לא מוצא קשר בין הדברים.לטעמי זו אותה דעה שאומרת שמי שמתכונן לעבוד לפרנסתו אסור לו לעלות לארץ ישראל. ארץ ישראל זו ארץ של מלאכים, שבאים אליה רק בשביל ללמוד תורה ולומר תהלים, מי שבא בשביל לעבוד בה עבודה גשמית, הוא מחלל אותה.
האם מילים אלו הפכו לחלק אינטגרלי מלשון הקודש? לאו חושב. הם נשארו מילים יווניות.חז"ל הוסיפו בלשון הקודש שבמשנה אינספור מילים מיוונית, בגלל שהיו צריכים להשתמש במילים שלא נמצאו בתנ''ך.
לא כתבתי שהיא לשון הקודש משום שהיא שפת המלאכים. אלא שמשום שהיא שפת העליונים, אין לנו בה השגה. ואין בכוחו של כל אחד להוסיף בה מילים.והסיבה שהיא נקראת לשון הקודש אינה משום שהיא לשון המלאכים, אלא הרמב"ם במורה נבוכים (ח"ג פ"ח) נותן לזה הסבר, והוא מקדים לדבריו 'ולי גם כן טענה וסיבה בקריאת לשוננו זה 'לשון הקודש' - ולא תחשוב שהוא הפלגה ממנו או טעות, אבל הוא אמת', עיי"ש בטעמו.
היא גם איננה חלק מהתורה שניתנה לפסיקת חכמים. וגם אם הראשונים והאחרונים הוסיפו בה מילים - מי יימר שמילים אלו נתקדשו בלשון הקודש.
ולכן יפה נקראת שפה זו 'עברית', כי זו שפה חדשה המתבססת על לשון הקודש וכלליה, ובשפה זו אכן ביד כל אחד להוסיף מילים כרצונו.