גודל או רוחב

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
רימון, אחד אפס. אתה כמו המודיע (נביא). יודע מראש מה אני (יתד) אמור לכתוב בתגובה (יום) הבא, הא?
:)
 

פינוקיו

משתמש צעיר
עמוד בהמודיע מחיר מחירון עולה 8000-10,000 ש"ח.

הסיפור בהמודיע זה בגלל שזה מתנהל כמו שטיבל לא בגלל שזה לא שווה.
אני תמיד טענתי שאם המודיע לא יהיה ריווחי זה רק בגלל ההתנהלות שלו בנושא.

לכאורה, אני יכול לתת מחיר יותר זול בהמודיע מכל המבצעים שתעשה 30 שנה ברצף :).
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
אם המודיע לא יהיה רווחי :):):) הרגת אותי מצחוק.
אגב, אצלי המחירים בהמודיע יותר זולים. מבלי ועם המצבעים שלך. תנסה אותי.
ואגב, אנחנו מכירים?
 

פינוקיו

משתמש צעיר
לא הבנתי מה מצחיק במשפט הזה?
קשה לי להאמין אלא אם יש לך קשרים טובים בענף.

ולא נראה לי שאנחנו מכירים
בכולופן לא מה שידוע לי.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
אאוטינג. סליחה.

מה שכן, תברר אצל ל.ג. מי אני.
וכשתדע מי אני, תחזור בך ממה שכתבת מקודם.
:)
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
יש מצב שהמודיע לא יהיה ריווחי, מה אתה צוחק ונתנו?
כשיענקל יישר קו עם מאיר המודיע לא יהיה ריווחי יותר....
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
אברימי, אהבתי.
הגם שכל זמן שזה לא יהיה רווחי להמודיע, המהלך שלך לא יקרה.
אופס, הגזמתי? (לצערי, לא)
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
נכתב ע"י ונתנו10;172412:
רימון. מכובד לגרפיקאי או למעצב, אבל ממש לא מחייב שזה יותר מוכר.

בדיקת שטח של החברות שאני עובד איתם הוכיח:
בהמודיע אוכלים הכל, פרסומות וכתבות. הקריאה עומד על 50%. השפעת הפרסומות 75%. (!! - לא כולל פרסומות שוב שבוע על עמודים שלמים, שם ההשפעה נמוכה בהרבה)
במשפחה אוהבים לקרוא (85%), הפרסומות לא אפקטיביות במיוחד (25%).
בקהילה די קרוב למשפחה בקריאה (80%), בהשפעת הפרסומות הם אפילו יותר טוב (35%).
שעה טובה, הקריאה עומד על 55%, הפרסומות בסביבות 30%.
מרכז העניינים, הקריאה עומד על 30%, השפעת הפרסומות לפחות 75%.
קו עיתונות דתית, הקריאה עומד על 30%, השפעת הפרסומות על 60%.

זה שמאגזין מוכר יותר ממשנהו, עוד לא אומר שקוראים יותר, וודאי שלא אומר שהשפעת הפרסומות שלו זהה בכוחו למתחרהו.
מאיפה אתה לוקח את הנתונים האלו? על איזה מחקר אתה מבסס את זה?
אני ישמח לקבל את הנתונים יותר לעומק...

נכתב ע"י פינוקיו;172424:
אני במקרה לא קורא את שניהם בדר"כ
אבל להשוות בין בקהילה למשפחה זה כמו להשוות בין יתד להמודיע.
לא הבנתי מי יותר טוב...
המודיע או יתד?
המודיע פונה לקהל יעד חסידי ויתד לקהל יעד הליטאי והכללי, אני הייתי נוטה יותר ליתד מבחינת התפוצה אבל הקהל החסידי הוא צרכן יותר בזבזן מהצרכן הליטאי.
בקהילה או משפחה?
בקהילה הוא יותר עיתון לגברים ולישיבע בוחר'ים והוא גם יותר זול משפחה פונה יותר לקהל הכללי ובעיקר לאשה החרדית והדתית.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
רימון, זה לא יפה.
עבדנו קשה לסטות את הנושא כדי שזה יישאר בתת הכרה. וככה להרוס את החגיגה?
אוף אתה. עוד מהלך מבית... הלך לאיבוד.

(ואל תתחכם עכשיו, ותהרוס באמת. תשאיר ככה, זה טוב :))
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
דינקיס, האשמה כבדה, אבל גם נכון חלקית.
 

פינוקיו

משתמש צעיר
דינקיס,
תפרסם במודעת לוח בהמודיע וביתד (לא ביום ג' שזה ההצלחה היחידה של העיתון) ותגיד לי אתה מה עדיף.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
אז חזרנו לפוסט של שריטה.
אז בינתיים אנחנו עוד לא יודעים במדיוק במי התכוונו.

יש השערות ליח"צ חיובי/שלילי למשפחה, בקהילה, מימד.
אולי אפשר להוסיף לרשימה את גימיק למהדרין, שמפרנס עוד לא מעט אנשים מהעיתון הנ"ל?
ואולי בכלל היא התכוונה רק לצפ'ר את: המנהלת תיקי לקוחות התותחית (בקהילה)?
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
תראה את ההוספה שכתבתי לתגובה מעליך.
 

רימון

משתמש רשום
ההשערה שלי, שלמימד יש יחסים טובים עם מנהלת תיקי לקוחות של 'בקהילה'...
 

שריטה

משתמש צעיר
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי
אני צוחקת. צוחקת וצוחקת עוד רגע והילדים שלי מתעוררים.
אני נזכרת באשכול הראשון שהעלתי ובו טענתי קשות שנושא הפורום הוא לא רק פרסום אלא גם יחצ.
בשעתו התלבטתי אם הנושא יעניין מישו נוסף מלבדי. שכן נושא היחצ היה אכן נחבא אל הכלים.
ו..הילד מיהר ללמוד.
בהן צדקי שהצד התמים והכנה שלי כתב את הפוסט הנ"ל.
באמת שאלתי את עצמי איזו מערכת רווחית יותר זו שמשלמת יותר משכורות ומקבלת יותר פרסומות או ההפך.
ושוב. אני עובדת הן עם משפחה והן עם בקהילה.
מימד מתחרים שלי.
כל רצוני היה לפתח דיון (מטרתי האפלה אכן הושגה...)
וכולם כאן חופרים במניעי הנסתרים.
מתקשים להאמין שהרווח בין המילים אכן ריק.
 

רימון

משתמש רשום
כל היח"צ הוא שלמתחרה שלך יש משרד פרסום אחד שהוא גדול-קטן. מימד. משרד משפחתי כמעט. עם עוד מספר עובדים. משרד חמים ותקציבי ענק.:):):)

לא נראה לי...
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
נסיון בתחום: שנה.
רווח בין המילים: ריק.
צד תמים, הן צדקי, כנה: אפשר כבר להאמין, אבל קשה, זה הולך אוטומטית. לא מצ'פרים לאף אחד בטעות.
וזה שמימד בינתיים מתחרים שלך עוד לא אומר שאת לא רוצה לעבוד איתם.
סתם. זה צד האפל שלי.
 

שריטה

משתמש צעיר
עם זה שנעמי מלכה - מלכה אין להתווכח.
וזה לא שהיא מפרגנת לי יותר מידי. היא פשוט בנויה מזן נדיר- היא פשוט הוגנת.
מילה שלה היא מילה. ( ולא שלה הוא לא:mad: )
מימד? נו נו.
הם לא בשאיפות שלי.
החלומות שלי הרבה יותר מרחפים וצבעוניים.
(הנה, איזנתי. כולכם יכולים לחזור לנשום)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה