הזמנתי מוצר,
וזו ההודעה הראשונה שקיבלתי:
"יקר, אנחנו מתוכנן כדי לשלוח את ההזמנה שלך בתוך 3 ימים לאחר התשלום שלך, אבל זה בוקר נאמר לנו כי מוצר זה לא כל כך טוב כמו הקודם, פריט זה הוא קצת פגום, אנו שולחים כל הפריטים בחזרה הספק שלנו. כדי להגן על היתרון שלך, אני מציע לך טוב יותר לבחור לבטל את ההזמנה ולבחור את הסיבה לביטול: "אני לא רוצה לקנות", או סיבות "אחרות". כל הכסף שלך יינתן בחזרה אליך על ידי הבנק, אנחנו אגיד הספק שלנו כדי לעשות טוב יותר בפעם הבאה, אבל זה צריך כמה זמן, מקווה שאתה מבין.
[מְקוֹרִי"
אז ביטלתי את ההזמנה אבל סימנתי בתור סיבה: מוצר לא בחנות. למה שאני אפסיד ואגיד שאני לא רוצה להזמין בסוף?
קיבלתי היום את ההודעה השניה:
"חבר, כאשר אתה לבטל, pls לבחור את הסיבה " אחרים " או " אני לא רוצה לקנות מוצר זה ", או עלי ייקח זמן רב להחזיר את הכסף שלך, pls לשנות. מצטער על אי הנוחות.
[מְקוֹרִי]
"
וכמובן המוכר דחה את הביטול של ההזמנה
זה באמת כך? אני אקבל את הכסף יותר באיחור או סתם המוכר חושש לעורו שהמוצר לא היה בחנות??
פליז תודה לכל המייעצים.
וזו ההודעה הראשונה שקיבלתי:
"יקר, אנחנו מתוכנן כדי לשלוח את ההזמנה שלך בתוך 3 ימים לאחר התשלום שלך, אבל זה בוקר נאמר לנו כי מוצר זה לא כל כך טוב כמו הקודם, פריט זה הוא קצת פגום, אנו שולחים כל הפריטים בחזרה הספק שלנו. כדי להגן על היתרון שלך, אני מציע לך טוב יותר לבחור לבטל את ההזמנה ולבחור את הסיבה לביטול: "אני לא רוצה לקנות", או סיבות "אחרות". כל הכסף שלך יינתן בחזרה אליך על ידי הבנק, אנחנו אגיד הספק שלנו כדי לעשות טוב יותר בפעם הבאה, אבל זה צריך כמה זמן, מקווה שאתה מבין.
[מְקוֹרִי"
אז ביטלתי את ההזמנה אבל סימנתי בתור סיבה: מוצר לא בחנות. למה שאני אפסיד ואגיד שאני לא רוצה להזמין בסוף?
קיבלתי היום את ההודעה השניה:
"חבר, כאשר אתה לבטל, pls לבחור את הסיבה " אחרים " או " אני לא רוצה לקנות מוצר זה ", או עלי ייקח זמן רב להחזיר את הכסף שלך, pls לשנות. מצטער על אי הנוחות.
[מְקוֹרִי]
"
וכמובן המוכר דחה את הביטול של ההזמנה
זה באמת כך? אני אקבל את הכסף יותר באיחור או סתם המוכר חושש לעורו שהמוצר לא היה בחנות??
פליז תודה לכל המייעצים.