האשכול של שוקולטה 10 על תבליני מיה

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
אז זה האשכול לדוגמאות
http://www.prog.co.il/showthread.php?p=43965#post43965

ומה אתם אומרים, לדעתי יש כאן בעיות רבות בפרסום?

1. אין לפרסום מסר ברור.
2. אין לפירסום פניה ברורה, למי מיועד הפרסום, מי זאת החיה הזאת, שיוצאת פה כ"כ דפוקה...?
3. אין סלוגן שיתקע טוב במוח
4. הויזואל חלש, לא מגרה, וממילא עדיף והוא לא היה
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
מה הסוד שלה?
על הויזואל תנו לי לחשוב...
והסלוגן:
1. מיה- זה כל הסוד!
2. מיה -הסוד של עקרות הבית!
 

תקשורת

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
2 מנצח: הסוד של עקרות הבית
ולי נראה שכל העצוב של המודעה מדי פונה לקהל צעיר , ילדים או שובב, מתאים יותר להפעלה. לגאווה של עקרות בית צריך משהו אחר בעיצוב המודעה. עקרת הבית צריכה פה להרגיש את החוויה של גאוות יחידה- אני יכולה להיות שותפה לסוד- לקסם של מה שתבליני מיה עושים במאכלים.
 

shi11

משתמש צעיר
חברת מיה נמצאת בהליך מאד מתקדם (משיחה אתם היום) המשרד נבחר כבר (כמובן שלא אומר מי")) אך ישנה בעיה של ניגוד אינטרסים אם אחד הלקוחות במשרד הבעיה בטיפול נמרץ.

ולעניין המודעה.
הקו מאד מזכיר מודעות משנות ה- 60 (זו מחמאה) גם אם המעצבת לא התכוונה זה מה שזה משדר.
יכול להיות מאד, שהקו הזה יכול להיות נכון אם באמת תעצימי אותו אם הצילומים שיתנו נחוחות שנות ה- 60
 

שוקולטה_10

משתמש צעיר
צילום מקצועי
אז עליתי לכותרות...
אז אסביר הכל יפה יפה מהתחלה.
מיה היא חברה שמייצרת כבר שנים משנת 1982 מזון איכותי בהכשר .החברה מייצרת כ300 מוצרים במגוון קטגוריות: ממתקים, חטיפים, מוצרי עזר לאפייה, פירות יבשים, אורז לסוגיו, קטניות, תבלינים ועוד.
לא האמנתי עד שראיתי פתאום את מיה קופץ אלי בכל מקום שםהנחתי את עיני!
ללקוח חשוב מאוד להדגיש שחברת מיה, היא חברה המייצרת מוצרים רב גוניים ולא מתגדרת רק בתחום התבלינים (שזה מה שמייחסים לה בד"כ)

ברצוני להכניס בתודעתהציבור את מכלל הקטגוריות: קטגוריית האפיה, הבישול, קטגוריית הממתקים (הרבה) ועוד
חשבתי כ"כ הרבה על זה. ואז עשיתי משהו בחצי שעה.
ייתכן שהעיצוב מידיי מגניב לעקרות בית בעלות סינר דהוי, וסנוד מרושל.
אבל זה ממש מקומם אותי שא"א לפנות לעקרות בית בצורה יותר מודרנית!ולגבי ההערות של שילת!
אדרבה: הרבו לי סלוגנים. במודעה לא התמקדתי בטקסטים (זה רק פרזנטציה) לכן לא העלתי את זה בפורום זה
העלתי את זה בעיצב כדי לקבל ביקורת התחלתית לגבי היצירה והרעיון של האוכל!
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
הוא רוצה שידעו, או הוא רוצה שיקנו?
תשאלי אותו ותחזרי עם תשובה...

אם הוא רוצה שידעו גם יש לשנות כוון,
אם הוא רוצה שיקנו, אז חייב לשנות כוון
אם סתם בא לו לבזבז כסף בפרסום, ולעשות דברים נחמדים אז זה מעולה...
 

שוקולטה_10

משתמש צעיר
צילום מקצועי
שילת???
אותך אניצריכה ללמד!!!
מה יותר מתודעת הציבור, שטיפת המח, ועבודה טובה לגרור את הצרכן הממוצע להמשך בכבלים עזים אחר פרוייקט הקניה!!!
אחרי הכל.
הכל, הכל, זה פונקציה של עבודת מוחות!!
ויש לי איזה הארה פיקנטית לגבי שטיפת מוחות במכירות: (אם לא אמרו את זה כבר בפורום)
שימו לב (אל תשכחו) הלחם והחלב שאתם כ"כ ממהרים לקנות בבוקר נמצאים בדיוק אבל בדיוק בירכתי החנות!!! (בדרך הקצרה לשם ומשם העגלה תהיה מא-ד כבדה)
זה בדוק.
וזה רק דוגמא מני אלף לשטיפה המסחררת ולמחשבות הרבות שמשקיעים בעלי העסקים על קודקוד ראשו של איזה "עמך" זנוח...
 

אביגדורית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
שוקולטה_10

אני לא 'מיביין' אבל כאחד מבחוץ מי שצועק לא צודק, או כפי שאמרו זאת חז"לינו 'איסתרא בלגינא קיש קיש קריא'.

סתאאאאםם:)
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
אני יכולה להראות לך קמפיינים שהשקיעו מליונים, והמכירות עמדו על -0
ואני יכולה להראות לך גם קמפיינים של נסיגה במכירות אחרי הקמפיין!!!

החכמה היא לא לפרסם, החכמה היא הדרך לפרסום, המטרות והשגת המטרות, אפשר לדעת מה המטרה שלו ואיך את חושבת להגיע אליה??
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שילת, אדרבה - אולי תספרי לנו על קמפיינים כאלה. במיוחד כאלה שהשקיעו בהם מליונים. זה ממש מעניין.

ושוקולטה - אני בתור עקרת בית ממוצעת, שאוהבת מאוד תבלינים וכל מיני תוספות מעניינות למטבח - המודעה בכלל לא דיברה אלי. בכלל. וגם אין לי בעי'ה עם הסגנון רטרו, הוא מוצא חן בעיני, אבל יש לי תחושת בטן שמשהו שם לא מסתדר. לא יודעת מה בדיוק.
לא הי'ה משהו שמשך אותי למודעה הזו.
(שלא לדבר על עשה ההיפך - בסלט, שכמו שאמרת הושאר יותר מדי זמן מחוץ למקרר, ובקינוח, שלא הצלחתי לפענח מה כוונת המשורר, אולי פודינג? למה לא עוגת שכבות מפתה עם מלא אגוזים וסוכריות שוקולד ופירות מסוכרים, שכולם מוצרים של מיה אם אני לא טועה).
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
אריאלס, זוכרת את מותג קוקה קולה שרי?
קמפיין ומוצר שהשקיעו בו מליוני שקלים, כשתפסו שעשו טעות שיווקית קיפלו זנב והלכו מהר הביתה, מרב פחד שגם קוקה קולה הרגילה הולכת לאבד מניות... (בזמנו דיברו על זה הרבה!)

וקמפיין יותר פשוט זה ברון כובעים שיצא לפני 7 שנים למסע פרסום עם איזה משרדון מתחיל וזול, השקיע שם המון מדיה וטיפת מקצועיות, 1/2 שנה בערך פרסם דרכו, אבל את ההרס שהוא זרע לקח לתקן 3-4 ומעבר של 2 משרדים, ואם לא פרסום נבון (באמת נבון!) שבאסטרטגיה מוצלחת ואיטית החזיר עטרה ליושנה, ברון היה יכול לסגור את החנות שלו בדיוק כפי שעתיד כובעים סגר ומת כובע הטיטניום שהושקעו בפרסומו מאות אלפי שקלים.....

יש עוד הרבה הרבה, עכשיו אני חייבת להתקדם בעבודה שלי, אולי בהפוגה הבאה הוסיף עוד...

ושוקולטה לא חס וחלילה מרצון לפגוע בעבודתך אני דנה בה, כי אם להיפך עמ"נ שנלמד לעשות את הצעדים הנכונים,

הפרסומת שלך גרמה לי איזה תחושה של ריאקציה קשה (תגובותי יוכיחו!) ולי כזאת פרסומת אומרת להעדיף מהיום דרומה ע"ג מיה....
 

שוקולטה_10

משתמש צעיר
צילום מקצועי
אריאלס. תודה

כפי שכבר הזכרת יותר מפעם זה פרזנטציה, בחירת התמונות תעשה יותר בהקפדה (סטודיו וסטיילינג וכו) כאשר זה יהיה רלוונטי.

שילת...

אין שום בעיה ומונע אדרבא ואדרבא, אני נהנית לשמוע ולהחכים.
 

מיכל וובר

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
שוקולטה, מניסיוני - - -

לגבי הפרזנטציה

לקוחות לא יודעים לדמיין כמונו,
לכן בכל פרזנטציה, יש להשקיע את המיטב (תמונות, טקסטים וכו')
כדי שבפעם הראשונה שהלקוח יראה את המודעה, זה יעשה לו WOW - - -


לגבי המודעה עצמה

המסר לא ברור מספיק,
לא מספיק שיראו את מיה על המפה, כשעל המדף בסופר יש עוד 5 מתחרים - - -
צריך לתת קצת תבלינים במודעה - - -
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה