גודל עמוד נחיתה

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בסביביות ה600
 

riki

משתמש צעיר
הרוחב: 960px
הגובה כמו שדי וי די רשמה: 600-700px
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
התכוונתי ל600 רוחב
החשבון שלי שמי שמסתכל באאוטלוק כחצי מסך מתבזבז לו וזה רוב האוכלוסיה
ובדיוק עכשיו קיבלתי ניוזלטר מחברה שבונה ושולחת ניוזלטרים עם מאמר על המלצה לרוחב של ניוזלטר
זה הלינק למאמר
http://www.campaignmonitor.com/blog...erm=How+wide+should+your+email+newsletters+be
וזה עוד מאמר על סלקטורים שעובדים באימייל
http://www.campaignmonitor.com/css/
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
דיוידי, לתשומת לבך, עמוד נחיתה לא נשלח במייל. זהו עמוד שאליו מופנים גולשים המגיעים דרך קמפיין באינטרנט.

לגוף השאלה: בדפי נחיתה מקובל ליצור עיצוב שייראה במלואו אצל כמה שיותר מבקרים.

בשביל זה כדאי לקחת בחשבון גם נטבוקים ומחשבים ניידים עם מסכים נמוכים יחסית וכד'.

כמה זה בדיוק? הייתי אומר בסביבות 800 על 500 פיקסלים
אבל הכי טוב זה לנסות לבדוק בכמה מחשבים ובכמה רזולוציות ולוודא שזה אכן גודל טוב.
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
רוחב 800 גובה 600
לטעמי, חשוב מאוד לסדר גם את הגובה שיהיה תמיד במרכז המסך ולא דבוק לטופ, בגלל הרזולוציות הגבוהות יותר שכיום כבר יותר נפוצות.
 

studio dv.d

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
אה אוקיי שם הייתה הטעות שלי התבלבלתי בין דף נחיתה לניוזלטר
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
נכתב ע"י riki;590555:
מה שונה דף נחיתה מאתר חי? למה לעשות אותו יותר קטן (ברוחב)

אל דף נחיתה מגיעים גולשים דרך קמפיין. קמפיין זה דבר שעולה כסף.
במילים אחרות, כל גולש שהגיע לדף הנחיתה עלה לנו כסף.
המטרה שלנו אם כן, היא למקסם את שיעור ההמרות - כלומר, לגרום לכמה שיותר גולשים לבצע את הפעולה הנדרשת בדף הנחיתה. כך אנו משפרים את יעילותו של הקמפיין ומקבלים את התמורה המקסימלית להשקעה הכספית שלנו.
לכן בדף נחיתה, עלינו לשים בראש סדר העדיפויות את נושא התאימות לקהל רחב ככל האפשר. (לדוגמה, לוודא שכל גולש יראה את טופס שליחת הפרטים ואת כפתור ה"שלח" הבולט שבתחתית העמוד)

באתר רגיל קיימים אילוצים ושיקולים נוספים מלבד השאיפה לתאימות רחבה. לא כל הגולשים עולים לנו כסף ולא תמיד אנו חייבים בהכרח להשיג כמות המרות מקסימלית. לכן מותר לנו לפעמים לתת לשיקולים אחרים לבוא על חשבון נושא התאימות במידה מסויימת. (לדוגמה לא אכפת לנו שהגולש יצטרך לגלול ו/או לדפדף בין דפי האתר, כדי להיחשף למלוא תוכנו, ובלבד שיהיה מספיק מקום להכניס את כל התכנים שיש לנו להציג.)
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
שיעה למדתי ממך.
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה