אתר חדש יאפשר לכם להתנתק מכל חברות האינטרנט והסלולר בלי צרות

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
3 יזמים ישראליים, ביניהם הבלוגר ועו"ד יהונתן קלינגר, השיקו היום אתר חדש בשם netek.co.il. האתר מאפשר למשתמשים להתנתק מ-12 חברות תקשורת ישראליות, ביניהן סלקום, פלאפון, אורנג', מירס, נטוויז'ן, בזק, הוט ויס. המטרה מאחורי האתר היא לעקוף את הקשיים שמערימות החברות בפני הלקוחות המבקשים להתנתק מהשירות.


האתר מאפשר למשתמשים ליצור פקס באופן אוטומטי על ידי מילוי טופס וירטואלי קצר. הפקס נשלח לחברות, המחויבות לפי החוק לנתק את המשתמשים בתוך כ-3 ימים מרגע קבלתו.

קלינגר הבהיר שלא מדובר בשירות חדש - משתמשים יכולים להוריד באופן ידני את הטפסים מאתר החברות או לשלוח פקס וירטואלי דרך אתרים חיצוניים. הרעיון הוא להקל על המשתמשים. האתר כבר צבר תאוצה וקיבל למעלה מ-580 לייקים בתוך מספר שעות.

לשירות יש עלות סמלית של 1 שקל, המכסה את עלות שליחת הפקס. תהליך הגביה הוא דרך הודעת טקסט (SMS). זהו מיזם עצמאי חלוטין - הוא פותח על ידי 3 המשתמשים ועלות הפרויקט מוערכת ב-200 שקלים בלבד.

בימים הקרובים, המפתחים מתכוונים להוסיף תעודת SSL לאתר, שתאפשר למשתמשים לשלוח את הפרטים המזהים בצורה מאובטחת.
 

אריה123

משתמש מקצוען
D I G I T A L
וכמובן, אינו מתאים לציבור חרדי שמחזיק רק מכשיר סלולרי כשר...
 

wmw

משתמש פעיל
D I G I T A L
למה?
ניתן להתנתק גם ממכשיר כשר, זה לא נישואין קתוליים.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
רק שניה עכשיו אני יודע איזה גמ"ח לפתוח
 

wmw

משתמש פעיל
D I G I T A L
אה, בשביל צורת התשלום?
נו, בשביל זה יש אחד כשר ואחד טעים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה