וזה לשונו " הפרסום הכי טוב הוא ויזואלי..........." עי"ש
הלקוח אוהב לחוות את עצם המוצר. ואת היתרון שהוא נותן לו בחיים.
תן לו לחוש אח"כ תסביר. או שלפעמים אין כבר צורך. כי היחודיות של המחשת פעולת המוצר ויזואלית. גורמת לכך שאנשים קלוטים את המסר בתת מודע. אפילו במקרה שבמודע שלהם הם לא בדיוק בעד המוצר או שהם בדעה נגד היתרון או השינוי. אך כשיגיע שעת הצורך. התת מודע תשדר למודע את טיב המוצר... הרי זה מעולה.. חויתי את זה כבר הרגשתי את התועלת. ראיתי את העדיפות.....
כמובן בנוסף לכך להקפיד על שאר הדברות הנוגעות והשייכות לה...
השאלה היא האם כשההמחשה היא מושלמת ... צירוף כותרת. משפט. או הסבר מוסיף או להיפך
או רק סלוגן ?
או שזה תלוי ברמת ההמחשה או שאין הגדרה אחת כללית על כל תחומי הפרסום..?
----------
צירפתי דוגמא קלאסית ביותר להמחשה ויזואלית..
פרסומת שזכתה בפרס ה Silver Lion לפרסומי חוצות .בקנדה
פרסומת לחברת 3M security Glass העוסקת בזכוכית מאובטחת וחסינה ובלתי ניתנת לניפוץ.
(אגב. השקיעו 3 מיליון שטרות כסף מנייר פקס לא כולל השטרות העליונות שהיו כסף אמיתי)
הלקוח אוהב לחוות את עצם המוצר. ואת היתרון שהוא נותן לו בחיים.
תן לו לחוש אח"כ תסביר. או שלפעמים אין כבר צורך. כי היחודיות של המחשת פעולת המוצר ויזואלית. גורמת לכך שאנשים קלוטים את המסר בתת מודע. אפילו במקרה שבמודע שלהם הם לא בדיוק בעד המוצר או שהם בדעה נגד היתרון או השינוי. אך כשיגיע שעת הצורך. התת מודע תשדר למודע את טיב המוצר... הרי זה מעולה.. חויתי את זה כבר הרגשתי את התועלת. ראיתי את העדיפות.....
כמובן בנוסף לכך להקפיד על שאר הדברות הנוגעות והשייכות לה...
השאלה היא האם כשההמחשה היא מושלמת ... צירוף כותרת. משפט. או הסבר מוסיף או להיפך
או רק סלוגן ?
או שזה תלוי ברמת ההמחשה או שאין הגדרה אחת כללית על כל תחומי הפרסום..?
----------
צירפתי דוגמא קלאסית ביותר להמחשה ויזואלית..
פרסומת שזכתה בפרס ה Silver Lion לפרסומי חוצות .בקנדה
פרסומת לחברת 3M security Glass העוסקת בזכוכית מאובטחת וחסינה ובלתי ניתנת לניפוץ.
(אגב. השקיעו 3 מיליון שטרות כסף מנייר פקס לא כולל השטרות העליונות שהיו כסף אמיתי)