דוד שמש של חברת נמרוד - מכירים?

זוהר טל

משתמש מקצוען
הציעו לי לקנות דוד שמש של חברת נמרוד
לפי דברי המוכר - המתחרה של כרומגן.
האם אתם מכירים משהו כזה?
מה יש לכם להגיד?
והאם אידיאל או אמקור נחשבות לטובות?
אשמח לכל אינפורמציה בזמן הקרוב.
תודה
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני לא מכיר את התחום.
אבל אני מאמין שכולם אומרים שהם מתחרים עם כרומגן. הרי הם הכי טובים!
 

שמואל גרינשטיין

יותר מעצב מגרפיקאי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
צילום מקצועי
D I G I T A L
בדוד שמש חשוב לשים לב לשני דברים. הבידוד, והציפוי הפנימי.

מבחינת הבידוד, החברות הישראליות (הידועות) מצויינות כמו נמרוד או אמקור. השאלה היא מהו הציפוי הפנימי של הדוד. אמקור וכרומגן מצופים באמייל, מה ששומר על הדוד שלא יאכל באבנית המצויה במים הישראלים.

בשוק מצויים כל מיני ציפויים כמו אפוקסי וכדו' שהם יותר זולים (אין צורך בתנור), אבל אין להם את האפקט של האמייל, והדוד נגמר מהר יותר.

חבל לשלם יקר. פשוט לשאול את המתקין על הפרטים האלה. זה גם אמור להיות מצויין בתעודת האחריות.

לגבי הקולטים, כדאי לשים לב שהצנורות יהיו "סקדיול 40" שזה אומר שאין תפרים (הלחמות) לאורך הצנרת. יש גם קולטים עם כנפיים על הצנורות כדי שיתחמם יותר מהר. זה תלוי במקום המגורים שלכם, כמה עננות יש במשך השנה. צנורות נחושת מתחמים אמנם מהר יותר, אבל אורך החיים שלהם קצר יותר.

ככלל, אחריות דודי שמש איכותיים מגיעה ל8-10 שנים ויותר. לפי משך האחריות ניתן להשליך על איכות הדוד.

בהצלחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  15  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה