אנגולר2 וגוגל

  • פותח הנושא avram
  • פורסם בתאריך

avram

משתמש מקצוען
אשמח אם מישהו יוכל לתת לי משנה סדורה בענין אנגולר2 וגוגל, האם שימוש באנגולר מזיק לסריקה של גוגל או לא. ראיתי שגוגל מבטיחים שהם מרנדרים סקריפטי JS, אבל קצת ניסיונות שעשיתי למעשה לא תמיד גוגל רינדרה את התצוגה כפי שהיא צריכה להיות. האם זה מוגבל ל timeout? והאם זה סיכון לפגוע בקידום?
ועוד משהו, בקשר לשימוש בראוטינג של אנגולר, לא מצאתי חומר כתוב על זה, אבל אני חושש שכשאשים ראוטר לינק הרובוט לא ידע שמדובר פה בדף חדש ולא ינסה לטעון אותו, ואז אפסיד את הסריקה של הדף השני?
תודה מראש על כל מידע
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
לא נראה לי כלל שיכולה להיות בעיה.
שאלתך הראשונה פחות או יותר תלויה בראשונה.
**
הוספה:
האמת, שכדאי אולי לבדוק יותר לעומק:
http://stackoverflow.com/questions/13499040/how-do-search-engines-deal-with-angularjs-applications
https://builtvisible.com/javascript-framework-seo/ - כאן הוא טוען שיש בעיה.
https://builtvisible.com/universal-angular-2-server-side-rendering-seo-crawl-friendliness/

עברתי ברפרוף.
אשמח גם אם מישהו יסכם וייתן מידע עדכני ואמין
 

רי מקס

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
בכותרת ענית חצי תשובה.

מי שמפתחת את אנגולר זאת גוגל.

ואני מאמין שהם בונים את זה בסנכרון.

וגם קראתי לאחרונה שגוגל העבירו הרבה מהאתרים שלהם לאנגולר (חלקם 2)
 

Nahum

משתמש צעיר
D I G I T A L
גם אנגולר וגם ריאקט פיתחו (או שפיתחו להם) גירסאות universal.
תסתכל פה ותראה אם זה פותר לך את הבעיה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה