ל"ג בעומר ההדלקה המרכזית בראשות הרה"צ רבי אלימלך בידרמן

מצב
הנושא נעול.

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
כבר יודעים איפה בבית שמש
יוסי שטארק מדווח במדור קיפקעס בjdn: המשפיע הרה”צ רבי אלימלך בידרמן יקיים ככה”נ את מעמד ההדלקה הגדול בעולם במסוף האוטובוסים בכניסה לשכונת רמה ד’ בבית שמש. מי שעמלים על השגת האישורים וסגירת הפרטים האחרונים הם ראה”ע שמואל גרינברג ומ”מ סגרה”ע יו”ר הסיעה החסידית בעיר שמעון גולדברג וחברי הסיעה החסידית ‘כח’ במועצת העיר.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הדלקת ל"ג בעומר המרכזית של המשפיע רבי אלימלך בידרמן: על אף ההתנגדות הנחרצת של משרד התחבורה והחשש מקריסת התחבורה בעיר בעקבות צפי לכ-40 אלף איש, היום החלו בעיריית בית שמש להכשיר את השטח במסוף האוטובוסים ברמב"ש ד' (חדשות החרדים)
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מפה ההדלקה של רבי מיילך האדום זה הפארנצ'ס. הכחול זה הבמה של ר מיילך והירוק זה המתחם של הנשים
1715779301759.png
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
🎬 סערת ההדלקה בבית שמש ▪︎ עיריית בית שמש מתייחסת לטענות בהודעה מפורטת 📢

חדשות העיר: בצל סערת אירוע ההדלקה ההמוני בראשות הרב אלימלך בידרמן - עיריית בית שמש מפרסמת הודעה ומתייחסת לפנייה של חברת המועצה החרדית תמי זוסמן:

אירוע ההדלקה בראשות הגאון הרב אלימלך בידרמן הוא שאינו מתוקצב על ידי העירייה ומופק על ידי מפיק פרטי. יחד עם זאת, עיריית בית שמש רואה באור חיובי את האירוע ופועלת על מנת שאירוע זה יתקיים כסדרו תוך שמירה מקסימלית על כל כללי הבטיחות, הנגישות והזהירות הנדרשים.

לשם כך, העירייה מעמידה לטובת האירוע את המעטפת הנדרשת בתשתיות, נגישות, ניקיון והתאמת השטח. בנוסף, יודגש כי קיום האירוע המדובר מותנה בקבלת כלל האישורים הנדרשים ממשטרת ישראל, כיבוי אש ויתר הגופים הרלוונטיים.

באשר לעבודות העפר המתבצעות באזור בימים האחרונים, יצוין, כי מדובר בעבודות שתוכננו מראש על מנת לפתור מפגעי בטיחות שנוצרו במקום וזורזו לאור הכוונה לקיים אירוע במקום.

עוד יודגש, כי המיקום המדובר מאפשר גישה חופשית ומלאה לשכונת רמה ד' ודרכי הגישה לשכונות הסמוכות יישארו פתוחות לחלוטין.
 

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בית שמש חדשות

משטרת ישראל מונעת מהציבור החרדי לחגוג את ל"ג בעומר בבית שמש וברחבי הארץ

סוער ביותר:
לאחר שמשטרת בית שמש אישרה את קיומה של ההדלקה הגדולה בעולם של ל"ג בעומר בבית שמש.

ל'בית שמש חדשות' נודע כי בישיבת משטרת ישראל במעמד השר לבטחון פנים איתמר בן גביר הודיעו על התנגדות להקמתם של הטריבונות (הפרנצ'עס) הגדולות במתחם ההדלקה בבית שמש (ובמקומות נוספים ברחבי הארץ) דבר שמונע את קיומו של האירוע.

במקביל נכון לכעת גם במשרד התחבורה מסרבים להקצות אוטובוסים לציבור החרדי להגעה לאירועי ההילולא.

גורם חרדי בכיר בעיר ענה בשאלה: אולי יודיעו על הדלקה המונית ברחוב קפלן בתל אביב, שם אולי מותר להבעיר מדורות ללא הגבלות, ללא בירוקרטיה קשה וללא כללי בטיחות?!
 

תצתצ

משתמש מקצוען

סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש​


עם ההודעה על ביטול אירועי ל"ג בעומר במירון עקב המלחמה, פרסמנו כאן ב"קול חי" כי המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן יערוך הדלקה המונית בבית שמש. המקום שנבחר הוא בכניסה לשכונת רמה ד' בחניון האוטובוסים.

המשפיע אף ירד בעצמו בשבוע שעבר לראות את המקום המיועד והתרשם מאוד. אך בימים האחרונים עלה חשש כי ההדלקה לא תוכל להתקיים עקב מספר אישורים שלא הושגו.

מספר עסקנים נכנסו לעובי הקורה, והיום התקיים במקום סיור עם ראש העיר בית שמש שמוליק גרינברג, מפקדי המשטרה המקומיים, ועוזרו של השר גולדקנופף מוטי בבצ'יק.
 

קבצים מצורפים

  • 1716154759411.png
    1716154759411.png
    3.9 MB · צפיות: 65

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לקראת מעמד ההדלקה ההיסטורי בל"ג בעומר בבית שמש, *בראשות הרב אלימלך בידרמן,* אנחנו מפרסמים פרטים ראשונים על האירוע המיוחד. (יודגש, כי לצד ההתרגשות הגדולה, ישנם כאמור ליקויים חמורים בהיערכות לאירוע, כמו השחתת עשרות עצים וכו', כפי שדיווחנו בשבוע האחרון).

- מתחם ההדלקה ברחוב זכריה הנביא יכיל *כ-40,000 מקומות,* והצפי הוא להשתתפות של 50,000 איש ומעלה...

- *מבחינת כמות משתתפים,* מדובר באירוע הגדול ביותר שבית שמש ידעה אי פעם, ואירוע ההדלקה הגדול ביותר בעולם.

- *האירוע יתחיל* בסביבות השעה 00:30 - 01:00 בלילה, מה שיאפשר השתתפות של אנשים מכל החוגים, כולל כאלה שישתתפו מוקדם יותר בערב באירועים אחרים. ריקודים ותפילות עד אור הבוקר...

- *האירוע ממומן ברובו* על ידי נגידים המקורבים לרב בידרמן, כך לטענת אנשי הרב ששוחחו עם כתב 'חדשות העיר'. אם כי מספר גורמים רמזו כי בפועל, המימון, או חלקו, יגיע ממקורות חסויים. (קומבינות בלע"ז).

- *במת הרב בידרמן* תוקם על אי התנועה, ולצידה מתחם VIP לאח"מים.

- *מוקמות טריבונות* (פארנצ'עס) באורך כ-100 מטרים ובגובה 15 שורות - על המדרכה הצמודה לפארק הרובעי.

- *טובי המהנדסים* ויועצי הבטיחות בישראל נשכרו כדי לוודא את תקינות ובטיחות המתחם.

- *עזרת הנשים* תהיה על השטח שהוכשר ליד מסוף האוטובוסים.

- *שימו לב!* הוקצו מתחמי ענק לחניית האוטובוסים, אך להערכת גורמים המעורים בפרטים, ששוחחו עם כתב 'חדשות העיר' - שכונות רמה ד' וג' צפויות להיחסם ולהפוך למגרשי חניה ענק. אז תושבים יקרים, קחו זאת בחשבון ותצטיידו עם מספיק דלק כדי שלא תצטרכו לצאת מהשכונות במהלך הלילה.

- *שמעון גולדברג,* יו"ר סיעת 'כח', החל להתניע את האירוע יחד עם מקורבי הרב בידרמן, אבל בימים האחרונים, כל עסקן, פוליטיקאי, יועץ או עוזר זוטר שמכבד את עצמו, מעורב באירוע - או בגלל שהתבקש או בגלל שראה צורך לדחוף את עצמו לשם.

- *גופי החירום* יהיו פזורים סביב כל המתחם, ויאבטחו את האירוע.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
תיעוד מהכנת המתחם בבית שמש


 

קבצים מצורפים

  • VID-20240520-WA1578.zip
    2.7 MB · צפיות: 63

חושב123

משתמש פעיל
זעם עצום בבית שמש | כאב ראש למארגני ההדלקה המרכזית של הרה״צ רבי אלימלך בידרמן בבית שמש. מפקד מחוז י-ם הורה על איסור מוחלט להשתמש בפארנצ׳עס.
אחד מהמארגנים לכיכר השבת: מדובר באירוע הגדול ביותר שבית שמש ידעה אי פעם. הכנו טריבונות באורך 100 מטר ובגובה 15 שורות, באישור טובי המהנדסים ויועצי הבטיחות. פתאום קיבלנו את המכתב וההוראה החדשה״.
 

די

משתמש סופר מקצוען
א. האם אושר סופית ההדלקה של ר' מיילך בידרמאן. ב. באם כן האם יש אפשרות להגיע עם רכב לאיזור?
הודעה מעל יש מודעה על זה כלומר לכאורה זה יתקיים.
כתוב שם "נא להימנע מהגעה ברכבים פרטיים"
ג. האם ידוע למישהו האם ר' מיילך אמור להדליק גם ביום במתחם שנלר או במתחם שמעון הצדיק?
במתחם שנלר ישא דברים חוצבי להבות עד טרם השקיעה של יום ל"ג בעומר
צילום מסך 2024-05-21 153718.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
פרסום ראשון: נסגר הסכם עם הזמר שיופיע בהדלקה הגדולה של רבי מיילך בבית שמש

אחרי אישור המשטרה הסופי לקיום ההדלקה של רבי מיילך בידרמן בבית שמש, המארגנים סגרו עם הזמר שיופיע באירוע הענק בהשתתפות 30 אלף איש, מדובר בארלה סמט.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
סיום בניית הטריבונות במתחם ההדלקה בבי"ש


 

קבצים מצורפים

  • VID-20240522-WA0181.zip
    2.9 MB · צפיות: 46
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה