מסכימה לגמרי- גם אני עברתי את זה,מעניין אם יש עוד כמה שחושבות כמוני
בתור רווקה (22) שמנסה להיכנס להוראה
יש תחושה שמנהלות סומכות יותר על נשואות
ולא רוצות לתת לבחורות משרות קבועות או חינוך
אולי זה רק תחושה שלי ואולי לא
אבל מעניין לשמוע עוד צורות הסתכלות על הנושא...
לא נכון!!!ביננו, וגם בתור תלמידות,
אותה מורה, עם קוקו או עם פאה היא לא אותה מורה!
יכול להיות שאצל חלק זה ככה, אצלי לא!!!זה הגיוני, לא?
לדעתי נשואה או רווקה זה א משנה
אבל אמא או לא- זה משנה
כשיש לך ילד זה משנה את ההסתכלות.
ככה גם מטפלות במעון
אני זוכרת את עצמי בתור תלמידה, לא זכור לי הבדל...@מרגול3132 את כנראה באמת משהו מיוחד!!!
מה שאני כתבתי זה ההרגשה שלי בכל אופן בבית יעקב.
אשרי מי שיזכה בך!לא נכון!!!
אני תופסת כיתה לא פחות ממורות נשואות ואפילו מורות עם וותק!
יש כיתה מאוד קשה (אוכלוסייה מרמה סוציו אקונומית נמוכה מאוד)
עזבו 2 מחנכות (נשואות) כי לא הסתדרו איתם ועכשיו אני איתם והשיעורים מתנהלים 100%
יכול להיות שאצל חלק זה ככה, אצלי לא!!!
אני אוהבת את התלמידים שלי ברמות הזויות,
אני דואגת להם מכל הבחינות.
ההורים דיברו עלי עם המנהלת ומה שהם אמרו לה זה שאני כמו אמא לתלמידים.
זה קשור לגישה מלכתחילה...
ואולי אחרי שתהיי אמא תגידי שזה הקפיץ אותך בהוראה בכמה רמות?לא נכון!!!
אני תופסת כיתה לא פחות ממורות נשואות ואפילו מורות עם וותק!
יש כיתה מאוד קשה (אוכלוסייה מרמה סוציו אקונומית נמוכה מאוד)
עזבו 2 מחנכות (נשואות) כי לא הסתדרו איתם ועכשיו אני איתם והשיעורים מתנהלים 100%
יכול להיות שאצל חלק זה ככה, אצלי לא!!!
אני אוהבת את התלמידים שלי ברמות הזויות,
אני דואגת להם מכל הבחינות.
ההורים דיברו עלי עם המנהלת ומה שהם אמרו לה זה שאני כמו אמא לתלמידים.
זה קשור לגישה מלכתחילה...
יכול להיות, אבל עכשיו מורות שהם גם אמהות לא יותר טובות ממני,ואולי אחרי שתהיי אמא תגידי שזה הקפיץ אותך בהוראה בכמה רמות?
אשרייך, כמה אנרגיות, ואהבה למקצוע!יכול להיות, אבל עכשיו מורות שהם גם אמהות לא יותר טובות ממני,
אולי אני יכולה להיות יותר טובה ממה שאני עכשיו, הלוואי!
לא בדיוק הכישורים, יותר הביטחון של המורה, ומה שהיא משדרת לתלמידים.אשרי מי שיזכה בך!
אחד הדברים שמשפיעים זה האופי והכישורים.
זה מה שבדיוק כתבתי - האופי והכישורים.לא בדיוק הכישורים, יותר הביטחון של המורה, ומה שהיא משדרת לתלמידים.
תשדרי משמעת- התלמידים יהיו עם משמעת.
תשדרי חולשה- התלמידים יעלו עלייך.
אני מתכוונת ליחס של המנהלת לפני שהיא מקבלת לעבודהיכולה בהחלט להיות בחורה טובה פי כמה מנשואה. ברור. ברור. ברור. יש לי דוגמאות מעולות בתור תלמידה בעבר ובתור חברה לצוות בהווה.
יש תלמידות שתופסות מורה בחורה כחברה, קרובה להוואי חייהן ומבינה את עולמן, ויש תלמידות ש- איך אמרה לי אמא אחת? "אם אין למורה כיסוי ראש הבת שלי מצפצפת..."
מצד היחס של המנהלות, זה סוד קל וידוע: אם את בחורה עם בטחון עצמי, תופסת מושכות ומנהיגה ברמה- המנהלת תסמוך עלייך בעיניים עצומות. ואם את מרגישה מהוססת וירוקה אז כך תתפסי גם בעיני ההנהלה.
לענ"ד: בחורה או לא, הנסיון עושה את ההבדל.
אני מתכוונת ליחס של המנהלת לפני שהיא מקבלת לעבודה
רוב המנהלות יעדיפו נשואה על רווקה אפילו אם הרווקה עם יותר ניסיון
אחרי שהמנהלת מכירה אותה זה שונה לגמרי,
כמובן שמשתנה,מאוד משתנה בין המנהלות, וכמה נכוותה מבחורות ילדותיות וחסרות ניסיון.
[והכל בהנחה שהנישואין אמורים לבגר, כן?]
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קל
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו: