הזמנה מKSP לא מאושרת.

ג'ינג'י

משתמש מקצוען
ב"ה
הזמנתי מוצר מKSP וכבר יום שלם ההזמנה במצב שהיא עוד לא קיבלה אישור מנציג המכירות.
בטלפון של שירות הלקוחות יש 90 ממתינים. ובמייל הם לא עונים.
זה הסדר הרגיל שצריך לחכות כמה ימים עד שההזמנה מאושרת?
הזמנה.jpg
 

לחיל אומר

משתמש מקצוען
יום אצלם זה עוד קלאסי
הם עושים את זה כי לפעמים מאמתים שזה הכרטיס שלך
לדעתי הם עושים את זה בשביל להראות אמינים
 

bitcoin

משתמש פעיל
הם חייבים לא בעת ביצוע ההזמנה

אלא הכרטיס נשמר (לא בטיחותי בעליל) ומחייבים רק אחרי אימות עם הלקוח-ברגיל טלפונית
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
ב"ה
הזמנתי מוצר מKSP וכבר יום שלם ההזמנה במצב שהיא עוד לא קיבלה אישור מנציג המכירות.
בטלפון של שירות הלקוחות יש 90 ממתינים. ובמייל הם לא עונים.
זה הסדר הרגיל שצריך לחכות כמה ימים עד שההזמנה מאושרת?
צפה בקובץ המצורף 575648
לא כדאי להבהל מהמספר של 90. המספרים עוברים יחסית מהר, ההמתנה בס"ה יכולהל ארוך נניח חצי שעה.

אגב, KSP היא לא חנות רגילה, אלא יותר הפצה ישירות מספקים. זאת אומרת שאם יש לכם בעיה במוצר, KSP ישלחו אתכם על פי רוב להתעסק עם היבואן, ולא ממש יתנו לכם שירות בגובה העיניים.
זה רע כי הלקוח מחכה לקבל שירות מהחנות, וזה טוב כי לכן יש להם מחירים נמוכים כל כך.

אגב, לפעמים עדיף לשלם כמה שקלים יותרו לקנות בחנות אחרת, בגלל התורות. ב KSP ע"פ רוב מחכים כמה וכמה דקות כי תהליך הרכישה שם אורך זמן.

ועדיין, בד"כ הם כי זולים בישראל כמעט בכל מוצר...
 

ג'ינג'י

משתמש מקצוען
לא כדאי להבהל מהמספר של 90. המספרים עוברים יחסית מהר, ההמתנה בס"ה יכולהל ארוך נניח חצי שעה.

אגב, KSP היא לא חנות רגילה, אלא יותר הפצה ישירות מספקים. זאת אומרת שאם יש לכם בעיה במוצר, KSP ישלחו אתכם על פי רוב להתעסק עם היבואן, ולא ממש יתנו לכם שירות בגובה העיניים.
זה רע כי הלקוח מחכה לקבל שירות מהחנות, וזה טוב כי לכן יש להם מחירים נמוכים כל כך.

אגב, לפעמים עדיף לשלם כמה שקלים יותרו לקנות בחנות אחרת, בגלל התורות. ב KSP ע"פ רוב מחכים כמה וכמה דקות כי תהליך הרכישה שם אורך זמן.

ועדיין, בד"כ הם כי זולים בישראל כמעט בכל מוצר...
תודה רבה על המידע, טוב לדעת.
(איזה זכות ש @Natan Galant האגדי כותב תגובה מפורטת לאשכול שפתחתי..:))
 

אבק

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לא כדאי להבהל מהמספר של 90. המספרים עוברים יחסית מהר, ההמתנה בס"ה יכולהל ארוך נניח חצי שעה.

אגב, KSP היא לא חנות רגילה, אלא יותר הפצה ישירות מספקים. זאת אומרת שאם יש לכם בעיה במוצר, KSP ישלחו אתכם על פי רוב להתעסק עם היבואן, ולא ממש יתנו לכם שירות בגובה העיניים.
זה רע כי הלקוח מחכה לקבל שירות מהחנות, וזה טוב כי לכן יש להם מחירים נמוכים כל כך.

אגב, לפעמים עדיף לשלם כמה שקלים יותרו לקנות בחנות אחרת, בגלל התורות. ב KSP ע"פ רוב מחכים כמה וכמה דקות כי תהליך הרכישה שם אורך זמן.

ועדיין, בד"כ הם כי זולים בישראל כמעט בכל מוצר...
בעניין תקלות לא יצא לי להתעסק אתם
בקשר למהירות אני הייתי מרוצה
דווקא בקשר למחירים תלוי מאד בקטגוריות למשל מחשב נייד שקניתי לאחרונה לא היה דגם אחד שבדקתי שהם היו הכי הזולים
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
תודה רבה על המידע, טוב לדעת.
(איזה זכות ש @Natan Galant האגדי כותב תגובה מפורטת לאשכול שפתחתי..:))
הלוואי והייתי אגדי. אני סתם בנאדם פשוט שהמותג שלו גדול ממי שהוא איזה מליון פעם בערך...
הלוואי וזה היה הפוך, אתה יודע? להיות גדול מהמותג שלך פי מליון, זו גדלות.
בעניין תקלות לא יצא לי להתעסק אתם
בקשר למהירות אני הייתי מרוצה
דווקא בקשר למחירים תלוי מאד בקטגוריות למשל מחשב נייד שקניתי לאחרונה לא היה דגם אחד שבדקתי שהם היו הכי הזולים
זכור לי שהם מתחייבים למחיר הזול ביותר, ברמה כזו שאם אתה מוכיח להם שחור על גבי לבן שיש מחיר זול יותר של אותו מוצר באותם תנאי אספקה ואחריות - הם ישלמו לך את ההפרש.

משהו חשוב שכדאי להבין.
היום כמעט כל מוצר נמכר באותן חנויות בשתי מחירים שונים. יבואן רשמי (יקר) יבואן מקביל (יותר זול). כמעט תמיד האחריות של היבואן הרשמי לא שווה יותר מהיבואן המקביל, ואולי פחות.

לכן לא מופרך שראית מוצר ב KSP יקר יותר ממקומות אחרים, KSP בד"כ מוכרים רק יבואן מקורי ורשמי, כי להם נוח יותר להתעסק איתם... :)
 

אבק

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
זכור לי שהם מתחייבים למחיר הזול ביותר, ברמה כזו שאם אתה מוכיח להם שחור על גבי לבן שיש מחיר זול יותר של אותו מוצר באותם תנאי אספקה ואחריות - הם ישלמו לך את ההפרש.

משהו חשוב שכדאי להבין.
היום כמעט כל מוצר נמכר באותן חנויות בשתי מחירים שונים. יבואן רשמי (יקר) יבואן מקביל (יותר זול). כמעט תמיד האחריות של היבואן הרשמי לא שווה יותר מהיבואן המקביל, ואולי פחות.

לכן לא מופרך שראית מוצר ב KSP יקר יותר ממקומות אחרים, KSP בד"כ מוכרים רק יבואן מקורי ורשמי, כי להם נוח יותר להתעסק איתם... :)
אין התחייבות כזו על כלל המוצרים אולי על חלק
לא תמיד יש יבואן רשמי ולא תמיד יש הבדל למשל במקרה שאתה קונה למשל מחשב של דל עם אחריות מטעם דל
 

מגדלור

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יש שם בצילום מסך שהעלית אמור להיות למטה
'צור קשר עם מחלקת המכירות' הם מגיבים די מהר
 

ג'ינג'י

משתמש מקצוען
קיבלתי עדכון ש "יש עומס חריג עקב הבלאק פריידי יטופל בתוך יומיים."
נ.ב. העדכון הגיע מאחד המשתמשים באתר. אתם רואים מה זה, שווה לפנות לפרוג ותקבל תשובה מהירה יותר מהחברה מאשר אם תפנה ישירות אליה..:)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה