אני מבטיחה שאני מביאה לה את הפרסום הנכון ביותר כדי שלקוחות יבינו שזה השרות שהם צריכים.מעניין אותי מה שאת אומרת..
את מבטיחה ללקוחות שלך הצלחה מהמודעה?
ומה יהיה אם היא לא תגיע?
אם העסק הוא שעוני יוקרה, ומחר תהיה רעידת אדמה, וכל מה שיעניין אנשים זה איך לשרוד?
אני לא יכולה להבטיח לה מה שלא תלוי בי.
אני כן מבטיחה לפנות לקהל היעד לפי מה שמדבר אליו, לפי הניסיון שלי בשטח, ובחינת האסטרטגיה השיווקית בצורה נכונה.
שאלה: כשאת מוכרת בגד, הוא מבדים באמת איכותיים, ולא נקרע.
את פונה ללקוחה ומבטיחה: מהניסיון שלי הכל תםור ברמת גימור עמידה מאד.
למחרת היא באה אלייך שהבגד קרוע.
מה התברר? הילד שלה לקח מסור ועשה ניסוי כלים.
הבת שלה נתקעה במסמר (קרה לי השבת עם בגד איכותי מאד שאני הולכת לזרוק לפח, ועוד לא זרקתי כי גיסתי הבטיחה לנסות להציל אותו).
אני מבטיחה ללקוחה שאביא לה לקוחות בס"ד לפי הניסיון שלי, לפי השפשוף והמיומנות שלי בשטח.
להבטיח לחלוטין- רק הקב"ה יכול.
אני עושה את כל המאמצים לספק לה את המוצר. והמוצר מבחינתי זה לקוחות שיבינו את הערך של המוצר /שרות, ויבואו אליה כי יבינו שהיא תספק להם פתרון לצורך.