גדוווול! פרסומת מוצלחת במיוחד!

פוס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
הפרסומת של בייגל בייגל לבייגלה דקים בטעמים, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, מתמקמת בראש טבלת הפרסומות הזכורות. עוצמת הזכירות של הפרסומת גבוהה ב-50% מהממוצע החצי-שנתי.

בפרסומת הושקעו עד כה 794 מיליון דולר (לפי מחירי מחירון).
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י יערי;670460:
זה לא טעות ??????

טעות ללא ספק.
794 מיליון דולר זה מחיר של הפקת 5-6 סרטים הוליוודיים באורך מלא כולל פעלולים ואפקטים.
 

פוס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י naamah;670475:
טעות ללא ספק.
794 מיליון דולר זה מחיר של הפקת 5-6 סרטים הוליוודיים באורך מלא כולל פעלולים ואפקטים.

מדובר כמובן על ההשקעה בפרסום, ולא בהפקה.
לפי מחירי מחירון מלאים.
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
נכתב ע"י פוס;670424:
הפרסומת של בייגל בייגל לבייגלה דקים בטעמים, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, מתמקמת בראש טבלת הפרסומות הזכורות. עוצמת הזכירות של הפרסומת גבוהה ב-50% מהממוצע החצי-שנתי.

בפרסומת הושקעו עד כה 794 מיליון דולר (לפי מחירי מחירון).

לא הגיוני בכלל
הם צריכים למכור ״חצי מליארד!!! מוצרים, כדי לכסות את ההשקעה
אז נכון שהפרסומת היא לחברה ולא רק למוצר אבל עדיין הסכום לא הגיוני בעליל
מדובר במדינה עם 7 מליון תושבים שרק אם כולם יקנו 100 מוצרים נוספים בזכות הפרסומת רק אז היא תתברר כמשתלמת..
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י פוס;670483:
מדובר כמובן על ההשקעה בפרסום, ולא בהפקה.
לפי מחירי מחירון מלאים.

שום קמפיין לא מגיע לסדר גודל כזה של עלויות.
כנראה שכחו את הנקודה העשרונית אחרי ה-7 (וזה עדיין נשאר הרבה).
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י naamah;670547:
שום קמפיין לא מגיע לסדר גודל כזה של עלויות.
כנראה שכחו את הנקודה העשרונית אחרי ה-7 (וזה עדיין נשאר הרבה).

כנראה,
בכל מקרה יש להוריד 60% ממחיר המחירון...
 

שניאור770

משתמש צעיר
נכתב ע"י naamah;670547:
שום קמפיין לא מגיע לסדר גודל כזה של עלויות.
כנראה שכחו את הנקודה העשרונית אחרי ה-7 (וזה עדיין נשאר הרבה).

אני קצת מכיר את החברה מאחורי הקליפ הזה וזה לא הקליפ הראשון ןהמיוחד שלהם יש את הקליפ לקורנפלקס שעולה על כולם וגם שם לא מדובר בסכומים כאלה אלא בכחצי ממיליון ש"ח
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
חבל סתם להתווכח
תראו שהפרסומות של אותו שבוע הגיעו לסך כולל של 32 מליון ואז תבינו אץ הטעות..
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים

קברניט

משתמש צעיר
נכתב ע"י שרה דן;666061:
באו באומן-בר-ריבנאי ואמרו, הבה נעשה מהלימון לימונדה. זה בדיוק הסיפור- שאפילו הסבא בפולניה אמר שבארץ ישרואל יאכלו ביגלאך עם תבלונעס.
מה דעתכם?

לאביונות דעתי, יש כאן יותר עומק, והדברים פשוטים ונהירים.

בייגל בטעמים הוא מוצר חדש, זר לחלוטין, ולא מתקשר אוטומטית למה ששייך, לפחות עד היום, למוצר ששמו בייגל, שזה טבעת בצק מלוחה ושרופה חסרת טעם.

בא התשדיר הזה, לוקח את הבייגלך, את כווווולם, כל הבייגלך של כל החברות שאתם רק מכירים, וזורק את כולם אחורה, לאמר: תם עידן. הבייגלך חסרי הטעם האלו שייכים לפולניה, לשנות השמונים של המאה הקודמת. שם עמדו המייסדים של בייגל בייגל וייצרו בייגלך חסרי טעם, כי זה בדיוק מה שהיה מתאים אז, לפולניה ולתושביה הפולניים.

יחד עם זאת, כבר אז היה את המוכשר ההוא בשושלת בייגל בייגל, הנצר שחשב על רעיון הטעמים, וכבר אז היה את האבא הגאון [בניגוד לאמא המקובעת] שכבר ידע לצפות בדיוק איפה ומתי יתחילו בייגל בייגל את ייצורו של הבייגלך בטעמים.

אז מה יש כאן בקליפ הגאוני הזה? אין כאן התנתקות מהערכים של בייגל בייגל של עד היום, שזה בין היתר הישענות מוחלטת על וותיקותו ויציבותו של המותג בן המאה ועשרים שנה. להיפך, נעשה כאן שילוב-המשך והשלכה גאונית של וותק המותג ויציקתו [הלכאורה-לא קשור] של הערך הזה לתוככי אריזת המוצר החדשני בייגלך בטעמים.

יש כאן יצירה גאונית של קליפ, שנוצר באווירה יידישאית, הרחוקה ת"קי פרסאות מהעולם החילוני, ויחד עם זאת הוא הצליח לכבוש אותם. איך? פשוט. דיבור יידישאי מושלם היה נשמע זר ורחוק לרוב החילוניים הממוצעים והיה מקשה עליהם להתחבר. יוצרי הקליפ הצליחו ליצור סצנה כאילו יידישאית, כאשר למעשה כל חילוני ממוצע מבין את כל הקליפ, ואפילו מרגיש שהוא לבד מבין את כל הדו-שיח. את המילים הקלות והמצויות הם השאירו ביידיש, טאטע, מאמע, קליינע, ואת המילים המסובכות הם עיברתו כהוגן: טעמען, תבלונעס, דאקן דאקן, וכך נוצר שילוב קטלנאי: אווירה פולנית יידישאית עתיקה, שכל חילוני מרגיש שהוא מבין כל מילה וכל תנועה.

יש כאן גם בהחלט סטיה ושינוי דרמטי מכל שאר הפרסומות שמרצדות לנגד העיניים החילוניות. אין ספק שהוא בולט בייחודיותו, ולכן סביר שיבלוט גם בזכירותו לאורך זמן.

אותי זה הקסים לחלוטיניא.
 

פוס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י naamah;670547:
שום קמפיין לא מגיע לסדר גודל כזה של עלויות.
כנראה שכחו את הנקודה העשרונית אחרי ה-7 (וזה עדיין נשאר הרבה).

בדקתי את העניין, ואת צודקת. מדובר בטעות.
בפועל מדובר על השקעה של כ-17 מיליון ש"ח (במחירים ריאליים).
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
הרעיון מאחורי הפרסומת לדעתי הרבה יותר פשוט בגאונותו.
מה ערכי המותג של בייגל בייגל כפי שאנו מכירים אותם עד היום?
שהם היו הראשונים שייצרו את הבייגל, לפני אוסם, מאיר בייגל וכדו' - בכל מקום תמצאו את עניין הראשוניות שלהם - אנחנו היינו כאן ראשונים ולכן אנחנו הכי בקיאים בעניין הבייגל...
עכשיו, באים בייגל בייגל ורוצים להשיק מוצר חדשני - ואיך יעשו זאת נכון יחד עם המיתוג שלהם שהם אבות הבייגל???
מגיעה פרסומת שכזו ואומרת, אנחנו היינו כאן ראשונים כמו שאנחנו תמיד אומרים, אפילו תראו בעצמכם - וגם המוצר החדש שעכשיו אנחנו מוציאים זה כבר משהו שחשבנו עליו הרבה לפני כולם ורק חיכנו לזמן שתהיו מוכנים לזה - כי מי כמונו מכיר טוב את הבייגל בייגל...
בקיצור הפרסומת גם מביאה מוצר חדש וגם מחזקת את ערך המותג העיקרי בלי שום סתירה בינהם - וכאן הגאונות...
 

אבוקדו

משתמש רשום
סתם, שלא ממין הענין:;)
בשניות 8-9-10, משהו כזה, מתי שהוא אוחז את הבייגלע ביד,אז בין המילים "בייגאלאך דקים דקים" לבין "בטעמים", הבייגאלע משנה כיוון ביד שלו, פשלה קטנטונת.
מעניין אותי, על כזאת פשלה קטנה, מסריטים עוד פעם? או שזה לא כזה ביג דיל?
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אגב, למה אתם קוראים לפרסומת "קליפ"? קליפ זה משהו אחר לגמרי.
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
וידאו קליפ הוא סרטון המהווה ייצוג חזותי של שיר. וידאו קליפים משמשים בעיקר כמנגנון קידום מכירות של תעשיית המוזיקה, אך לעתים מהווים יצירות אמנות בפני עצמם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה