דרוש מידע הורים?! הילד שלכם לומד אחה"צ עם אברך וכדו' - כנסו....

דף גמרא

משתמש פעיל
כן בכוונה לא רשמתי אין לי עניין לפרסם אותם
למה לא, אם הם אכן כל כך מוצלחים כדאי שאנשים ידעו עליהם.

לגופו של ענין
אני אישית לא נתנסיתי עם שיטה זו
אני לא מכיר כאלו שמטפלים בשיטה זו
וגם תלמידים שלי לא למדו דרכם (לפחות כפי הידוע לי)
אבל שמעתי שזו שיטה באמת מוצלחת.
ואעפ"כ
אין מקום לזלזל באברכים שלא למדו שיטה זו אבל יודעים ללמוד ויודעים להעביר את התורה גם לתלמידים שמתקשים, ועוזרים להם עם הרבה עמל והשקעה ומקדמים אותם המון!!!
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

כן בכוונה לא רשמתי אין לי עניין לפרסם אותם
באמת הרבה לא עובדים בשיטה הזו, ויותר מזה ! הרבה אברכים בכלל לא שמעו עליה
אבל שמעתי דברים טובים עליה ממישהו שלומד אותה כעת
אבל זה לא שיטה קלה
 

טולדנו

משתמש צעיר
כאחד שלומד עם תלמידים יותר מעשר שנים העיקר באברך זה ליצר חברות מסויימת עם התלמיד זה יוצר אמון ויכולת השפעה מאוד גדולה ועיקר העיקרים זה לכבד את התלמיד מאוד ההשקעה הגדולה [בלימוד גמרא ומשנה ] זה פשוט להאהיב את התורה ולעשות זאת ממקום של חיבור והשקעה אמיתית בעיני אברך שלומד עם ילד וכשעובר ונגמר הזמן הוא סוגר את הגמרא והולך לו זה גם חוסר כבוד ליושב ממולך וגם קצת חוסר אחריות[כשיש לו עוד חומר ללמוד ] ובעקר מעיד על חוסר חיבור אחד שעושה את זה מתוך שרוצה לעשות כמה שקלים וזה הדבר עומד מול עיניו הוא פסול לגבי איש מקצוע כל עוד הילד לא מטופל הילד לא צריך להרגיש ככה וזה סותר את כל התזה שצריך להיות חבר אבל לקחת אחריות אני לדוגמה יוצר קשר עם המלמדים בחיידר ועובד איתם לקדם אותם ולשים עלייהם פוקוס[היה לי תלמיד שהכנתי אותו לישיבה קטנה והוא לא התקבל נלחמתי עד שהוא התקבל לאחד הישיבות הטובות בירושליים מסיבה אחת שזה היה מבחינתי מטרה ויעד שהילד צריך להשיג אותו בעי
קר צריך גישה והרבה יכולת הקשבה והבנה לגרום לילד לאהוב את הגמרא מנסיון שלי זה אחד הסיבות לילדים שנכשלים או נושרים חוסר חיבור ואהבה לתורהבקיצור גישמאק בלימוד והיכולת והמיומנות היא להקנות את זה בעצמות אני אגב לוקח 70 שקל ל45 דקות אבל זה יכול להמשך גם שעה ויותר אם זה נמשך יותר או שהילד צריך יותר אני מודיע להורים שהיום היה קצת יותר לשיקולם[אגב אם כל התלמידים שלי היה לי הסכם אם ההורים שהם אחראים לרשום כמה ומתי ככה שאני לא מתעסק בזה בכלל אני סומך עלייהם מהסיבה הפשוטה שבשביל להרגיש חיבור ללימוד ולתלמיד אני לא מעונין להתעסק בכסף וקטנות ב''ה הורים מרוצים ואני מרוצה ובעיקר הרבה סיפוק
 

תמר פולק.

משתמש צעיר
יש כאלה שלוקחים 60 לשעה

תלוי מה הוא לומד ועם מי, כדאי לתת לו תחושה שזה מעלה שלו שהוא מתמיד, שלומד עם האברך מחוץ לשעות, ולא שזה בגלל שקשה לו.

א. ממש לא חייב בבית כנסת ריק או אצל האברך בבית!!!! להפך, ככל שזה בבית כנסת מלא הוא מרגיש שהוא מתמיד ושטעייגניסט ולא מטופל בעייתי..
ב. גם האברך וגם ההורים, לא להכריח את הילד! תהיו עם יד על הדופק, תבדקו אם נעים לו, אם הוא מרגיש בנח, גם אברך מוצלח מאד בתחום לא תמיד מתאים לכל ילד...
סוף סוף תגובה נורמלית!!!
 

שועל קרבות

משתמש צעיר
אברך טוב שלומד עם ילד קודם כל צריך להיות מי שיש לו תשוקה אמיתית ללימוד שיחדיר לו את זה כדוגמא אישית ולא מי שרק מחפש למלא את הזמן והכיס כי זה עובר גם לילד בלי שנרצה.
והעיקר תפילות...
הכסף - שווה לשלם על מישהו שבאמת טוב כל מחיר הרי זה המטרה שלנו
בהצלחה והרבה נחת!
 

אחד1

משתמש צעיר
לא מבינה בגמרא, אבל אחרי מס' חודשים שהם למדו, האברך אמר לבעלי שהצליח להסביר לילד מושג מסויים בגמרא
בקיצור לא בשביל מושג אחד שלחנו את הילד והשקענו ממיטב כספנו.
לא מבין בתפירה ,אבל אחרי מס חודשים שהנערה למדה עם המורה ,
המורה אמרה שהנערה הצליחה לתפור חולצה
בקיצור לא בשביל ללמוד לתפור חלוצה אחת שלחנו את הנערה והשקענו ממיטב הכסף .

הסבר
נניח שיש 1000 מושגים בגמרא
ויש ילד שלא מסוגל להבין שום מושג ,
אז יש כאן
1 . 1000 מושגים
2 ילד שלא יכול לגשת ולאכול את המושגים . פשוט אין שינים ..
האברך פשוט במשך כמה חודשים בנה לו שינים
ואז הילד אכל את המושג הראשון ..........
עכשיו יש לו אפשרות לאכול עוד מושגים בהרבה יותר בקלות

[ כמובן אני לא יודע מה בדיוק מדובר רק יתכן שזה כך ]
 

דף גמרא

משתמש פעיל
לא מבין בתפירה ,אבל אחרי מס חודשים שהנערה למדה עם המורה ,
המורה אמרה שהנערה הצליחה לתפור חולצה
בקיצור לא בשביל ללמוד לתפור חלוצה אחת שלחנו את הנערה והשקענו ממיטב הכסף .

הסבר
נניח שיש 1000 מושגים בגמרא
ויש ילד שלא מסוגל להבין שום מושג ,
אז יש כאן
1 . 1000 מושגים
2 ילד שלא יכול לגשת ולאכול את המושגים . פשוט אין שינים ..
האברך פשוט במשך כמה חודשים בנה לו שינים
ואז הילד אכל את המושג הראשון ..........
עכשיו יש לו אפשרות לאכול עוד מושגים בהרבה יותר בקלות

[ כמובן אני לא יודע מה בדיוק מדובר רק יתכן שזה כך ]
המשל יפה
אבל אני לא בטוח שהוא מדויק לנמשל
 

דף גמרא

משתמש פעיל
המשל יפה
אבל אני לא בטוח שהוא מדויק לנמשל
אני אסביר את דברי
1) לימוד גמ' בדרך המקובלת (אני לא מכיר את שיטת פוירשטיין) בדרך כלל לא עובד בצורה שקודם בונים שיניים ואח"כ מתחילים לאכול, אלא הקניית המושגים נרכשת תוך כדי הלימוד, ולכן אברך שלומד עם תלמיד אמור במקביל גם להקנות לו מושגים וגם לקדם אותו בהבנת הגמ'.
2) גם במשל של התפירה, אם תשאל את המורה מה עשיתם בקורס במשך חודשיים? היא לא תענה: תפרנו חולצה. אלא תרחיב שלמדנו לתפור וכחלק מזה גם תפרנו חולצה.
ולכן גם אם אכן האברך הקנה לתלמיד את היכולת לרכוש מושגים בגמ', הוא היה צריך לומר לו שהוא הצליח להקנות לילד את היכולת לרכוש מושגים וכעת הוא כבר הצליח להקנות לו מושג אחד, אבל אם הוא אומר לאבא שכל מה שהוא עשה זה שהוא הקנה לו מושג אחד, זה אומר דרשני. כמובן שלא הייתי בשיחה עצמה ואני לא יודע מה המילים באמת שנאמרו שם.
 

אולטימטיבי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
האם הילד מתבייש בזה?! ואם כן איך מעבירים לו את הבושה או עכ"פ מפחיתים אותה?!
יש אפשרות להגיד לאברך שהילד לא ידע שזה בתשלום....
אני מכיר ילד [עכשיו גדול..] שבטוח שהאברך שלמד איתו זה בגלל שהוא מצא חן בעיניו....
זה גם מרים את הביטחון העצמי...
 

גימפעל

משתמש מקצוען
יש אפשרות להגיד לאברך שהילד לא ידע שזה בתשלום....
אני מכיר ילד [עכשיו גדול..] שבטוח שהאברך שלמד איתו זה בגלל שהוא מצא חן בעיניו....
זה גם מרים את הביטחון העצמי...
אסור לשקר על ילד, נקודה.
אח"כ הוא יאבד אימון לגמרי במחנכים ובהורים.
 

אולטימטיבי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אסור לשקר על ילד, נקודה.
אח"כ הוא יאבד אימון לגמרי במחנכים ובהורים.
לשקר?????????
מה פתאום!!!
אבל גם לא צריך להגיד לילד... אתה חלש וצריך עזרה ולכן...
פשוט מגיע האברך לביה"כ ויוצר איתו קשר... וזהו..
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

25.06

י"ט סיון


פתיחת מסלול

קורס עריכת וידאו

מלגות והנחות משמעותיות!


25.06

י"ט סיון


פתיחת מסלול

קורס פיתוח ובניית אתרים

מלגות גבוהות!


25.06

י"ט סיון


וובינר מרתק

האם אפשרי לפתח קריירה משגשגת בלי לוותר על לימוד התורה?

וובינר מרתק בנושא "עיצוב על זמני" עם מעצב העל החרדי שפיתח קריירה משגשגת לצד לימוד התורה ואורח חיים חרדי מלא

הכניסה חופשית!


27.06

כ"א סיון


פתיחת מסלול:

התכנית המקצועית להכשרת אדריכלי פנים ומעצבים

לעבוד בתחום האדריכלות תוך שנתיים בלבד! וללמוד תכנים בלעדיים שיתנו לך יתרון ענק וביקוש גדול בשוק!

מסלול לגברים


27.06

כ"א סיון


השקה חגיגית!

עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


30.07

כ"ד תמוז


פתיחת מסלול

מאסטר בשיווק דיגיטלי

מלגות גבוהות!


9.09

ו' אלול


פתיחה חגיגית:

קורס פרסום וקופי+

איך מפיקים קפמיינים לחברות הכי גדולות בשוק? איך בונים אסטרטגיה מדוייקת? מהו המסר? כתיבה שיווקית, קופי ויצירתיות, ואפילו כתיבה לסושיאל ולדיגיטל!

עם תכני AI


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה רֹעִי לֹא אֶחְסָר:ב בִּנְאוֹת דֶּשֶׁא יַרְבִּיצֵנִי עַל מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי:ג נַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב יַנְחֵנִי בְמַעְגְּלֵי צֶדֶק לְמַעַן שְׁמוֹ:ד גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי:ה תַּעֲרֹךְ לְפָנַי שֻׁלְחָן נֶגֶד צֹרְרָי דִּשַּׁנְתָּ בַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי כּוֹסִי רְוָיָה:ו אַךְ טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי כָּל יְמֵי חַיָּי וְשַׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה לְאֹרֶךְ יָמִים:
נקרא  26  פעמים

אתגר AI

הגיע זמן הגאולה • אתגר 50

לוח מודעות

למעלה