דרוש מידע ביכורים בית החלמה ליולדות במלון הנביאים- מישהו יודע מה הכשרות שם?

עסקנית

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
מחפשת מידע לגבי הכשרות של ביכורים במלון הנביאים בירושלים. תודה
 

נזר הבריאה

משתמש פעיל
חדר האוכל בכשרות מהודרת
cap.png

חדר האוכל ערוך בשיטת 'בר פתוח' ברמת הכנה והגשה של בית מלון, כך שהאירוח הוא מושלם! באזור אחד יש מבחר סלטים – ירקות טריים, חצילים לסוגיהם, מטבלים מעניינים, רטבים לירקות וכולי. באזור המרכזי – ה"חלק החם" של הארוחה. בבוקר – חביתות, מאפה תפוחי אדמה מוקרם, שקשוקה ועוד. בצהריים – מספר סוגי בשרים, דגים, מרקים, תוספות פחממתיות ותוספות על בסיס ירקות ויש גם מספר קינוחים, כמובן. פינת השתיה פתוחה כל שעות היום והלילה ותמיד תמצאנה בה היולדות בנוסף לשתיה קרה וחמה גם עוגיות לנשנוש או מאפינס ריחניים.

הכשרות המהודרת של המלון בד"ץ העדה החרדית. יחד עם רבני העדה החרדית בנינו מטבחים בשרי וחלבי המאובזרים ברמה הגבוהה ביותר על מנת לאפשר להכין ארוחות בכשרות המהודרת וברמה הגבוהה המאפיינת את המלון.

ניתן להזמין בריתות וארועים עד 100 איש באולם המלון.

אורחים ובעלים יכולים להצטרף לארוחות בתשלום ולשבת באופן אישי יחד עם היולדת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה