מידע שימושי בבקשה רעיונות ליום הולדת גיל 50 לאמא

VIP+

משתמש צעיר
אנחנו רוצים לעשות שבת התאחדות כל המשפחה מיום חמישי בלילה.

תנו רעיונות לתוכניות, מיתוגים, עריכה, מתנות וכו'....
 

תודה לה'!!

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
יש כאן
וגם כאן
בהצלחה
 

פלורה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
משחק ששיחקנו פעם ביום ההולדת של אחד ההורים:
אין צורך לקנות כלום, רק לתת הוראות ולשחק. זה קצת קשה להסביר פה אך בכל אופן אנסה.
מחלקים את כולם לזוגות ומסבירים שבעצם הולכים לשחק משחק הזיכרון ואנחנו הקלפים. (ההורים הם אלו ששיחקו ביניהם ואמרנו שנראה למי יש זיכרון יותר טוב......)
כל זוג מקבל פעולה אחרת. למשל, זוג אחד - קפיצות על רגל אחת, זוג נוסף לגלגל את הידיים, עוד זוג עושה לעצמו טובה, זוג אחר עושה הפצ'י וכו' כיד הדמיון הטובה.
כולם מחליפים מקומות שלא ידעו מי הזוג של מי ומתחילים לשחק. קוראים חזרה להורים וכל אחד בתורו בוחר מישהו אחד שנעמד ועושה את התנועה שלו. ואז הוא בוחר מישהו נוסף שגם נעמד ועושה את התנועה שלו. אם זה אותו דבר הוא זכה בהם והם מתישבים לידו על הרצפה. ואם לא הם מתישבים בחזרה והשחקן השני בוחר.
אני מקווה שהבנת את הרעיון..........
 
N

neomy21

אורח
י"ם מתנות
י"ם ברכות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה