זה כל כך פשוט שאני מרגיש מיותר לכתוב הסברים. כל עסק חייב הודעה קולית פשוטה עם זמני הפתיחה. (אפשר גם לומר "בערך").
אני כבר לא מדבר על ההצלה שתהיה ללקוחות. אבל אתם תחסכו לעצמכם כ"כ הרבה טלפונים ושאלות. תרוויחו לקוחות שידעו מתי להגיע ולא יאחרו ואז כבר יוותרו על הקניה או שימצאו חנות אחרת. וכל זה בהשקעה של 3 דקות כולל ברוטו ומע"מ.
את ההודעה צריך להשמיע מיד כשמתקשרים לטלפון של החנות, בימים שלפני החג/חגיגה.
ואגב, כמובן שלא יקרה כלום אם גם בשאר ימות השנה, תהיה הודעה קבועה, באחת השלוחות, על שעות פתיחה של החנות, בכל ימות השבוע.
אבל בחגים וכד' - זה קריטי ממש. הזוי שצריך לדבר על זה בכלל.
(אשמח אם בעלי/מנהלי עסקים, או מנהלי שירות לקוחות, יגיבו כאן, אם הם עושים את הנ"ל, ואם לא - האם יש סיבה לכך).
אני כבר לא מדבר על ההצלה שתהיה ללקוחות. אבל אתם תחסכו לעצמכם כ"כ הרבה טלפונים ושאלות. תרוויחו לקוחות שידעו מתי להגיע ולא יאחרו ואז כבר יוותרו על הקניה או שימצאו חנות אחרת. וכל זה בהשקעה של 3 דקות כולל ברוטו ומע"מ.
את ההודעה צריך להשמיע מיד כשמתקשרים לטלפון של החנות, בימים שלפני החג/חגיגה.
ואגב, כמובן שלא יקרה כלום אם גם בשאר ימות השנה, תהיה הודעה קבועה, באחת השלוחות, על שעות פתיחה של החנות, בכל ימות השבוע.
אבל בחגים וכד' - זה קריטי ממש. הזוי שצריך לדבר על זה בכלל.
(אשמח אם בעלי/מנהלי עסקים, או מנהלי שירות לקוחות, יגיבו כאן, אם הם עושים את הנ"ל, ואם לא - האם יש סיבה לכך).
נערך לאחרונה ב: