דלתות פנים- המלצה דחופה

חרש עץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
רק אציין שלא כל דלתות העץ בנויות כמו שמתואר פה, אני ראיתי בעינים ב3 מפעלים שונים לייצור דלתות עץ, שעובדים בשיטות עמידות יותר. השיטות שמתוארות פה נפוצות יותר בדלתות סטנדרט זולות.
אנסה לתאר שתי שיטות:
1. מסגרת מעץ אורן מלא, בתוכה לוחות פלקסבורד, ועם קנטים PVS עבים מכל הצדדים למנוע כניסת מים (עץ אורן גם בלי זה לא נהרס מטיפת רטיבות). מ2 צידי הדלת דיקט סנדוויץ' בעובי 5 מ"מ ומעליו פורמייקה.
2. מסגרת מעץ אורן או בוק, מ2 הצדדים שלה פלטת MDF רגיל או ירוק (הירוק יותר עמיד בלחות ויותר מבודד רעש), ועליו מודבקת שכבה של עץ מלא לפי בחירת הלקוח בעובי של 8 מ"מ.

נ.ב. אני אישית לא עושה דלתות, אולי בעתיד.
 

polydoor

משתמש חדש
הדלתות המעוצבות שלנו מאפשרות לך הלקוח לתת ביטוי מקסימלי למראה מושלם המתאים לבית החלומות שלך. חברת פולידור נציגת Effebiquattro נותנת ביטוי לחום של העץ, הצורות שלו, לגימור והאיכות הדלתות שלנו דומות ליצירות אמונות.
לפרטים נוספים>> https://www.polydoor.co.il/דלתות-מעוצבות/
 

styehoshua

משתמש מקצוען
אין תלונות אז לא חושבים, כשטוב זה טבעי:)
ז"א מעולה.

אני מנסה לחשוה אולי החסרון שזה ממש אטום אני די מנותקת מהבית וגם חייבת להשאיר דלת פתוחה כשהתינוק לבד אבל יכול להיות שזה מבנה הבית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה