ביטול מנוי פקס באתר EFAX

עימודעילית

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
לפני כמה חודשים פתחתי מנוי פקס באתר EFAX, האתר שם באנגלית, אבל הסתדרתי ע"י תרגום גוגל.
כתבו שם שעד 30 יום זה בחינם, ומעבר לכך - בתשלום. אבל כל מי שפותח חשבון צריך להכניס פרטי אשראי.
לתומי הכנסתי פרטי אשראי, על דעת לבטל את המנוי בתוך 30 יום.
לאחר כמה ימים נכנסתי בכדי לבטל את החשבון שלי, אבל לא מצאתי בשום מקום אופציה כזו שנקראת ביטול המנוי, כנראה הגויים בעלי האתר החביאו את האופציה הזו באיזה לשונית עלומה, ובידיעותי המגומגמות באנגלית לא הצלחתי בשום אופן למצוא היכן עושים זאת.
אציין כי פניתי לחברת האשראי, וביקשתי שלא יאשרו בקשות גביה של EFAX, ואכן אמרו לי שבקשתי בוצעה, אבל למעשה - אני רואה בעינים כלות שיורד לי כל חודש סכום של כ-72 ש"ח מהאשראי, ואין לאל ידי.
מי שיוכל לעזור לי בהדרכה איפה מבטלים את המנוי - אודה לו מאד.
אציין כי כבר שלחתי אליהם מייל, אבל הם כתבו לי שהשפה שלי לא נתמכת. ניסיתי לתרגם את ההודעה שלי דרך תרגום גוגל. אבל התנהל שם דו שיח של חרשים, אני לא זוכר בדיוק מה הם ענו לי, אבל תכל'ס, אני עדיין תקוע עם המנוי הזה. שאגב לא השתמשתי בו אפילו פעם אחת...
והנה תיעוד של הגזילות מהחודשים האחרונים בדף הפירוט של האשראי:
‏‏לכידה.JPG
‏‏לכידה2.JPG
‏‏לכידה3.JPG

בחודש ה-10 לא היתה גביה, אולי בגלל שבאמת חברת האשראי חסמה את הגביה לאותו חודש, אבל שכחו לחסום לגמרי...
 

ניוזמן

משתמש פעיל
באמת אתר של נבים גם אני הסתבכתי איתם רק ב35 לחודש ובטלתי דרך האשראי חודש קודם אני מקווה שלא יחזור לעוד חודש
 

A052

משתמש סופר מקצוען
חברת האשראי מחוייבת לחסום את החיובים וגם רטרואקטיבית לפחות את חלקם.
פנו אליהם!
אם לא יסתדר תפנו לבנק ישראל הפיקוח על הבנקים.
 

asterisk

משתמש צעיר
D I G I T A L
אם אתה רוצה, תשלח לי בפרטי את פרטי ההתחברות ואבטל לך את המנוי שם. לגבי החיובים, הרישום מהווה חוזה ביניך לבין EFAX וכל עוד לא ביטלת את המנוי אתה מחוייבת בתשלומים האלה. מנסיון שלי במקרים כאלה חברות כמו EFAX לא מוותרות ומחייבות את חברת האשראי להחזיר להן את הכסף ובחרות האשראי יחיבו אותך גם בעמלת בכחשת עסקה לכן כדאי קודם כל לבטל את המנוי ולאחר מכן לקוות לטוב לגבי החזרים.
 

asterisk

משתמש צעיר
D I G I T A L
חברת האשראי מחוייבת לחסום את החיובים וגם רטרואקטיבית לפחות את חלקם.
פנו אליהם!
אם לא יסתדר תפנו לבנק ישראל הפיקוח על הבנקים.

לא היא לא, זו עסקה לכל דבר ועניין, באחריותו לבטל את המנוי דרך האתר ולא דרך חברת האשראי. הוא פתח מנוי, השירות שהוא הזמין היה פעיל כל עוד לא בוטל, אין שום סיבה לבטל את החיובים דרך חברת האשראי ויתכן מאוד שביטול ההחיובים הוא גזל!
 

ניוזמן

משתמש פעיל
הבעיה שאין שם אפשרות לבטל דרך האתר רק דרך טל לחו"ל פעם היה אפשרות לצ'אט לאחרונה הם ביטלו את זה
 
נערך לאחרונה ב:

m1640

משתמש רשום
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
נתקעתי באותו עניין
אפשר לנתק אותי גם?
Your eFax Login: 97225916517
PIN: 2313
(אני לא יכולה לשלוח הודעה פרטית)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  29  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה