פוליטי הבחירות לרשויות המקומיות 2024 • תוצאות אמת

מצב
הנושא נעול.

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
עדיין לא פורסמו תוצאות למועצות לפי קלפיות? מתי הם יפורסמו?
לפי החשבון שלי, ולפי המסמך המצורף, אז מפלגת "למען גדרה בראשות ציון ידעי" פספסה אולי בקול אחד (ממש יצאה מגדרה), ומפלגת הליכוד ביקנעם עברה בקול אחד או שניים. (אחוז החסימה במקרה של 15 חברי מועצה הוא 5%, מה שקיים בשתי המושבות הנ"ל) מעניין לראות את המספרים המדויקים.1710684183970.png
המפספסים- הרשימות שלרוע מזלם נחסרו קולות בודדים לקבל ייצוג במועצה/ מ. נתן

מבמהלך מערכת הבחירות ישנם רשימות שהתמודדו והביאו קולות אך לא מספיק כי היו חסרים להם קולות בודדים כדי לעבור את אחוז החסימה.
בתל אביב הגישה סיגל ויצמן את רשימתה "תושבי העיר" שסימנה היה דף והגיעה ל4690 קולות. אך כדי לעבור את אחוז החסימה היתה זקוקה להגיע 4709 קולות. כלומר עוד 19 קולות בלבד.
בבאר שבע מפלגת אור בראשות משה ינאי השיגה 9 קולות פחות מאחוז החסימה.
מפלגת חב"ד ברמלה גם הייתה אמורה למצוא עוד 8 קולות כדי להיכנס.
מפלגת "עתיד צפת" ומפלגת "השכנים" קריית אונו גם היו סמוכות מאוד לאחוז החסימה, אך מתחתיו. (במקרה של צפת, בגלל קולות ספורים שלא עברו, שס קיבלה את המנדט המיותר מהעודפים. ובכך בנוסף לראש עיר חרדי גם נוצר רוב במועצה של שס אגודה דגל וחבד.)
יש עוד כאלה ברחבי הארץ עם פער של עשרות קולות. הם יכולים להתנחם בכך ששמעון פרס בסוף ימיו נבחר לנשיאות.
[/ISPOILER]
 

קבצים מצורפים

  • חלוקת מנדטים כל הארץ.xlsx
    KB 101.4 · צפיות: 19

מה שאני

משתמש מקצוען
ראשי הערים נכנסים לתפקידם - בשלישי ב-18.00: ראש עיריית אלעד יהודה בוטבול ייכנס לתפקידו בישיבת מועצה חגיגית. ברביעי ב-19.00: ראש עיריית ב״ב חנוך זייברט ייכנס לתפקידו בישיבת מועצה חגיגית, בהשתתפות שרים וח״כים.

אברהם פריינד: בבני ברק קבעו ליום רביעי את ישיבת המועצה הראשונה. ראש העיר חנוך זייברט סבור שעד ליום רביעי הוא יציג קואליציה מלאה.
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אברהם פריינד:

ישיבת מו"מ קשוחה אמש בין ראש העיר ירושלים משה ליאון לנציגי אגודת ישראל. יו"ר אגו"י צחי ברים דורש סגן בשכר לכל הקדנציה. ליאון מסרב בתוקף ומוכן לתת סגן לחצי קדנציה בלבד
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הוקמה קואליציה בבני ברק:

להלן חלוקת התפקידים במועצת העיר

ממלא מקום וסגן ראש העיר - מנחם שפירא.
סגן ראש העיר גדליה סילמן.
סגן ראש העיר יהושע מנדל ( ויז'ניץ).
סגן ראש העיר בשכר שמור לשס. וכן סגן בתואר.

בשס טרם חתמו על הסכם קואליציוני עם זייברט ולכן טרם הגישו שמות לסגנות.

חלוקת התיקים

ראש העיר זייברט - יו"ר ועדת תכנון ובניה, ויו"ר דירקטוריון חכ"ל, ומחזיק תיקי בקרה וכח אדם.

מנחם שפירא - תיק הנדסה.
שיקי מנדל - תיק תשתיות ותיק בינוי מוסדות חינוך, ויוזמות.
  • גדליה סילמן (דגל) - תיק רווחה.
  • שמחה שטיצברג (אגו"י) - כספים
  • בינדר אברהם (דגל) - נוער
  • יוסי יעקובוביץ' (אגו"י) - שירות לתושב.
  • עקיבא שטרן (דגל) - תברואה שפ"ע.
  • יעקב ביטון (דגל) - חניה שיטור ופיקוח.
  • משה מורגנשטרן (דגל) בריאות ואיכות הסביבה.
  • מיכאל קקון (דגל) - תחבורה קהילות וצעירים.
  • אהרון אלבוים (אגו"י - בעלזא) - חוזים ומכרזים
  • שלמה פדר (אגו"י) - תיק דת
  • אליעזר כהן (דגל) - מרכז הכוון תעסוקתי
  • אברהם גלברט (דגל) - רישוי עסקים
-לסיעת שס שמורים תיקים: חינוך ותרבות, מי ברק, שילוט הפרסום, מתנסים, רכש ולוגיסטיקה.

עץ יישארו באופוזיציה ויקבלו ויחלקו את וועדות החובה עם וידר ואלבוים.

איתי גדסי
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ישי כהן:

‏בכיר מאוד בש״ס בדקות האחרונות: ״אנחנו בדרך לאופוזיציה בבני ברק, החליטו לקחת את המפלגה השניה בגודלה בעיר ולהשאיר אותה בלי תפקידים. נהיה אופוזיציה קשה ולוחמנית, מהסוג שבני ברק לא הכירה״.
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אבי מוסקוב: סוער באלעד - ראש העיר הנבחר יהודה בוטבול לא יביא הערב את ההצבעה על הסגנים בישיבת המועצה. הסיבה - חשש שחה"מ יצחק חלה לא יצביע עם הקואליציה לאחר שבוטבול לא נותן לו סגנות, והוא זועם על כך.

עוד ממוסקוב: חלה אף שלח מכתב לבוטבול לפני תביעה ובו הוא דורש שיתפרסמו כלל ההסכמים הקואליציונים בעיר תוך 24 שעות. "עולה חשד כי מועמדים ערכו הסכמים סותרים בין הרשימות, ואילו הם היו מתפרסמים בוחרים רבים היו משנים את הצבעתם", נטען במכתב.


אבי מוסקוב: ההסכם הקואליציוני עם יצחק חלה באלעד: במידה והרשימה תזכה למנדט אחד, אז במידה ויתאפשר נציג הרשימה ימונה לתפקיד סגן וככל שלא יתאפשר בשכר, נציג הסיעה ימונה לסגן בתואר ללא שכר. במידה והרשימה תזכה ל-2 מנדטים, הרשימה תקבל סגן בשכר
 

efrarush

משתמש מקצוען
אבי רבינא: ‏באופן חסר תקדים, ר״ע לוד יאיר רביבו מקים קואליציה של 18 חברי מועצה מתוך 19. הקואליציה תהיה מורכבת מהליכוד, ש״ס, הציונות הדתית, לוד ביתנו, חברי הרשימה הערבית והמתמודד לראשות העיר יורם מרציאנו. חברת המועצה הדר מילר היחידה מחוץ לקואליציה.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עמית סגל: ההסכם הקואליציוני של חולדאי עם מרצ שנחתם היום כולל את הסעיפים הבאים: העירייה לא תאפשר כפייה דתית, הדרה או הפרדה של נשים או ציבור כלשהו, או כל גילוי של גזענות במרחב הציבורי, ובכלל זאת העירייה תמנע מלתמוך או לתקצב גופים הקוראים לגזענות או אפליה של מגזרים.

עוד מעמית סגל על ההסכם של חולדאי עם מרצ: החמרת האכיפה על דוכני הנחת תפילין מחוץ לבתי ספר, כולל מתן קנסות והתחייבות לשמירה על פרויקט נעים בסופ״ש שמספק מענה תחבורתי בשבת.
:cry::cry:
 

efrarush

משתמש מקצוען
ישי כהן:

‏בכיר מאוד בש״ס בדקות האחרונות: ״אנחנו בדרך לאופוזיציה בבני ברק, החליטו לקחת את המפלגה השניה בגודלה בעיר ולהשאיר אותה בלי תפקידים. נהיה אופוזיציה קשה ולוחמנית, מהסוג שבני ברק לא הכירה״.
איתי גדסי: מסתמן, ש"ס בדרך לקואליציה בבני ברק. ביממה האחרונה התנהל מו"מ אינטנסיבי, בשעות האחרונות הושגו הסכמות וש"ס תודיע מחר על כניסתה לקואליציה.
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
לא היה הצבעה על סגנים
ברוב ההצבעות חלה הצביע נגד....
למי שרוצה להבין מה המשמעות של סגנים - את ההצבעה על סגנים חלה יכול להפיל כי נציג ויז'ניץ לא יוכל להצביע בעד.
ולכן למעשה גם אם יסתדרו כעת עם חלה, הקואליציה תהיה כל הזמן על חודו של קול, כי תקציב צריך לאשר כל שנה, וגם שם נציג ויז'ניץ לא יוכל לתמוך.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה