דיגיטל האם זה מקובל לשלב פרסומת בניגוד צבעים דרמטי לעמוד היעד

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
כמה שההודעה מציקה בעין, היא בולטת.
מקובל לעשות את זה - וזו טעות:)

כי כשאנחנו מפרסמים מותג או עסק,
אנחנו לא רוצים שהוא רק ייתפס וייתקע בעין.
פס העידן הזה.
היום אנחנו רוצים ליצור קשר רגשי חיובי של הצרכן עם המותג.
אז אם באנו אליו בכאבי עיניים ועצבים -
הוא יזכור אותנו,
אבל לא לטובה.
ואם ניכנס טוב-
הרווחנו אותו לתמיד.
 

מדוד ושקול

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
כמה שההודעה מציקה בעין, היא בולטת.
מקובל לעשות את זה - וזו טעות:)
אני חושב שיש מקרים כמו הנ"ל שזה מציק מידיי ומשיג את האפקט ההפוך.
לגופו של ניתוח, אני מסכים לגמרי שיש מה לעדן בכל תרבות הפרסומים המציקים, רק שזה הרבה מעבר, לדוגמא גם פרסומות קופצת תופסת תעין ולא צריך גם להטריד את מנוחתנו בצבעים עזים מוחרגים מההקשר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה