בין הקמפיין הזה לאחרים. ואם על זה קמה הזעקה שהמשרד שלנו גורם נזקים כבדים ללקוח כי הוא גורם לו להוציא עוד כ 6000 ש"ח בגלל אפקטיביות יתר, הרי אין לטוענים שום הבנה בתחום הזה. קחו בחשבון שפרסום עמוד שלם ביתד נאמן (יום ג') עולה בדיוק במחיר הזה, ומעניין איך עשרות רבות של לקוחות נותנים למשרדיהם לשדוד אותם מידי שבוע בפרסומים שם. הבל הבלים.

כך שהסיבה להצלחה אינה טמונה כלל במאסיביות, כי לא שונה כאן שום דבר בחלק הזה מעבר לסדנדרט.

ובכן, הקמפיין של קרויס התפרס על פני חודש שלם, כאשר תוכנן מראש שבחצי החודש הראשון אנו מדברים על המותג נטו, ובחודש השני אנו מחזקים את המותג על ידי 'מכרז יומי', כאשר מכרז אינו מצריך הורדת מחירים במכירות הסטנדרטיות.

יש לי תחושה שיש לה על מה לסמוך, שבעקבות אדי היין של פורים, היו רבים שפיספסו את החלק האמצעי והחשוב של הקמפיין, שהוא בעצם היווה התשובה לטיזר. בפרסום הזה מה שהיה כתוב זה כך: קרויס, הרבה יותר מכובע. יותר עוצמה, יותר איכות, יותר מלכות. שום דיבור על מכרז, שום דיבר מעבר לחיזוק המותג. לכן מרדכי, כששאלת אם דיברו על המותג, כן, חצי חודש דיברו רק על המותג, הוא יותר עוצמתי וכו'. המהלך המטוזר והשימוש בסלנג הפוך על הפוך, הוא זה שעורר ענין רב בציבור, והביא אותו למודעות מחודשת במותג. החוכמה בפרסום הוא בראש ובראשונה לגרום ללקוח הפונטציאלי לסובב את הראש, ולשמוע מה יש לך לומר. וכהיום לגרום לבנאדם לסובב את הראש בינות האובדראפט בבנק לטיפול שורש או עקירה אצל רופא רוסי - מהווה אתגר לא קל בכלל.

רק כשבוע וחצי אח"כ, פרצנו עם ענין המכרז היומי, בעיקר בכדי לשמר את הענין מסביב למותג, ולהשאיר אותו בכותרות. המכרז בא וליטף את המותג באופן מעורר השתאות, והתוצאות מדברות בעד עצמם. אני לא מופתע מהתוצאות, מאחר והאמנתי בתוכנית האסטרטגית והפרסומית שהצעתי להם מהרגע הראשון.
 

בנים

משתמש צעיר
נוחעם, קבל תיקון. עמוד ביתד נאמן יום ג' עולה יותר מכפול מ-6000 ש"ח.
 

קברניט

משתמש צעיר
נכתב ע"י איש קטן;560213:
יש לי תחושה שיש לה על מה לסמוך, שבעקבות אדי היין של פורים, היו רבים שפיספסו את החלק האמצעי והחשוב של הקמפיין, שהוא בעצם היווה התשובה לטיזר. בפרסום הזה מה שהיה כתוב זה כך: קרויס, הרבה יותר מכובע. יותר עוצמה, יותר איכות, יותר מלכות. שום דיבור על מכרז, שום דיבר מעבר לחיזוק המותג. לכן מרדכי, כששאלת אם דיברו על המותג, כן, חצי חודש דיברו רק על המותג, הוא יותר עוצמתי וכו'.

מעניין מאוד. אני לא נחשפתי כלל וכלל לחלק הזה של הקמפיין, ומעניין כמה אחוזים כן נחשפו לכך [אולי החלק הזה פורסם בעיקר בערים הגדולות, והעליה באחוזי המכירות היתה בעיקר בערים אלו?].

אם זה אכן היה כך והוא העצים את המותג - הענין הוא אחר לגמרי, ודברים מתחילים להסתדר ולהיות יותר מובנים.

בכ"א, עדיין צ"ע פשר והקשר הסלוגן האידישאי שהוביל את הקמפיין. אבל נניח לכך. די חפרנו בקמפיין הזה. נשאיר משהו לאשכול הבא של cmyk...
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י נטיעות;560661:
לא תלוי ולא בטיח. אין עמוד ביתד יו"ג ב-6000 ש"ח. אפילו לא קופת העיר.
ידידי היקר. יש.
ומה אתה רוצה מקופת העיר? הם לא שוחטי מחירים. אם כבר אור החיים ויאקאב חשמל.
 

cmyk

משתמש צעיר
המסר נספג היטב - -

לאחר שנחשפתי לחלקו העיקרי של הקמפיין, אני חייב להרכין ראש בפני נוחעם, ולהחמיא לו על הקמפיין המוצלח בעיני. כשנחשפתי לטיזרים חשבתי שזה נועד רק לסקרן וליצור ציפי' דרוכה לקראת המודעה העיקרית כמו במילר שטריימלך [הסוד נחשף] ובקרויס [אויס קאפלוטש מאכער] שבהם לא הבחנתי בשום מסר לגבי המוצר או החברה. אך בניגוד אליהם התברר כאן שהטיזרים הם חלק מאסטרטגי' הכללית של החדרת יתרונות המוצר.

הספיק לי גם לשמוע ממישהו את המילה 'השתכנעתי' בכדי להבין שהמסר הוחדר בצורה הטובה ביותר.

נוחעם, המשך להפתיע ביצירתיות ובמקוריות שלך!
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
המסר אכן נספג היטב!

קמפיין מוצלח במיוחד מכל הבחינות!

מה שהעלה חיוך על שפתיי, היה הסגנון האמריקאי משהו שהזכיר לי את החוברת של 'עורה' מלפני שנתיים ("כשאתה תהנה מהפמוטים שהגרלת, ילדי עורה יהנו מאור השבת..." וכו'), "כשהויטמין ייספג טוב בגוף, אתה תוכל לספוג יותר, וגם התורה תיספג אצלך טוב יותר"... משהו כזה... :)
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
מישהו מוכן להעלות לכאן את הקמפיין הזה?
אני משום מה לא ראיתי לא את הטיזר ולר את המשכו
(לידיעת המשלמים...)
 

ליקי

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י כוכב103;566606:
מישהו מוכן להעלות לכאן את הקמפיין הזה?
אני משום מה לא ראיתי לא את הטיזר ולר את המשכו
(לידיעת המשלמים...)
גם אני לא ראיתי!
 

Big

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
חולקו חוברות היום בתיבות הדואר
 

מוציאלאור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
בתיבת הדואר שלי עדיין לא היה.
הבה נמתין בסבלנות.

למה בלוחות מודעות לא היה (היכן שפורסמו הטיזרים)?
האם התשובה לא אמורה להיות לכתחילה היכן שנשאלה השאלה? ...
 

cmyk

משתמש צעיר
נכתב ע"י מוציאלאור;566835:
בתיבת הדואר שלי עדיין לא היה.
הבה נמתין בסבלנות.

למה בלוחות מודעות לא היה (היכן שפורסמו הטיזרים)?
האם התשובה לא אמורה להיות לכתחילה היכן שנשאלה השאלה? ...

הי' גם בלוחות מודעות.
 

מוציאלאור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
בבני ברק היה?

כי אני דווקא קורא את כל לוחות המודעות, מקצה לקצה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה