עזרה בעלי ומנהלי עסקים ושירותים - תשאירו הודעה קולית עם זמני הפתיחה, בחגים ובימים מיוחדים. תורידו מעצמכם המון ניג'וז!

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
זה כל כך פשוט שאני מרגיש מיותר לכתוב הסברים. כל עסק חייב הודעה קולית פשוטה עם זמני הפתיחה. (אפשר גם לומר "בערך").
אני כבר לא מדבר על ההצלה שתהיה ללקוחות. אבל אתם תחסכו לעצמכם כ"כ הרבה טלפונים ושאלות. תרוויחו לקוחות שידעו מתי להגיע ולא יאחרו ואז כבר יוותרו על הקניה או שימצאו חנות אחרת. וכל זה בהשקעה של 3 דקות כולל ברוטו ומע"מ.
את ההודעה צריך להשמיע מיד כשמתקשרים לטלפון של החנות, בימים שלפני החג/חגיגה.

ואגב, כמובן שלא יקרה כלום אם גם בשאר ימות השנה, תהיה הודעה קבועה, באחת השלוחות, על שעות פתיחה של החנות, בכל ימות השבוע.

אבל בחגים וכד' - זה קריטי ממש. הזוי שצריך לדבר על זה בכלל.

(אשמח אם בעלי/מנהלי עסקים, או מנהלי שירות לקוחות, יגיבו כאן, אם הם עושים את הנ"ל, ואם לא - האם יש סיבה לכך).
 
נערך לאחרונה ב:

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
אכן!

יכולים לפנות אליי :)
את שעות הפתיחה הקבועות מתאים אכן לעשות בקריינות מקצועית.

אבל מחר ביום העצמאות, אשמח מאוד אם אתקשר לטלפון של החנות, ואשמע שם הקלטה בלי שום איכות, שהוקלטה בקולו של בעל החנות, מסלולרי עם קליטה בינונית, והוא ישאיר הודעה אפופת עשן וריח קבבים:
"לקונים הנכבדים שלום רב, המנגל שלנו קצת נמרח יותר מידי, לכן החנות תפתח ב5.30 ולא ב4 כפי שהיה מתוכנן."
האמינו לי שאפילו שזה לא היה מתוכנן מראש - לא אוכל לכעוס עליו.
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
שכחתי: את המספר טלפון עם ההודעות כנ"ל צריך לשים בשילוט מחוץ לחנות, בתוך החנות מאחורי הדלפק, במדריך הטלפונים וכמובן באתר/דף נחיתה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה