דרוש מידע דואר ישראל סבא: כל בגדי החג של הילדים יישארו על המדף בדואר.

נני5

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
תחפשו נקודת חלוקה - לא סניף של הדואר, ותעשו הסבה לחבילות.
מאז עידן הקורונה, אני כבר לא דורכת בדואר
 

יאן

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אני רוצה להרגיע את כולם. הענין בטיפול, לקחתי אותו על כתפי הרחבות מאוד. איך?
פשוט. שלחתי תלונה למבקר המדינה. כן מה שקראתם. ולפני שתחשבו שאני זקן עם שלייקס וז'קט משובץ - אני לא. אמנם אני לובש שלייקס, אבל לא זקן. אני אברך בדיוק כמוכם, לובש אקסוס עם טיקט אדום של קטשופ בשיפולי הכרס.

אז שלחתי תלונה מנוסחת היטב, עניתי על כל אלף השאלות, איפה הקושי פגש אותך, איפה אתה פגשת אותו, למה אתה חושב שמבקר המדינה יכול לעזור לך, למה אתה חושב שהפתרון שהצעת הינו ישים, למה אתה חושב, מלא שאלות שנועדו לבחון את סבלנות הברזל שלך. אבל אני, יש לי סבלנות של זקנים סופרי אוטובוסים. צלחתי בגבורה והגעתי לישורת האחרונה - שלח תלונה. עצמתי עיניים ושלחתי.
תוך שתי דקות ראיתי שהגיע מייל חדש. ידעתי שאני מלחיץ אבל עד כדי כך? זה היה מייל אוטומטי שמאשר מה שכבר ידעתי, ששלחתי תלונה.
אחרי שבועיים קיבלתי מייל אמיתי מחדווה אסחייק, נא לרשום מספר טלפון כדי שנוכל ליצור איתך קשר ולברר את פרטי המקרה.
התרגשתי. כתבתי לה מיד את המספר וכמעט לא נרדמתי בלילה.

אז זהו. כרגע זה עומד פה, אני כבר שבועיים ללא שינה, אולי אראלה או חדווה יתקשרו אלי ובדיוק ברגע הקריטי אני ישן שינה סתמית על כרית כדורים כזו.
החלטתי שאם הן ימשיכו לסחוב אותי עוד שבועיים כאלה, אתלונן עליהם אצל אתם כבר יודעים מי.
 

א.ב.ג.ד

משתמש פעיל
יצא לי להגיע כמה פעמים לדואר אחרי שהמתנתי כשבוע לתורי, ותמיד, אני מדגישה :תמיד הסניף היה ריק. וכששאלתי איך יתכן שחיכיתי שבוע לתור והסניף ריק עכשיו ? ענו לי: עד לפני כמה דקות היה מאוד עמוס...
המסקנה שלי: אנשים מזמינים כמה תורים ברצף ולא מגיעים, או שזה מכוון מצד הדואר ?! קשה לי להאמין...
אם זה מאוד דחוף לך- תנסי להגיע בלי תור , אני עשיתי את זה כשהייתי צריכה חבילה דחוף, ונתנו לי אותה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה