פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • צפת וטבריה

מצב
הנושא נעול.

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מועצגה"ת של דגל פרסמה תמיכה בקקון לראשות צפת.

המגעים על צפת תמורת בי”ש והכרעת הגר”ד לנדו: דגל תתמוך בקקון לרה”ע | פרסום ראשון​

לאחר משא ומתן ארוך, היום דגל הודיעה רשמית כי היא תומכת במועמד של ש”ס לראשות העיר צפת, יוסי קקון • הליכוד הציע לדגל התורה לתמוך במועמד בבית שמש שמוליק גרינברג, כאשר בתמורה דגל תתמוך באוחנה בצפת

אבי מוסקוב
  • י״ג באדר א׳ ה׳תשפ״ד (פברואר 22, 2024)
  • פורסם: 15:26
לאחר משא ומתן ארוך, היום (חמישי) דגל התורה הודיעה רשמית כי היא תומכת במועמד של ש”ס לראשות העיר צפת, יוסי קקון. ההכרזה הרשמית הגיעה במכתב שכתבו גדולי ישראל ובו הם קוראים לתמוך בקקון.
ל’חדשות JDN’ נודע כי אמש עלו להתייעצות במעונו של רבן של ישראל מרן הגר”ד לנדו שליט”א, הגר”א קפלן, יחד עם נציג ‘דגל’ בעיר ישראל מאיר סברדלוב, ולאחר התייעצות ממושכת, מרן נתן את ברכת הדרך להצבעה עבור יוסי קקון.

עוד נודע ל’חדשות JDN’ כי ראש העיר צפת שוקי אוחנה מטעם הליכוד הציע לדגל התורה לתמוך במועמד בבית שמש שמוליק גרינברג, כאשר בתמורה דגל תתמוך באוחנה בצפת. עם זאת, הגר”ד לנדו הכריע למתוך דווקא בקקון. הסיבה של מרן הגר”ד לתמוך דווקא בקקון למרות ההצעה המפתה של הליכוד, היא כי יש לתמוך במועמד חרדי ולא מהציבור הכלל. “למען קדושת העיר, יש לתמוך רק במועמד חרדי”, אמר מרן. כך נודע ל’חדשות JDN’.

במכתב שפורסם היום נכתב: “יום הבחירות לעיריות שיתקיימו בעזהי”ת ביום ג’ ח”י אדר א’ תשפ”ד קרב ובא ובהיות שבבחירות אלו עומד על כף המאזניים הרבה עניינים של חיזוק והעמדת הדת על תילה, ומאידך סכנה של עקירת כל הקדוש והיקר לנו ויש לזה משמעות גדולה לצביון כל עיר וכידוע שגדולי התורה תמיד זרזו לבוא ולהצביע בעד הרשימה שנציגיה ידאגו בראש ובראשונה שיהודי יוכל לחנך את בניו ובנותיו בדרך המסורה מדור דור ושעוקרי הדת לא ידרסו ברגל גאווה את כל המקודש לנו”.

“הננו לפנות לאחינו בני ישראל בעיר צפת לתמוך ולהצביע לרשימת למען תורה וגמילות חסדים שסימנה-ת ולראשות העיר למועמדינו הרב יוסי קקון. וכל התומך והמצביע בעד הרשימה הנ”ל הרי הוא בכלל ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת, ומי שביכולתו לסייע הרי הוא בכלל מזכה הרבים וזכות הרבים יהיה תלוי בו וכל המסייעים להוסיף בשמירת דת תוה”ק בעירם הננו תפילה שיזכו הם וכל משפחותיהם בכל הטוב ממקור השפע והצלחה וכט”ס ובביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן”, נכתב.

כזכור, לפני כשבוע דיווחנו כי דגל התורה קיימה דיונים במי לתמוך לראשות העיר כאשר האופציות היו – מועמד דגל התורה לראשות העיר, ישראל מאיר סברדלוב, ראש העיר המכהן שוקי אוחנה ומועמד ש”ס יוסי קקון.

בחודש תשרי התכנסו נציגי הסיעות הגדולות בעיר בהם אגודת ישראל, דגל התורה, ש”ס וחב”ד, כדי להצהיר על תמיכה במועמדותו של יוסי קקון לראשות העיר. עם זאת, דגל התורה לא הייתה בטוחה בתמיכה זו. היום נפל הפור ודגל תצביע עבור קקון.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הנספח נפתח, נא לשמור על הכללים.


 

דיאלוג

משתמש סופר מקצוען
כל רגע: מסוק מירושלים ומסוק מהמרכז בדרכם לכינוס ש"ס בטבריה
(רקע: מפלגתו של הרב קוק בפירסום חזק מאוד בכל רחבי העיר עם תמונתו ועידוד גבוה מאוד להצביע למען הצדיק ולשמחו וכו'. הקרב הגדול הוא על הציבור הספרדי בעיר שיצביע להם ולא לש"ס.
יש טענות קשות שלהם על ש"ס שלא התאחדו עם שאר החרדים בעיר (דגל ואגודה משובצים עם 2 נציגים ריאליים במפלגה של הרב קוק) וכמובן הרב קוק הינו דמות משמעותית מאוד בעיר ובפרט אצל הספרדים.
הכינוס היום של ש"ס עם גדולי המועצת אמור להשיב קמפיין
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
האחדות בצפת ממשיכה להתרחב גם לציונות הדתית: רעייתו של רבה של צפת הגאון הרב שמואל אליהו שתומך במפלגת הציונות הדתית, כתבה היום שתצביע למועמד יוסי קקון לראשות העיר.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אבי גדלוביץ׳: ‏ראש עיריית צפת שוקי אוחנה אולץ להגיע הבוקר כראש עיר מכהן לבית המשפט, 24 שעות לפתיחת הקלפיות, לאחר שביזה את בית המשפט ולא הסיר תעמולה אסורה. אוחנה הורחק מאולם בית המשפט לבקשת השופטת שדנה בתיק.
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
קול חי- לפי הספירה עד עכשיו קקון מוביל בפער.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה