הזמנות לחתונה - מי קובע?

דובדבני

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
שלום לכולם.
אני עובדת, כרגע, על פרסום עבור עסק 'הזמנות לחתונה'. אני מתלבטת בקהל היעד המדוייק.
מדובר במפרסמים בעיתונים החרדיים מודעות אירוסין. השאלה היא, למי פונים בפניה ישירה, להורים או לחתן והכלה? לכאורה נראה ,כי ההורים, הם השולחים את ההזמנות למכיריהם והינם קהל היעד, לעומת הזוג הנישא, שאינם שולחים כמות גדולה של הזמנות ובד"כ, מזמינים מהדורה מוקטנת של הזמנות לחבריהם הצעירים.
אשמח לשמוע את דעתכם וכיצד מקובל אצלכם.
תודה מראש.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
כל מגזר עם המקובל אצלו.
קהילות בהן החתן בוחר עם כלתו, יש לפנות אליהם, והיכן שהכלה עם הוריה בוחרים לבדם, יש לפנות את ההורים.
תלוי גם מאד סגנון ההזמנות. אם הן יוקרתיות, הן לא תתאמנה לכל הקהילות בהן יש תכניות חתונה או תקנות והן פונות לסגנון הפשוט והזול.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה