דרוש מידע אקדח צימוד קישוטים לבד הסוכה ממשנת יוסף - שווה?

tamaar

משתמש חדש
זה נראה כמו מכשיר של דבק חם רק מאיפה שיוצא הדבק יש מחט עבה יותר ממחט רגילה. מה שעושים פשוט תופסים את שתי השכבות כלומר בד+קישוט, מכניסים את המחט בשתי השכבות ולוחצים, מה שקורה שזה נתפס עם חוט כזה קטן שיש לו 2 שפיצים לאורך כמו שקונים זוגות גרביים בחנות והם מחוברים בחוט פלסטיק שתפוס משתי הצדדים... רק שהאורך של החוט קטן בהרבה מהאורך של הגרביים... למי שאין דפנות לתפוס עם נעצים זה פצצה של רעיון
מקווה שהובנתי.
חשוב לי לשאול: יש לי סוכה טבעית במרפסת ומכוסה במשהו שנראה כמו בד קנווס עבה. בד"כ מצמידים קישוטים עם סיכות ביטחון - עבודה קשה.... האם האקדח הזה אקטואלי גם לבד עבה כזה? או רק לסדינים הדקים???
 

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
חשוב לי לשאול: יש לי סוכה טבעית במרפסת ומכוסה במשהו שנראה כמו בד קנווס עבה. בד"כ מצמידים קישוטים עם סיכות ביטחון - עבודה קשה.... האם האקדח הזה אקטואלי גם לבד עבה כזה? או רק לסדינים הדקים???
אנחנו השתמשנו לבד דומה לבריזנט עבה. היה מעולה.
מתכננים גם השנה.
המחט עבה וחזקה, אם הצלחתם להכניס סיכות בטחון לא אמורה להיות בעיה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה