בקשת תפילה אשכול לעדכונים בטחוניים בלבד

מצב
הנושא נעול.

עיצוביישן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
אלי שלזינגר: עד כה לא דווח על נפילות. ייתכן ומדובר בירי סורי שהפעיל את האזעקות.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
היה שיגור של 20 טילים לעבר קו המוצבים בצפון, ע"י כוח איראני בסוריה.
אפפפ.
רגע לפני שמנהל אחר יוציא את האשכול הזה מחוץ לחוק, בוא נעשה סדר.
האיראנים ירו 20 רקטות לעבר מוצבי צה"ל.
ב"ה אין נזק או נפגעים.

ככל הנראה הם לא רוצים להכנס לעימות נרחב, והם ינסו להציק עם פעולות כאלו לאורך תקופה, זהו דפוס הפעולה שלהם.
(הם לא עזתים עם דם חם, תבינו)
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
איפה אפשר להתעדכן מה קורה?
 

מצפה לישועה

משתמש מקצוען
היו 20 שיגורים של רקטות לעבר מוצבים קדמיים שברמת הגולן, כמה מהם יורטו ע"י מערכות ההגנה של כיפת ברזל, ב"ה אין נזק ואין נפגעים, צה"ל משיב אש לעבר מטרות בקונטרה שבסוריה. עדיין יש קולות נפץ באיזור, התושבים ברמת הגולן התבקשו לשהות במרחבים מוגנים. לילה טוב ושקט...
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
אפפפ.
רגע לפני שמנהל אחר יוציא את האשכול הזה מחוץ לחוק, בוא נעשה סדר.
האיראנים ירו 20 רקטות לעבר מוצבי צה"ל.
ב"ה אין נזק או נפגעים.

ככל הנראה הם לא רוצים להכנס לעימות נרחב, והם ינסו להציק עם פעולות כאלו לאורך תקופה, זהו דפוס הפעולה שלהם.
(הם לא עזתים עם דם חם, תבינו)

אנשים לחוצים צריך להרגיע אותם, כדאי להשאיר את האשכול עד יעבור זעם.
 

רושם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שמעתי גם על 20 רקטות לעבר צפון ודרום רמת הגולן, חלקם יורטו, וחלקם נפלו בשטחים פתוחים, לא נגרם נזק כלשהו.
 

שורי פלד

משתמש מקצוען
מרכז החדשות במייל
הודעת דו"צ כעת 1 בלילה-
דובר צה״ל תת אלוף רונן מנליס: ״בסביבות השעה 12 זוהו כ-20 שיגורי רקטות לעבר קו המוצבים הקדמי ברמת הגולן ע״י כוח קודס האירני. אין נפגעים ולא ידוע על נזק. אנו רואים את האירוע כתקיפה אירנית. במהלך האירוע בוצעו מספר יירוטים של כיפת ברזל״

אזעקות במועצה האזורית גולן ובקצרין
על פי דיווחים בסוריה, טנקים ותותחים של צה"ל תקפו מטרות של צבא אסד באזור קוניטרה • זמן קצר לאחר מכן הופעלו צופרי האזעקה ברמת הגולן
אזעקות ברמת הגולן: בדקות האחרונות נשמעו הלילה (בין רביעי לחמישי) אזעקות במועצה האזורית גולן ובמועצה המקומית קצרין. על פי דיווחים בסוריה, טנקים של צה"ל תקפו מטרות של צבא אסד באזור קוניטרה.
גורמים בצה"ל העריכו בימים האחרונים כי חלון ההזדמנויות לתגובה האיראנית נפתח השבוע, לאחר תום הבחירות בלבנון. איראן לא רצתה להעלות את המתיחות באזור ובכך לפגוע בסיכויי חיזבאללה בבחירות. כעת, לאחר שגם הנשיא טראמפ הודיע על פרישת ארה"ב מהסכם הגרעין, הוסרו הבלמים האיראניים בפני פעולת תגובה שתחמם את הגזרה.
אמש (בין שלישי לרביעי), הטלווזיה הממלכתית בסוריה דיווחה על תקיפה שבוצעה הלילה של מתקן צבאי מדרום לבירה דמשק, על רקע מתיחות השיא בין ישראל והכוחות הפרו איראניים בסוריה.
על פי חלק מהדיווחים הותקפה עמדת שיגור של כוחות הנאמנים לאיראן בבסיס צבאי בשטח צבאי באל קיסווה הנמצאת דרומית לדמשק. על פי טענות הסורים, מערכת ההגנה האווירית יירטה שני טילים. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי תשעה לוחמים מצבא אסד נהרגו בתקיפת הבסיס בפרברי דמשק. עם זאת, בתקשורת הלבנונית אמר בכיר בצבא הסורי כי איש לא נהרג בתקיפה.
לפי דיווחים בלבנון זוהו הערכויות של מליציה שיעית של משמרות המהפכה לשיגור טילים לעבר ישראל ומטוסי קרב ישראלים השמידו את העמדה. בתקיפה נהרגו ונפגעו כמה עשרות לוחמים. כעת מדווחים שוב על תנועה ערה של כלי טייס ישראלים במרחב הלבנוני סורי.
לפי דיווחים אחרים בתקשורת הערבית בסוריה ובלבנון, צהל תקף באמצעות מטוסים וטילי קרקע קרקע 5 מטרות במהלך השעות האחרונות כולן ברחבי סוריה.‏ המטרות שהותקפו נמצאות באזור חסיאא', אזור העיירה אלקמיר אזור העיירה אלקסווה, מחוז אלצ'מיר ומחוז אלשעיראת.
ערוץ אל מיאדין, המזוהה פוליטית עם תנועת חיזבאללה, מסר כי ישראל היא זו שתקפה וכי מערכות הנ"מ של צבא סוריה ירו לעבר מהמטוסים התוקפים.
דיווחים בכלי התקשורת השונים מציגים תמונה של תקיפה נוספת, סמוך לבסיס, ככל הנראה על שיירה שהייתה בדרה לבסיס ועל מחסום צבאי של צבא סוריה. על פי דיווחים לא מאומתים היו מספר הרוגים בתקיפה.
 

מהודר!

סופר מקצוען באינדיזיין!!!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
מצב
הנושא נעול.
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

תגובות
0
צפיות
288

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה