אתרוג דיזיין

עששית

משתמש רשום
אני מקוה שזה חוקי כאן... אבל אני באמת רוצה

ראיתי שיש מסלול לגרפיקאים באתרוג, מהתרשמות שלי נראה לי שאתרוג אכן מתאימה לי כחבילת סינון, חשוב לי לדעת מחברים המחוברים לאתרוג, האם אתם ממליצים?

אני מכירה לפחות 3 חברות גרפיקאיות שהצטרפו לאתרוג בעקבות הכנס בפרוג, אבל הן די טריות בשביל 'להמליץ' לי.
עד כעת היה לי נט פתוח, כעת אנחנו חייבים להתחייב על טופס למוסדות הלימודים שהאינטרנט שלנו לצרכי פרנסה ואנחנו משתמשים בחברת סינון X.

תודה לכולם
שושית
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
אני יודע 2 דברים.

1) אתרוג מבית רימון הם ספקי תקשורת בפני עצמם כמו בזק בינלאומי וכדו' ולכן החסימה שלהם מובנית מהשרת עצמו ולא מתוכנה על המחשב.
2) התוכנה של נתיב זה בכ"א רק תוכנה וניתן למי שמבין במחשב למחוק אותה או פירמוט וכדו', לעומת זה באתרוג, מכיוון שזה בשרת שלהם זה לא יעזור.דבר שני יצא לי כבר כמה פעמים להיפגש איתה בתיקוני מחשבים וצריך להתקשר וטלפונים וכאלה, עד שההוא יעזור לך, והשני יעזור לך, וזה דיי טירטור...

בכ"א העיקר שיהיה סינון כלשהוא, בהצלחה :)
 

adir28

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
יש לי אתרוג והסינון שלהם לא מספיק הרמטי. אני לא יכולה כמובן לפרט. מצד שני יש בו דברים חסומים בלי סיבה לדוגמא: סרטי הדרכה בתוכנות השונות.
את המסלול למעצבים עדיין לא ניסיתי. אשמח לשמוע ממשתמשים איך זה.
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
אולי מישהו מוכן לקחת את הכפפות וליצור מוצר איכותי פעם אחת לכל הרוחות, בלי תקלות וכאלה...
 

שרוליק

משתמש צעיר
בעבר הייתי בנתיב, כיום אני באתרוג ומאד מרוצה, כמעט ואין תקלות, שירות מקצועי.

וגם התשלום יותר זול כי אני משלם רק לספק, בנתיב שילמתי על הספק תוספת של 26 שקל מידי חודש על התוכנה, וכל אתר שרציתי שיפתחו לי גבו ממני עוד כמה שקלים...

אבל כל אחד שישאל את רבותיו!
אני לא פוסק. זה דיני נפשות ממש, והיה את הקול קורא של כל גדולי ישראל (הרב אליישיב שליט"א והאדמו"ר מגור ועוד) שקראו לאנשי מקצוע לגלוש רק בסביבה מסוננת, ושכ"א ישאל את רבותיו.
בתקופה האחרונה בבעלזא מורים להצטרף רק לאתרוג, וכן הרב יוסף בנימין וואזנער מורה להצטרף רק לאתרוג, ושמעתי (לא בדקתי אמיתות) שהוסיף שמי שמחובר לאינטרנט אחר צריך להתנתק ולעשות הסינון אך ורק דרך אתרוג במסלול המתאים לנו.
 

adir28

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
האמת היא שאני במסלול הפתוח ביותר באתרוג - לצורך עבודתי. אבל גם שם היו דברים שלא צריכים להיות בכלל במסלול חרדי ואפילו דתי.

יש לי מחשבות רציניות לעבור לנתיב. אשמח לשמוע מבעלי נסיון.
 

אילנית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אני לא יודעת איך זה עובד באתרוג אבל בנתיב יש דבר מעצבן שצריך לשלם על כל פתיחה של אתר שאינו בחבילה האשונית.
 

אריאל וו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
בנוסף לאתרוג או סינון אחר ברמת הספק כדאי גם להוסיף תוכנת סינון כל המחשב עצמו, בפרט בנייד. לצורך זה אני משתמש וממליץ בחום בתוכנה חינמית חזקה ביותר בשם K9:

http://www1.k9webprotection.com/getk9/download-software
 

start

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני עם נתיב בחבילה המורחבת יותר שניתן לבקש עד 12 אתרים מידי חודש
אבל אף פעם לא ספרתי כמה היו לי בחודש, ואני מבקשת הרבה, וכבר 8 שנים ומעולם לא גבו ממני בסופו של דבר מאומה.
 

prog

מנהל ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
הבהרת מערכת דחופה!

אין שום היתר לכתוב על 'רמת' רבנים הנותנים הכשרים, גם לנתיב וגם לאתרוג יש רבנים הנותנים אישור שימוש לצרכי פרנסה.
כל אחד שישאל את רבו.

רק בשבועות האחרונים יש קהילות שלמות שהתגבשו בהוראת רבותיהם להשתמש באתרוג, וכן יש לנתיב אישורים מרבנים חשובים.
משתמש שיכתוב על 'רמת' רבנים או הכשרים, הודעתו תמחק ולא יוכל לכתוב כאן יותר.

מתן ציונים על רבנים/הכשרים וכו' זה קו אדום.
 

TIP X

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בואו נעשה סדר

אני מפנה אותך לעוד שתי אשכולות תאומים אחד של דינקיס ב"עיצוב ובנית אתרים" "ככה נעשה אינטרנט כשר פרויקט למען הקהילה" ואחד "בתוכנה חומרה" ע"י שש "בעיה חמורה בסינון אתרים"
המסקנות העולות:
א. הרבה מרגישים שיש חורים מצד החברות.
ב. יש כעת רעיונות למוצר חדש שלא הבשילו.וכן תיקונים טכניים למוצרים קיימים
ג. ריבוי התגובות בשלושת האשכולות מראה על הענין הציבורי.
 

RCpro

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
נכתב ע"י פופקו;426177:
אני יודע 2 דברים.

2) התוכנה של נתיב זה בכ"א רק תוכנה וניתן למי שמבין במחשב למחוק אותה או פירמוט וכדו', לעומת זה באתרוג, מכיוון שזה בשרת שלהם זה לא יעזור.

פעם הרצתי קומבופיקס והנתיב הפנה אותי לאוטוסטרדה.
 

מאןדהו

משתמש צעיר
עימוד ספרים
נכתב ע"י start;426255:
אני עם נתיב בחבילה המורחבת יותר שניתן לבקש עד 12 אתרים מידי חודש
אבל אף פעם לא ספרתי כמה היו לי בחודש, ואני מבקשת הרבה, וכבר 8 שנים ומעולם לא גבו ממני בסופו של דבר מאומה.

כנ''ל אני, (אמנם לא 8 שנים), והשירות של נתיב הוא מעל הכל, יש שם מנהל מסור כמעט 24 שעות, ויש שם פורום של עזרה וסיוע המתחרה עם "פרוג" בעזרה ההדדית... 
 

אוקלידס

משתמש רשום
עימוד ספרים
מאןדהו, אני דווקא עזבתי אותם עקב השירות הגרוע אף פעם לא הצלחתי להשיג מישהו שיכול לעזור לי ולהסביר לי בדיוק איך לסדר את הבעיה בעצמי.
 

ח. לב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הייתי באתרוג עברתי לנתיב ובסוף חזרתי לאתרוג. מנסיוני לגבי החסימה- בנתיב לא הייתי מרוצה כי בסופו של דבר הם פתחו לי אתרים שגיליתי בהם דברים מזעזעים רק מפני שאמרתי שאני גרפיקאית. כמו אתר תמונות מסויים שבכלל לא היה מסונן!!! (ואתם יודעים מה זה אומר...) ואילו באתרוג הכל מאד מסונן, לטעמי אפילו יותר מידי (כמו אתרים פשוטים של תוכנות וכו') אבל תמיד עדיף יותר מאשר פחות!
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
נתיב כבודם במקומם מונח.
יש לי עליהם 2 טענות.

1. התשלום עבור כל אתר שנפתח. על מה אני משלם 26 ש"ח לחודש? לא על אנשים שיפתחו לי אתרים? 26 ש"ח לחודש זה די והותר לשירות כזה. תעשו חשבון כמה זה 26 ש"ח* 6000 מנויים... לא מספיק בשביל להעסיק 10 עובדים ולפתוח אתרים למי שצריך? ולא חישבתי את אלו שמשלמים 36 ש"ח ולא חישבתי 190 ש"ח בפתיחת המנוי.

2. הבעיה בנתיב היא שזו תוכנה וכפי שהזכירו כבר. טכנאי ברמה ג' יכול 'להעיף' את החסימה ברגע, ואם מתקינים וינדוס מחדש וכדומה נשארים בלי חסימה, מה שלא קורה באתרוג.

עוד מעלה לגרפיקאים באתרוג על פני נתיב, שבנתיב, אם פותחים לך אתר תמונות למשל כי אתה חייב את זה בתור גרפיקאי, כל האתר פתוח לך... ובאתרוג, יש סינון של תמונות בכל דף שאתה פותח. כנ"ל לגבי חיפוש בגוגל, שבאתרוג אתה רואה רק חיפושים של אתרים מורשים ובנתיב אתה רואה את כל התוצאות (למרות שאתה לא יכול להכנס אליהם, זה מספיק לפעמים השורה שיש שם...)
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עוד משהו חשוב מאוד!
באתרוג, כשמישהו מבקש לפתוח אתר, הם בודקים ואם הם מאשרים ופותחים (בלי תשלום כמובן) הם פותחים לכולם! ולא מנצלים את הלקוחות וגובים שוב על אותם אתרים 4 ש"ח מכל אחד.

לדוגמא: אתר של 'מודיעין דן', אתר מספיק פשוט? הייתי צריך לשלם עליו 4 ש"ח כדי להכנס אליו! למה שהוא לא יהיה פתוח מלכתחילה? ואל תגידו שעד היום אף אחד לא ביקש לפתוח אותו. אני לא מאמין.
 

פילפל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
שמעתי שלבזק בינלאומי יש תכנית שנקראת "מורשת", זה לא אינטרנט מסונן רק אפשרות לחסום אילו אתרים שרוצים. (עדיין לא ניסיתי אותם כך שאיני יכולה עדיין להמליץ על כלום, אך כשביררתי פעם אצל רימון על אפשרות "משוכללת" כזו הם רצו תוספת מחיר משמעותית אז כלל לא לקחתי אותם)

הרעיון הוא, שאני למשל, לא רוצה בכלל אינטרנט בבית, אפילו לא "כשר" (יעני),אך משום שאני חייבת אימייל לצורך עבודתי כגרפיקאית ואי אלו אתרים בודדים, אני רוצה רק אותם, וכל שאר האתרים שיהיו חסומים. ואיני קוראת לזה אפילו "אינטרנט".

כשאני רוצה לחפש משהו מסוים ברחבי האינטרנט אני יכולה לעשות זאת במקום העבודה או אצל קרובי משפחה שיש להם אינטרנט.

אבל לביתי שלי, איני מכניסה שום אינטרנט.
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
מכיר את מורשת. זה נכון המסלול הזה, אבל במורשת יש אפשרות ללקוח לשנות בעצמו את רמת הסינון עד רמה של אינטרנט פתוח לגמרי.
ומי שלא רוצה כזאת אופציה, לא מתאים לו מורשת.
 

Ok - מירי טריטל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מורשת של בזק גרוע מאד. היה לי אותו תקופה קצרה והפסקתי. כל אתר שמאשרים - לא מסונן מפרסומות וכד'. הרבה פעמים נתגלו תקלות בגלישה דרך מורשת והנציגים במוקד לא כ"כ התמצאו בזה והעבירו אותי מפה לשם...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  9  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה