בעקבות אשכולה של ישראלה,
ובתור תלמידה שהוכרחה להצטרף למסלול גרפיקה וכיום מוציאה ממנו את לחמי.
(יש לציין שתמיד הייתי בתוך העיצוב, ציור, ואומנות, רק את המחשב שנאתי... היום ילדי שונאים...)
ומזוית של אחת שקרובה עכשיו מאד ללבטיה של תלמידה העולה שנה הבאה לה'.
בתור מורות מה הנכן חושבות בכנות על כל הנושא הזה,
שמצד אחד הסמינרים השקיעו הון תועפות במסלול ויש להם אינטרס ברור שהוא יהיה מלא בבנות.
בעוד בנות רבות מאד מחפשות היום תחומים אטרקטיביים יותר, או פשוט מאד לא נמשכות לעיצוב הגרפי, או לא מוכשרות לו.
התהליך:
מספר הבנות בסמינר מוגבל, וכן מספר המסלולים.
מה שגורם לבנות ללכת באין משהו חילופי לגרפיקה, או שהסמינר מפנה לשם בנות הנראות לו מוכשרות בלא שיש להן מוטיבציה.
התוצאה:
- חוסר כשרון חובר לחוסר מוטיבציה דשדוש בחומר, חוסר השקעה, רמה נמוכה, מקצועיות מפוקפקת ו...לשוק נזרקות עוד קבוצות של בנות אשר שם גרפיקאית עליהם והן חסרות יכולת ממשית להשתלב בשוק העבודה הרציני.
כמובן שלא כולן ויש גם מציאות אחרת, יש גם מוכשרות משקיעות וכאלו שבאו מרצון, אבל בשקט בשקט כולנו יודעות שיש הרבה גם מהקבוצה הראשונה.
מה אתן חושבות על הנושא?
ובתור תלמידה שהוכרחה להצטרף למסלול גרפיקה וכיום מוציאה ממנו את לחמי.
(יש לציין שתמיד הייתי בתוך העיצוב, ציור, ואומנות, רק את המחשב שנאתי... היום ילדי שונאים...)
ומזוית של אחת שקרובה עכשיו מאד ללבטיה של תלמידה העולה שנה הבאה לה'.
בתור מורות מה הנכן חושבות בכנות על כל הנושא הזה,
שמצד אחד הסמינרים השקיעו הון תועפות במסלול ויש להם אינטרס ברור שהוא יהיה מלא בבנות.
בעוד בנות רבות מאד מחפשות היום תחומים אטרקטיביים יותר, או פשוט מאד לא נמשכות לעיצוב הגרפי, או לא מוכשרות לו.
התהליך:
מספר הבנות בסמינר מוגבל, וכן מספר המסלולים.
מה שגורם לבנות ללכת באין משהו חילופי לגרפיקה, או שהסמינר מפנה לשם בנות הנראות לו מוכשרות בלא שיש להן מוטיבציה.
התוצאה:
- חוסר כשרון חובר לחוסר מוטיבציה דשדוש בחומר, חוסר השקעה, רמה נמוכה, מקצועיות מפוקפקת ו...לשוק נזרקות עוד קבוצות של בנות אשר שם גרפיקאית עליהם והן חסרות יכולת ממשית להשתלב בשוק העבודה הרציני.
כמובן שלא כולן ויש גם מציאות אחרת, יש גם מוכשרות משקיעות וכאלו שבאו מרצון, אבל בשקט בשקט כולנו יודעות שיש הרבה גם מהקבוצה הראשונה.
מה אתן חושבות על הנושא?