במקום ב-149$: סט תוכנות עריכת התמונות של גוגל מוצע עתה בחינם

  • פותח הנושא meni
  • פורסם בתאריך

meni

משתמש צעיר
חבילת התוכנות לעריכת תמונות Nik Collection של גוגל המיועדת לצלמים מקצועיים, זמינה כעת להורדה חינם עבור משתמשי חלונות ומק

לאלו שאינם מכירים, Nik Collection הוא סט של 7 תוספים (Plug-ins) עבור תוכנות העריכה הפופולאריות לייטרום, פוטושופ (אדובי) ו-Aperture של אפל. הערכה כוללת בין היתר את Analog Efex Pro המציעה פילטרים לאפקט צילום וינטאג׳י, Silver Efex Pro לעריכת צילומים בשחור לבן ואת Sharpener Pro לחידוד מירבי של תמונות. בעוד שעד עכשיו הערכה נמכרה תמורת סכום לא מבוטל בכלל של 149 דולר (575 שקלים), כעת מודיעה גוגל כי כלי העריכה שלה המיועדים לצלמים מקצועיים, יהיו רלוונטים עבור הרבה יותר משתמשים שכן הם זמינים להורדה לגמרי בחינם.

במידה ובחרתם לרכוש את סט הכלים במהלך שנת 2016 אין לכם מה להתאכזב, שכן גוגל הודיעה שכל מי שרכש בחודשים האחרונים את חבילת התוכנות יקבל החזר כספי שיינתן באופן אוטומטי בימים הקרובים.

כל מה שצלם צריך

Nik Collection (טכנולוגיה המבוססת על פיתוח של חברת Nik Software שרכשה גוגל בשנת 2012) הוא כאמור אוסף של כלים ותוספים לשיפור תמונות, המורכב סה״כ מ-7 Plug-ins שכל אחד מהם מיועד לשימוש מקצועי אחר; לצד ה-Anaglog Efex Pro, Silver Efex Pro ו-Sharpener Pro, מוצע ה-HDR Efex Pro שיאפשר לכם להוציא את מלוא הפוטנציאל של כל תמונה שצולמה ב-HDR; כלי ה-Dfine ישפר את התמונות שלכם תוך כדי הפחתת הרעש באופן האידיאלי למצלמה בה נלקחה התמונה; ה-Color Efex Pro מכיל סט נרחב של פילטרים המיועדים לתיקון צבע, ליטוש והוספת אפקטים יצירתיים; ואחרון חביב הוא Viveza, עימו ניתן להתאים באופן סלקטיבי את הגוון והצבע של התמונות מבלי שתצטרכו להסתבך עם הוספת מסכות או בחירות נקודתיות שגוזלות המון זמן יקר.

אז מה המשמעות מאחורי המהלך של גוגל ומה גרם לה לוותר על 149 דולר על כל משתמש שירכוש את סט התוכנות? מספר משתמשים מודאגים תוהים גם הם לפשר הנדיבות של גוגל, וחוששים שמא המשמעות היא ש-Nik Collection כבר לא נמצאת בראש סדר העדיפויות של חברת הענק, מה שאומר שלא בטוח שיצאו עדכונים נוספים לתוכנות. בכל מקרה – אנחנו עדיין מברכים על היוזמה ומזמינים את כל מי שמעוניין בכך להוריד את סט הכלים כאן.

מקור הכתבה: http://www.geektime.co.il/google-nik-collection-for-free/
 

שררר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
שאני מתקינה את זה בלייטרום , איפה אני אמורה לראות את זה ?
 

Micmmi

משתמש צעיר
ללחץ בכפתור הימני בעכבר ולבחור "edit in"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה