החלפת לוגו, האם זה הכרחי?

tali25

משתמש צעיר
חברה שהחליטה לצאת במסע פרסום נרחב , קחו לדוגמא את בזק, שהתעוררו לחיים בזמן האחרון. אתמול אפילו מצאתי אותם על הידית של דלת ביתי , האם זה הצדיק החלפת לוגו?

האמת שפתחו פה כבר אשכול על בזק ואז רוב החברים הביעו תמיהה על הלוגו החדש. היום כבר התרגלתי. כל המכוניות של בזק כבר החליפו את המדבקה, העיתונים מלאים , האינטרנט מלא פרסומים שלהם. בכניסה לירושלים שלט ענק על בנין וכמו שאמרתי חילקו על הדלתות אצלינו מסגרת לתמונה לתלות על המקרר. והאמת? הלוגו החדש מוצלח במחשבה שניה. (לא בגלל המגנט שקיבלתי;), אהבתי את כל הקטע עם השפורפרת שמייחד טלפון נייח על נייד)

לסיכומו של ענין, ברור שבזק החליטה לצאת במסע פרסום בגלל ניוד המספרים שהחל בימים האחרונים, השאלה אם החלפת הלוגו הייתה הכרחית?
דעתי האישית שכן, כל הפרויקט מוצלח.
מה דעתם אנשי המקצוע?
 

הסתר_פנים

משתמש פעיל
לא ברור לי בכלל מה בזק רוצה למכור.
אם התחרות היא מול חברות הסלולאר, הרי שהיא נראית לי מיותרת. סלולארי הוא טלפון נייד, רובנו משתמשים בו מחוץ לבית ושום פרסום של בזק לא ישכנע אותנו לסחוב את הטלפון עם החוט כשאנחנו יוצאים לקניות. ומצד שני, בגלל העלות של השיחות הסלולריות, ואפקט הבישול של האוזן בסלולארי, כשאנחנו בבית, השיחות מתבצעות מטלפון נייח. כך שזה נראה לי כמו קמפיין לשכנוע אסקימוסים לרכוש קרח. (הכי טוב באיגלו...כאילו....)
ואם התחרות מול חברות דומות כמו הוט וכד', הרי שלא קבלתי שום סיבה משמעותית למה עלי להעדיף את בזק הארכאית והזקנה שכל פעם עושה מתיחת פנים לשמור על נעוריה... ולא חברה צעירה ודינמית שנותנת עלויות סבירות יותר, כל הסיפור עם הבית ממש לא נותן את ההסבר לכך.

ובכלל כל הקמפיין הזה מצטייר כחדירה לפרטיות, לביתיות, ואנוכי הדלה לא הבנתי כלל את מטרותיו הנשגבות.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מה שנראה לי -
הם רוצים לחזק את הנקודה שחלק בלתי נפרד מתחושת ביתיות זה לדבר בטלפון דווקא בבית.
לא בגלל המחיר, בגלל תחושת השחרור, שבבית אפשר לעשות מה שבא ולדבר איך שבא (לא בדיוק מתאים לציבור שלנו, מה לעשות)

לא נראה לי שהם מנסים להתחרות בסלולר, ברור שהם לא יכולים

הבנתי שהם קנו שטחי פרסום עצומים (בעיקר באזור ת"א ששם הציפו את כל העיר בפרסומות שלהם כל מטר)

והלוגו - הם לא ממש החליפו, בכל זאת נשארו עם ה-b
 

קול-התור

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ואם איזה גרפיקאי עשה קופה בדרך, אז מה איכפת לכם?
 

זעליג_GP

משתמש צעיר
אני לא יודע מה בזק עשו, לא נחשפתי לקמפיין

אבל בעיקרון החלפת לוגו זה אקט מאוד חשוב כשרוצים לשדר שבוצע שינוי דרסטי
 

אלף

משתמש מקצוען
היתה להם איזו פרסומת בהמודיע על עמוד שלם של אבא מדיח כלים עם כל הילדים סביבו כי האמא בבית החלמה. מתאים לך? התעמקתי שם הרבה זמן כדי להבין את הרעיון העמוק... אולי זה מה שרצו?
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
רואים כאן ברחובות את הפרסומים שלהם לציבור החילוני. נראה לי ששם המסר הרבה יותר מחודד.
מרגישים שאלו רגעים קטנים, אישיים ופרטיים של בית.
לדעתי הפרסומות לציבור החרדי הרבה פחות ברורות.
ודאי שאצלנו הרבה פחות מקובל לחדור לרגעים אישיים של בית... ויש הרבה פחות תמונות שמתאים לצלם...
 

המביט

משתמש מקצוען
נכתב ע"י עפרה;52089:
רואים כאן ברחובות את הפרסומים שלהם לציבור החילוני. נראה לי ששם המסר הרבה יותר מחודד.
מרגישים שאלו רגעים קטנים, אישיים ופרטיים של בית.
לדעתי הפרסומות לציבור החרדי הרבה פחות ברורות.
ודאי שאצלנו הרבה פחות מקובל לחדור לרגעים אישיים של בית... ויש הרבה פחות תמונות שמתאים לצלם...
וכאן שוב עולה השאלה, האם כל קמפיין שעושה חברה גדולה לציבור הכללי מתאים לציבור החרדי אפילו אחרי עיבודים והתאמות עליהם נקרא בקרוב באחד ממדורי הפרסומת.
בקמפיין הכל כך מוזר של בזק זה ממש בולט באי ההתאמה. נניח, ובהדגשה על הנניח, שבציבור הכללי אכן ההחצנה של הרגעים הקטנים באינטרנט רווחת. ונניח שכל אחד שרואה את הפרסום מבין שבזק היא זו שאמורה ללוות אותו ברגעים האלו. לציבור החרדי אין שום קשר לדבר הזה ולכן הפרסום לא מבטא כלום, להיפך הוא משדר לקורא התמים בלגן ואי יציבות. לא היו צריכים לדבר על ה'רגעים' שבזק איתך בהם. היה צריך אולי לדבר על הרגעים שאתה מספר עליהם בבזק. כמו "חוכמות" של הילדים או נחת מהישיבה וכו'
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י המביט;52217:
לא היו צריכים לדבר על ה'רגעים' שבזק איתך בהם. היה צריך אולי לדבר על הרגעים שאתה מספר עליהם בבזק. כמו "חוכמות" של הילדים או נחת מהישיבה וכו'

האמת - תחילה חשבתי שזו הנקודה שרצו להראות עם האבא שלא מצליח להתארגן. הייתי בטוחה שהוא אמור להיות עם טלפון, מתייעץ עם בעלת הבית מה עושים...

אבל לא היה שם שום טלפון!
פיספוס.

חבל, היה יכול להיות להם קמפיין הרבה יותר טוב אם אנחנו היינו עוזרים רק קצת:)
 

המביט

משתמש מקצוען
תקראי את האותיות הקטנות. הם מסבירות על בזק שנמצאת איתך בבית יחד עם כל המוצרים שלהם. וזה החלק הכי לא ברור. על איזה מוצרים הם מדברים כשהאבא עם כמה ילדים שמטפסים עליו והוא עוד צריך לארגן קידוש לשבת או שלום זכר.
תנו לו רק טלפון להתקשר לשוויגער שתבוא לעזור. לא מכשירים משוכללים שיהיו איתו ברגעים ה'מרוממים' האלו..
 

מוישי הלר

משתמש צעיר
אני חושב שהלוגו שהם הוציא היא לוגו חזקה ביותר השפופרת שזה מחזיק יוצרת את החיבור של בזק לטלפון. מה גם שהוא יזוהה מיד ולא במספר צבעים כפי שהיה עד כה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה