מידע שימושי האם את גננת או סייעת בבני ברק? ואולי את מנהלת גנים?

saralulu

משתמש מקצוען
אולי מחפשים אצלכן גננת משלימה?

אני מכירה אישית גננת חמה ומסורה, עם גישה חמה אוהבת ונעימה לילדים, משקיעה ומסורה מאד לילדים ולתפקיד, אהובה מאד, נמרצת עם שמחת חיים, עם המון המלצות חמות! נעימת שיחה וזורמת מאד! והיא אפילו שובבה... :) הסייעות תמיד נהנות לעבוד איתה היא מתחשבת ותמיד באה לקראתן! היא משרה אוירה טובה נעימה ושמחה :) היא יצירתית ברמות! תמיד שולחת עם הילדים יצירות חינניות ומושקעות ודפי קשר שכיף לקרוא! ומאתגרת אותם בדפי משימה, נזכרתי שהיא גם אלופה בלרתק ילדים בריכוז ובסיפור יש לה את זה! וכמובן היא מעשירה את הידיעות של הילדים, היא תמיד מספרת לי איך הורים מתפעלים שביום אחד בשבוע היא מצליחה להחכים כ"כ את הילדים. היא משחקת איתם ועושה להם יום של כיף והנאה בכל התחומים!

מקום העבודה שלה כמעט נסגר והיא נשארה עם כמה ימים פנויים בשבוע שהיא תשמח לעבוד בהם!

האם את מכירה מקום כזה שמחפשים בו גננת על לב ונשמה? גננת שהילדים הכי רגועים אצלה ואוהבים אותה מאד, ואני כותבת את זה כי יש לה תכונות נדירות! והגישה החמה והאוהבת שלה לילדים נדירה!!!

אשמח אם תוכלי לעזור לי לעזור לה!

תודה רבה!
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה