רימון.
מכובד לגרפיקאי או למעצב, אבל ממש לא מחייב שזה יותר מוכר.
בדיקת שטח של החברות שאני עובד איתם הוכיח:
בהמודיע אוכלים הכל, פרסומות וכתבות. הקריאה עומד על 50%. השפעת הפרסומות 75%. (!! - לא כולל פרסומות שוב שבוע על עמודים שלמים, שם ההשפעה נמוכה בהרבה
במשפחה אוהבים לקרוא (85%), הפרסומות לא אפקטיביות במיוחד (25%).
בקהילה די קרוב למשפחה בקריאה (80%), בהשפעת הפרסומות הם אפילו יותר טוב (35%).
שעה טובה, הקריאה עומד על 55%, הפרסומות בסביבות 30%.
מרכז העניינים, הקריאה עומד על 30%, השפעת הפרסומות לפחות 75%.
קו עיתונות דתית, הקריאה עומד על 30%, השפעת הפרסומות על 60%.
זה שמאגזין מוכר יותר ממשנהו, עוד לא אומר שקוראים יותר, וודאי שלא אומר שהשפעת הפרסומות שלו זהה בכוחו למתחרהו.