סינונים אתרוג

לוקסוס

משתמש פעיל
מעלים לי תעצבים!!!
וזה לא פעם ראשונה!
ואין לי חסימה אחרת שלצרכי טובה!
מאין תבוא הישועה?

ועכשיו בכנות זמן מלחמה נכון? אז יופי אפשר לזלזל בלקוחות
מתקשרת לאתרוג מסבירה בעיה מסויימת - היא אומרת לי שאפשר בזמן הזה רק להתכתב
אני אומרת לה מקסים!!! את יודעת שאני מנסה להתכתב כבר מלא זמן
רק הרובוטים הדפוקים שלכם לא קולטים שיש דבר כזה חרדים (שזה אגב קהל היעד שלכם)
שאין להם וואטסאפ(!) ואין להם SMS(!) ולכן אני מנסה להתכתב באתר, והוא רוצה לשלוח לי סיסמת SMS
אבל במקום זה אני מקבלת שיחת טלפון עם קוד אחרי שעה! ואחרי שאני מסבירה לה את זה בצורה נעימה היא אומרת לי
תמתיני גיברת, אני כבר אבדוק זאת, ואז היא מייבשת אותי 20 דקות בטלפון
ומה שנותר לי לעשות זה להתקשר להצטרפות ששם משום מה עונים תוך חמש שניות ואני מסבירה להם שאף אחד לא עונים לי
והם לא מגיבים רק מעבירים ישירות לתמיכה לייבש אותי שוב על הקו :mad::mad::mad::mad:
 

הללו

משתמש מקצוען
הגיע אליי היום סקר שביעות רצון שלהם. העליתי שם את בעית ההמתנה למענה בצ'אט.
אכן, בעיה קשה ומעצבנת.
 

הודיה בן חיים

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
מעלים לי תעצבים!!!
וזה לא פעם ראשונה!
ואין לי חסימה אחרת שלצרכי טובה!
מאין תבוא הישועה?

ועכשיו בכנות זמן מלחמה נכון? אז יופי אפשר לזלזל בלקוחות
מתקשרת לאתרוג מסבירה בעיה מסויימת - היא אומרת לי שאפשר בזמן הזה רק להתכתב
אני אומרת לה מקסים!!! את יודעת שאני מנסה להתכתב כבר מלא זמן
רק הרובוטים הדפוקים שלכם לא קולטים שיש דבר כזה חרדים (שזה אגב קהל היעד שלכם)
שאין להם וואטסאפ(!) ואין להם SMS(!) ולכן אני מנסה להתכתב באתר, והוא רוצה לשלוח לי סיסמת SMS
אבל במקום זה אני מקבלת שיחת טלפון עם קוד אחרי שעה! ואחרי שאני מסבירה לה את זה בצורה נעימה היא אומרת לי
תמתיני גיברת, אני כבר אבדוק זאת, ואז היא מייבשת אותי 20 דקות בטלפון
ומה שנותר לי לעשות זה להתקשר להצטרפות ששם משום מה עונים תוך חמש שניות ואני מסבירה להם שאף אחד לא עונים לי
והם לא מגיבים רק מעבירים ישירות לתמיכה לייבש אותי שוב על הקו :mad::mad::mad::mad:
השירות שלהם גרוע לא רק בזמני מלחמה :/
 

אינטרנט אתרוג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום גולד
גולשים יקרים,
בימים אלו מתמודדת חברת אתרוג, כמו חברות רבות במשק.
עם עובדים רבים שקשורים בלחימה, באבל. באובדן. באימה. בטילים ובקרב עצמו.

מטבע הדברים בימים אלו, כמות הדרישה, הגלישות, התמיכה הנדרשת והשירות המתבקש,
קפצו לרמות גבוהות ביותר, מציאות שלא היתה מעולם ועקפה את כל הגרפים של השירות שניתן עד כה.

כל זאת ועוד פוגש את החברה במצב של חסר עצום בעובדים. והעובדים הקיימים במציאות לא פשוטה של נסיון לתפקד באבל הגדול שהם חווים באופן אישי.

תקלות הן דבר קיים לצערינו גם בחברות מצוינות, בעיתות משבר הן יותר בולטות.
אנו כאן כדי לעשות את המקסימום האפשרי במסגרת היכולות ובעזרת ה' להצליח לסייע לכם אנשים מסורים לעשות את עבודתכם נאמנה מהבית או מהמשרד...
אנו כאן נשתדל לתת מענה גבוה לפניות שלא נענו בדרך הנכונה או שנתקלו בחומות גבוהות.
נשתדל לעשות את המירב.

נא פנו לניק זה בהודעה אישית.
ציינו את מספר הטלפון שלכם, לצורך זיהוי הלקוח.
ציינו את הבעיה בה נתקלתם באופן מפורט ומדויק ונשתדל לשלוח נציג שיצור איתכם קשר חזרה.


אנא! האזרו בסבלנות.
אין אנו מטאטאים תקלות, אלא אוספים אותן אחת לאחת, לומדים אותן, ומנסים לפתור אותם לטובת כולכם.
בעזרת ה' ובעזרתכם נוכל להיות טובים יותר, שירותיים יותר ולהנמיך את רף התקלות.

וזכרו כל העת את השורות שציינו למעלה, מאחורי כל חברה שמעוניינת לתת שירות מקסימלית. נמצאים בני אדם שעושים את המירב שלהם במסגרת הכאב הגדול שעוטף את כולנו.

בשורות טובות. בתפילה לימים של שקט וגאולה.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
גולשים יקרים,
בימים אלו מתמודדת חברת אתרוג, כמו חברות רבות במשק.
עם עובדים רבים שקשורים בלחימה, באבל. באובדן. באימה. בטילים ובקרב עצמו.

מטבע הדברים בימים אלו, כמות הדרישה, הגלישות, התמיכה הנדרשת והשירות המתבקש,
קפצו לרמות גבוהות ביותר, מציאות שלא היתה מעולם ועקפה את כל הגרפים של השירות שניתן עד כה.

כל זאת ועוד פוגש את החברה במצב של חסר עצום בעובדים. והעובדים הקיימים במציאות לא פשוטה של נסיון לתפקד באבל הגדול שהם חווים באופן אישי.

תקלות הן דבר קיים לצערינו גם בחברות מצוינות, בעיתות משבר הן יותר בולטות.
אנו כאן כדי לעשות את המקסימום האפשרי במסגרת היכולות ובעזרת ה' להצליח לסייע לכם אנשים מסורים לעשות את עבודתכם נאמנה מהבית או מהמשרד...
אנו כאן נשתדל לתת מענה גבוה לפניות שלא נענו בדרך הנכונה או שנתקלו בחומות גבוהות.
נשתדל לעשות את המירב.

נא פנו לניק זה בהודעה אישית.
ציינו את מספר הטלפון שלכם, לצורך זיהוי הלקוח.
ציינו את הבעיה בה נתקלתם באופן מפורט ומדויק ונשתדל לשלוח נציג שיצור איתכם קשר חזרה.


אנא! האזרו בסבלנות.
אין אנו מטאטאים תקלות, אלא אוספים אותן אחת לאחת, לומדים אותן, ומנסים לפתור אותם לטובת כולכם.
בעזרת ה' ובעזרתכם נוכל להיות טובים יותר, שירותיים יותר ולהנמיך את רף התקלות.

וזכרו כל העת את השורות שציינו למעלה, מאחורי כל חברה שמעוניינת לתת שירות מקסימלית. נמצאים בני אדם שעושים את המירב שלהם במסגרת הכאב הגדול שעוטף את כולנו.

בשורות טובות. בתפילה לימים של שקט וגאולה.
אין לי אינטרנט.
אבל טוב על המענה שאתם נותנים כאן.

ואני בטוח שיש ניקים שלא רוצים לחשוף את עצמם.
אולי תתנו אופציות נוספות ליצור עמכם קשר.

ואגב יש מאות אלפי עובדים שמשוועים לעבודה.
 

אמא לשלוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
גולשים יקרים,
בימים אלו מתמודדת חברת אתרוג, כמו חברות רבות במשק.
עם עובדים רבים שקשורים בלחימה, באבל. באובדן. באימה. בטילים ובקרב עצמו.

מטבע הדברים בימים אלו, כמות הדרישה, הגלישות, התמיכה הנדרשת והשירות המתבקש,
קפצו לרמות גבוהות ביותר, מציאות שלא היתה מעולם ועקפה את כל הגרפים של השירות שניתן עד כה.

כל זאת ועוד פוגש את החברה במצב של חסר עצום בעובדים. והעובדים הקיימים במציאות לא פשוטה של נסיון לתפקד באבל הגדול שהם חווים באופן אישי.

תקלות הן דבר קיים לצערינו גם בחברות מצוינות, בעיתות משבר הן יותר בולטות.
אנו כאן כדי לעשות את המקסימום האפשרי במסגרת היכולות ובעזרת ה' להצליח לסייע לכם אנשים מסורים לעשות את עבודתכם נאמנה מהבית או מהמשרד...
אנו כאן נשתדל לתת מענה גבוה לפניות שלא נענו בדרך הנכונה או שנתקלו בחומות גבוהות.
נשתדל לעשות את המירב.

נא פנו לניק זה בהודעה אישית.
ציינו את מספר הטלפון שלכם, לצורך זיהוי הלקוח.
ציינו את הבעיה בה נתקלתם באופן מפורט ומדויק ונשתדל לשלוח נציג שיצור איתכם קשר חזרה.


אנא! האזרו בסבלנות.
אין אנו מטאטאים תקלות, אלא אוספים אותן אחת לאחת, לומדים אותן, ומנסים לפתור אותם לטובת כולכם.
בעזרת ה' ובעזרתכם נוכל להיות טובים יותר, שירותיים יותר ולהנמיך את רף התקלות.

וזכרו כל העת את השורות שציינו למעלה, מאחורי כל חברה שמעוניינת לתת שירות מקסימלית. נמצאים בני אדם שעושים את המירב שלהם במסגרת הכאב הגדול שעוטף את כולנו.

בשורות טובות. בתפילה לימים של שקט וגאולה.
אני מחפשת עבודה כרגע ואשמח להצרף אליכם אם זה רלוונטי
המון אנשים מחפשים עבודה
 

אינטרנט אתרוג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום גולד
@לוקסוס
@אמא לשלוש
@תאורת חרום
@הודיה בן חיים

מוזמנים לשלוח את הודעותיכם, שאינן אנונימיות לכתובת : etrogistim progistim @ gmail. com
כתובת ייעודית עבור אתרוגיסטים פרוגיסטים בגימייל,
שם נשמח לקבל את הודעותיכם והצעותיכם, בעניין שירות ותקלות וכן בענייני הצעות עבודה.
 

מיכל פרוג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
השירות שלהם גרוע לא רק בזמני מלחמה :/
ממש לא
השירות שלהם ברמה גבוהה מאד, אני למעלה מעשור ומרוצה מאד.
ולפני המלחמה השירות היה מהיר ומיידי ולא יצא לי לחכות על הקו יותר מכמה דקות ספורות.
וגם בצאט ענו לי תוך כמה שניות.
עכשיו מובן מאליו שנוצר עומס והוא מורגש בכל מקום, כמו שכתבו פה תורים בקופח שמתבטלים וכו'
 

הודיה בן חיים

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
ממש לא
השירות שלהם ברמה גבוהה מאד, אני למעלה מעשור ומרוצה מאד.
ולפני המלחמה השירות היה מהיר ומיידי ולא יצא לי לחכות על הקו יותר מכמה דקות ספורות.
וגם בצאט ענו לי תוך כמה שניות.
עכשיו מובן מאליו שנוצר עומס והוא מורגש בכל מקום, כמו שכתבו פה תורים בקופח שמתבטלים וכו'
שמחה בשבילך שאת מרוצה.
לי היה איתם סיפור מאוד עגום ומוזר.
 

מיכל פרוג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
שמחה בשבילך שאת מרוצה.
לי היה איתם סיפור מאוד עגום ומוזר.
בכל מקום יכולים להיות סיפורים עגומים, כולנו בנ"א אחרי הכל.
גם אצל הרופאה שנחשבת הכי טובה את יכולה לשמוע דיסים.
זה לא הופך את כל החברה לנותנת שירות גרוע, אפשר לכתוב - אני לא הייתי מרוצה
 

יהודי חשוב

משתמש פעיל
על הרבה סרטונים פה באתר שהחלו להיחסם
מחפש דוגמאות
תיכף אעדכן

עריכה: אני לא מוצא כרגע
אולי סידרו את זה..
 
נערך לאחרונה ב:

מקושרת

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
@יהודי חשוב סידרו את זה

לילה שעבר עברנו לשרת חדש, וע"כ הקישור למיקום הקבצים השתנה, ייתכן וחלק מחברות הסינון טרם סידרו את הגדרתם לגבי השרת החדש שלנו. ממליץ לפנות לחברות הסינון, ולבקש שההגדרות לאתר פרוג יוגדרו שוב בשרת החדש.
גולשי פרוג היקרים,
בשבוע שעבר חל שינוי בשרתי פרוג וגולשי אתרוג חוו קושי באתר, מיד כשעודכנו על כך הנושא טופל וגולשי פרוג חזרו לחוויה הרגילה.
תודה על המעורבות והעדכון.
 

מכונתכתיבה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
נא פנו לניק זה בהודעה אישית.
אין לי אופציה להודעה אישית,
אבל המצב של הגלישה לא מיטבי בכלל!
באופן כמעט קבוע
אין אפשרות לגלול יותר מתוצאות חיפוש
של עמוד אחד (סביבות 5-8 תוצאות).
 

אינטרנט אתרוג

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום גולד
אין לי אופציה להודעה אישית,
אבל המצב של הגלישה לא מיטבי בכלל!
באופן כמעט קבוע
אין אפשרות לגלול יותר מתוצאות חיפוש
של עמוד אחד (סביבות 5-8 תוצאות).
כפי שכתבנו
אתרוג משקיעה מאמצים מרובים בפתירת בעיית החיפוש שנוצרה עקב שינוי של גוגל בצורת החיפוש.
כדי שהלקוחות מחד לא יחשפו לתכנים בעייתיים ומאידך יקבלו חיפוש מירבי.
ברגע שהעניין יסודר נעדכן את הגולשים.
 

ריזל

משתמש רשום
כבר כמה שבועות אין יותר מ5-6 תוצאות בחיפוש של אתרוג.
בשעתו חיכיתי 5 שעות עד שענו לי בצאט. אחרי המתנה לנציג דרך שרות לקוחות הודיעו לי שזו תקלה כללית וצוות פיתוח עובד על זה.
איך ייתכן שעוד לא תקנו את התקלה? האינטרנט נחוץ לי מאוד לעבודה, ויש רק תוצאות בודדות.
זהו זלזול אמיתי בציבור הלקוחות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  42  פעמים

לוח מודעות

למעלה