דיון בנוגע לדיברה מס' 3

3Design

משתמש צעיר
וזה לשונו " הפרסום הכי טוב הוא ויזואלי..........." עי"ש :)

הלקוח אוהב לחוות את עצם המוצר. ואת היתרון שהוא נותן לו בחיים.

תן לו לחוש אח"כ תסביר. או שלפעמים אין כבר צורך. כי היחודיות של המחשת פעולת המוצר ויזואלית. גורמת לכך שאנשים קלוטים את המסר בתת מודע. אפילו במקרה שבמודע שלהם הם לא בדיוק בעד המוצר או שהם בדעה נגד היתרון או השינוי. אך כשיגיע שעת הצורך. התת מודע תשדר למודע את טיב המוצר... הרי זה מעולה.. חויתי את זה כבר הרגשתי את התועלת. ראיתי את העדיפות.....

כמובן בנוסף לכך להקפיד על שאר הדברות הנוגעות והשייכות לה...

השאלה היא האם כשההמחשה היא מושלמת ... צירוף כותרת. משפט. או הסבר מוסיף או להיפך
או רק סלוגן ?
או שזה תלוי ברמת ההמחשה או שאין הגדרה אחת כללית על כל תחומי הפרסום..?

----------
צירפתי דוגמא קלאסית ביותר להמחשה ויזואלית..
פרסומת שזכתה בפרס ה Silver Lion לפרסומי חוצות .בקנדה

פרסומת לחברת 3M security Glass העוסקת בזכוכית מאובטחת וחסינה ובלתי ניתנת לניפוץ.
(אגב. השקיעו 3 מיליון שטרות כסף מנייר פקס לא כולל השטרות העליונות שהיו כסף אמיתי)
 

קבצים מצורפים

  • 3M_glass.jpg
    KB 16.1 · צפיות: 14

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
המשפט האחרון שכתבת, אם זה באמת נכון, זה הרי מה ששילת מגדירה: לא להאמין במוצר, והרס עצמי של החברה.
אם אתה רוצה שיאמינו במוצר שלך, ואתה לבד לא מאמין, כי הרי אתה מדפיס על נייר פקס, כי בכל זאת אתה מפחד מגניבה, אז הרי הפחת להיות בלתי אמין.
 

זעליג_GP

משתמש צעיר
העי, העי, לשים שלוש מליון באמצע הרחוב זה בזבוז משאבים, זה לא נקרא לא מאמין,
די במאה דולר כדי לקנות סוג אימון כזה, אז כמה אלפים בטח הספיקו.
 

3Design

משתמש צעיר
דרש להם 3 מיליון כדי לפרסם בכל רחבי קנדה .... (את זה אני גם צריך לכתוב? :) )

וכמובן שלא פירסמו בחוצות שזה נייר פקס ... ונתנו....... :) חוצמזה ההמחשה היא כ"כ חזקה שאפילו אין בן אדם בעולם שיחשוב לשבריר שניה שבאמת פיזרו מליונים רק בשביל לפרסם. עכ"ז זה נכנס לתודעתם של אנשים ... "זה מוגן"... זה בטוח ..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד הִנֵּה מַה טּוֹב וּמַה נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם יָחַד:ב כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב עַל הָרֹאשׁ יֹרֵד עַל הַזָּקָן זְקַן אַהֲרֹן שֶׁיֹּרֵד עַל פִּי מִדּוֹתָיו:ג כְּטַל חֶרְמוֹן שֶׁיֹּרֵד עַל הַרְרֵי צִיּוֹן כִּי שָׁם צִוָּה יְהוָה אֶת הַבְּרָכָה חַיִּים עַד הָעוֹלָם:
נקרא  15  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה