עזרה דלת פנימית שתמיד נסגרת

גומה

משתמש מקצוען
יש לנו בבית דלתות פולימר. דלת של אחד החדרים תמיד נסגרת שתי שליש. תופסן המתכת זה הדבר היחידי שמחזיק אותו פתוח, אבל בגלל המשיכה התמידית גם הוא נשחק...
בתכנון להתקשר למתקין
רק רוצה לדעת
זה סיפור של זווית לא נכונה? של הדלת או המשקוף? ואם כן, איזה כיוון? יש דרך לנסות לתקן לבד?
 

GAON+

משתמש חדש
בדרך כלל הבעיה בכזה מצב הוא שהדלת מידאי צמודה למשקוף וצריך להרחיק בכל דלת זה בצורה אחרת תשלח תמונה ואוכל לפרט לך
זה דבר שאפשר לעשות לבד
 

ניק 122456

משתמש חדש
זה סיפור של זווית לא נכונה? של הדלת או המשקוף? ואם כן, איזה כיוון? יש דרך לנסות לתקן לבד?
אצלנו זה היה בגלל שהמרחק בין הציר למשקוף היה שונה בין הציר העליון לתחתון והדלת היתה נטויה ולכן נסגרה, אם זה המצב אז רואים את זה ואפשרי לסובב את הציר לתוך המשקוף ולהשוות, אם הנטיה היא במשקוף עצמו תתכנני כבר שהוא יפיל את זה על הבלטות העקומות למרות שהוא היה צריך ליישר את המשקוף בכל מצב בלטה.
 

113570

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יש מעצור
שחוק כבר מרב הכובד של הדלת שתמיד נלחמת איתו
Screenshot_20231110_121255_ .jpg

לדעתי זה הפיתרוןScreenshot_20231110_121255_ .jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה