אשכול ניסיונות (אתם מוזמנים לתת טיפים)

  • פותח הנושא trew
  • פורסם בתאריך

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
כל תמונה בערך 3000 חמזורי רינדור
על המעבד זה לקח שעה וחצי שעתיים לכל תמונה
 

יניב

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אוטומציה עסקית
נכתב ע"י trew;584978:
כל תמונה בערך 3000 חמזורי רינדור
על המעבד זה לקח שעה וחצי שעתיים לכל תמונה
זה מה שהגדרתי שם אבל נראה לי שאפשר גם בפחות (1000 או אפילו 1500).
שווה לנסות.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
אומנם אפשר פחות אבל זה מורגש התמונה ולא נראה הכי טוב
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
בכל המקרים הרינדור היה באזור הדקה עם 500 מחזורי רינדור
זה יכול להראות טוב יותר אם יהיה לי אובייקט נוסף לשים שם שיתן יחס לגודל של העצים אבל כבר לא היה לי בשעה כזאת כח להמשיך לשבת על זה
אממ מה אני יגיד בא לי ללמוד צילום

 

קבצים מצורפים

  • d.jpg
    KB 118.6 · צפיות: 7
  • 500.jpg
    KB 184.4 · צפיות: 9

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
הרינדור מאוד יפה, תבדוק אם יש מיפוי של צילינדר (בטוח שיש) זה יפתור את המיפוי בצורה טובה.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
אני חושב שאין מיפוי צילינדר
בכל אופן המיפוי שיש פה הוא שונה לכל קורה כמעט כך שגם אם היה לי מיפוי כזה זה עדיין היה מצריך עבודה ידנית
איך שלא יהיה הטקסטורה היא אותה טקסטורה בכל הקורות השגת הצבעים השונים נעשה על ידי שילוב של הטקסטורה עם חומר נוסף בצבע אחר
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
ברור שיש מיפוי צילינדר.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
צודק
חיפוש מדוקדק יותר העלה שיש מיפוי צילינדר
לדעתך המיפוי פה לא יצא טוב?
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
המיפוי פה לא טוב תעשה מיפוי צילנדר ותראה את ההבדל.
 

יניב

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אוטומציה עסקית
לטקסטורות כאלו רצוי להשתמש במיפוי רגיל אבל לסובב את הטקסטורה טיפה (עושים את זה עם Shift+T, אפשר להזיז אבל אי אפשר לסובב, אם מגדירים Empty אז אפשר הכל).
מדריך איך לעשות את זה (ויותר משוכלל) אפשר למצוא כאן:
http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Tutorials/Textures/Wood

משהו פשוט להמחשה (שעשיתי ממש פעם כשלמדתי את השיטה):
 

קבצים מצורפים

  • Masmer.png
    KB 200.3 · צפיות: 9

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L

קבצים מצורפים

  • itled_1.jpg
    KB 11.4 · צפיות: 9

יניב

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אוטומציה עסקית
המנוע הזה לא מפסיק לנסוע.... :D
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
חכה בשבוע הקרוב כנראה הוא יקבל עדכון רציני
חוץ מזה לא סיפרתי לכם אבל יש לבלנדר כבר עקיבה חיה (פרוייקט עגבניה בסלט בלנדר של גוגל קוד)
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
זה נהיה מוכן אחרי שהכנתי לבד :)
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אם הכנת לבד את החומר אז כל הכבוד זה באמת נראה טוב.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עבודה ישנה שעשיתי עכשיו רינדרתי אותה מחדש
יש רעיונות איך לגרום לברזל של הנורה להראות יותר ברזלי לפני שאני פונה לטקסטורות?

 

קבצים מצורפים

  • untitled.jpg
    KB 69.4 · צפיות: 12

יניב

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אוטומציה עסקית
נכתב ע"י trew;596556:
עבודה ישנה שעשיתי עכשיו רינדרתי אותה מחדש
יש רעיונות איך לגרום לברזל של הנורה להראות יותר ברזלי לפני שאני פונה לטקסטורות?
תעלה את הקובץ.
נראה שצריך לתת לו צבע בהיר אבל גם שהסביבה תהיה כזו שתשקף צבעים בהירים.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
הנה הקובץ פאקג' (מקווה שהוא הכניס בפנים גם את ה HDRI)
כל מי שרוצה מוזמן לנסות ולהתנסות
בצורה ספציפית למודל הזה חילקתי את החלקים השונים של החומרים כי משום מה אני לא מצליח לתת לאותו אובייקט שתי חומרים שונים במקומות שונים.
 

קבצים מצורפים

  • lamp-Cycles-Pack.blend.zip
    KB 220.2 · צפיות: 14

יניב

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אוטומציה עסקית
מקצה שיפורים....

טוב, זה מה שיצא, התיקונים שבוצעו היו בהגדרות ה-Fresnel וה-Roughness:
ה- Fresnel בפשטות קובע עד כמה העצם יחזיר אור גם במשטחים שהם מקבילים למצלמה, לדוגמא, במים, כאשר מצלמים את המים מהצד (המים לא מקבילים למצלמה) אז אפשר לראות את ההשתקפות של השמים למשל, אבל כשמצלמים את המים ממבט "על" (מישור המים מקביל למצלמה) אז המים שקופים ולא מחזירים אור.
במשטח מתכתי ה-Fresnel גבוה יחסית כמו במראה.
ה-Roughness לעומתו קובע עד כמה האור יתפזר על פני המשטח, ערך נמוך מאד נותן אפקט השתקפות נקי וערך גבוה "מורח" את האור על פני המשטח כך שההשתקפות הרבה פחות נקיה אבל היא מגיעה גם לאיזורים בהם לא אמורה להיות השתקפות (כמו חומר Diffuse רגיל, למעשה אם נותנים ערך של 1 בכל אחד מהמקרים אז מקבלים חומר Diffuse רגיל לחלוטין)

זהו בגדול, עוד שינויים שעשיתי היו לשפר טיפ טיפה את המודל עצמו (החיבור בין המתכת לנורה עצמה) והורדתי את מה שהלך שם בתוך המנורה והגדרתי את הנורה עצמה כחומר פולט רק שנתתי מעבר צבעים קליל כדי שהאיזור של החיבור יהיה קצת פחות בהיר, רואים את זה בפליטה של האור על הרצפה שעכשיו האור יוצא יותר מקדימה. השיפורים האלו מאיצים את הרינדור והתמונה הבאה יצאה כבר אחרי 580 מעברים בערך (ולא 2000).
 

קבצים מצורפים

  • lamp-Cycles-Pack.zip
    KB 223.7 · צפיות: 9
  • Lamp.png
    KB 449.1 · צפיות: 10

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה