עזרה גוף בתנועה

דינה טוטיאן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
זו עגלה מידרדרת
זה נכון לצייר בצורה כזו?
הפסים שייכים?
ה-2 האחוריים צריכים להיות שקופות בצביעה או מוחלשות צבע?
ביאור 2020-12-27 110214.jpg
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מה שהייתי מחפשת בגוגל זה איך לצייר מהירות

הנה תוצאה. בדרכ נותנים הטיה ומתיחה בכיוון התנועה שאין במצב הרגיל של האובייקט וגם מוסיפים קצת קווי מריחה.
Screenshot_20201227-115651_WhatsApp.jpg
 

אבימי

מנהל קהילת איור
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
וחלוקת המופעים של העגלה צריכה להיות ששתי העגלות השמאליות קרובות יותר זו לזו, ורחוקות יותר מהימנית.
@טלי'ה - רוצה להסביר מדוע?
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
וחלוקת המופעים של העגלה צריכה להיות ששתי העגלות השמאליות קרובות יותר זו לזו, ורחוקות יותר מהימנית.
@טלי'ה - רוצה להסביר מדוע?


כי חפץ לעולם אינו מתקדם במרחקים שווים (בצורה ליניארית) אלא אם הוא מרחף בחלל כמו מטאור. עגלה מתדרדרת בהכרח מאיצה במדרון וככל שמתקרבת לסוף המדרון ככה מגיעה לעיקר הולוסיטי (עיקר ההאצה והמריחה לעיננו) אז אם מציירים את העגלה בכמה ציורים צריך להראות שהראשונים קרובים אחד לשני וככל שצוברת תאוצה המרחק גדל.

לזה התכוונת? תודה שעוררת את תשומת ליבי. :)
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים

הנה הדגמה של האצה ותאוטה והתקדמות במרחק שווה. אז הציור שלך מתאים לחצי הראשון של הדגמה בשורה השניה קודם מרחקים צפופים וככל שגדלים המרחקים לקראת האמצע שם ככה תתקבל האצה באנימציה. ההדגמה העליונה מראה תנועה ליניארית עם מרחקים שווים לא האצות או תאוטות.
 

דינה טוטיאן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי

הנה הדגמה של האצה ותאוטה והתקדמות במרחק שווה. אז הציור שלך מתאים לחצי הראשון של הדגמה בשורה השניה קודם מרחקים צפופים וככל שגדלים המרחקים לקראת האמצע שם ככה תתקבל האצה באנימציה. ההדגמה העליונה מראה תנועה ליניארית עם מרחקים שווים לא האצות או תאוטות.
שלחתי לנטפי, מקווה שיפתחו לי
תודה אתם עוזרים לי מאוד, ומהר!!!
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
שלחתי לנטפי, מקווה שיפתחו לי
תודה אתם עוזרים לי מאוד, ומהר!!!
גמני מקווה זה כולא תנועה של ציור מטבע אין נשים או אנשים בכלל. בהצלחה.. זה ה'כח' של הפורום אפשר לקבל עזרה במהירות בלחיצת כפתור, גם לי זה מועיל.
 

שני.ס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
filter/blur/motion blur
תשאירי כמובן את האובייקט ללא פילטר - תשכםלי אותו
ותתני את הפילטר רק לשכבת העותק
את מה שלא עשית בפילטר- תשימי הכי למעלה
 

דינה טוטיאן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
זה יוצר טישטוש, לא נראה לי כל כך מתאים
אני חשבתי יותר בכיוון שלעשות ברמות שקיפות שונות
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
filter/blur/motion blur
תשאירי כמובן את האובייקט ללא פילטר - תשכםלי אותו
ותתני את הפילטר רק לשכבת העותק
את מה שלא עשית בפילטר- תשימי הכי למעלה
גאוני שני שחשבת על מושן בלר זה אחלה רעיון. מושן בלר זה פילטר שאני משתמשת בו המון.. זה גם יכול להתאים אם עושים בעדינות על האובייקט הנע ובעוצמה גבוהה יותר על השובל מריחה שהוא משאיר

הנה עוד רפרנס לבלר הזה.. באנימציה יש מושג שנקרא מעיכות ומתיחות (סקוואטש&סטרץ') אני יוצאת מנק הנחה שרובנו נתקלנו במושג הזה

הסיבה שמועכים ומותחים תכדורים הקופצים (וכל אןבייקט מונפש) זה לא רק כאשר הכדור עשוי מחומר רך וגמיש אלא זה גם בעיקר כדי לסמל לנו מהירות. בחלק הכי מהיר של ההאצה נראה את האובייקט טיפה מרוח (כך זה במציאות) וזה בעצם המתיחה והמעיכה שכל אובייקט מקבל אפילו אם מדובר על באולינג או פצצה מתותח (שהם קשים במיוחד ולא גמישים) אז אם את עושה עוד ציורים שקופים ובהירים יותר זה אחלה בעיני אבל שווה לנסות להוסיף טיפה מושן בלר.. אולי תעלי איך זה נראה עם ובלי

וכאן המקום להביע הערכה לזאנר שנקרא קומיקס שאחד היתרונות בו שניתן בפריים אחד לצייר תנועה ולציין בבת אחת ריבוי פעולות (לדוגמא דמות שמחפשת בכמה מוקדים בחדר חפץ שאבד. לא נצייר תחדר מאתיים פעמים אלא בדרכ נצייר את הדמות מחפשת מתחת לספה, על המדף מאחורי השולחן וכו ען אותו רקע כשהדמות מופיעה בו ריבוי פעמים. אז יש לנו כמה ציורים של הדמות אבל הצופה מבין במבט אחד מה קורה כאן, זה כח) לעומת אנימציה בה צריך לצייר כל פעולה הכי קטנה בפריים נפרד ולהוסיף ציורי ביניים בין פוזה לפוזה כדי שהמסר יובן והתנועה תזרום. תעשי מה שזורם לך ומרגיש עיצובית נכון, אבל זה מדהים שאת מנצלת תיכולות של הקומיקס לתפוס כמה מצבי צבירה באותו ציור.. וכמובן לשתף בתוצאה, בינתיים העגלה נראית מצויין :)
Screenshot_20201227-210736_WhatsApp.jpg
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
תודה על המחמאה טליה, אבל זה לא רעיון שלי.
למדתי את זה ממישהי אלופה בשם רייזי וקסמן
ו"כל האומר דבר בשם אומרו...."
מביא גאולה לעולם.. אבל את ההקשר את עשית!

אני גם מכירה תמושן בלר ולא חשבתי עליו כאן וזה סוג של מתבקש.. אז קרדיט לך ולרייזי ביחד :)
 

palm

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
2 העגלות השמאליות אמורות להיות צמודות יותר גם בגלל שהן מעט יותר רחוקות מקו הראיה שלנו
אבל חוץ מזה גם הייתי מותחת על הריצפה מסלול בקו דימיוני בשביל לתת לגלגלים כיוון אחיד ורצף
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה